wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo allemaal,

allereerst welkom voor de nieuwe zwangere meiden. Wat zijn het er al veel he? Wordt echt tijd dat we een eigen forum krijgen!!!!

@mamavanluca,   ook ik heb je verhaal met tranen gelezen. Wat een dapper ventje zeg!!! En heel mooi dat iedereen het al weet dat je zwanger bent van een brusje! Dit is mijn eerstse zwangerschap, maar eigenlijk maakt het mij ook niet uit dat iedereen het al weet. Een collega van me heeft een aantal jaar terug een miskraam gehad vroeg in de zwangerschap en is toen twee maanden uit de roulatie geweest en niemand wist waarom. De verhalen die toen te ronde gingen herhaal ik niet meer. Je had ze moeten zien kijken toen ze hoorden wat er gebeurd was, het schaamrood op de kaken echt waar!!
Dus mocht het nu mis gaan, ben ik blij dat iedereen het al weet, dan kunnen ze je steunen en komen er geen rare verhalen in de wandelgangen.

Mamavanluca ik hoop dat je kan genieten van je zwangerschap met de gedachte dat luca een oogje in het zeil houdt!!

Groetjes,

quote: koetjeukkel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 21:18:59'));

Hallo allemaal,

allereerst welkom voor de nieuwe zwangere meiden. Wat zijn het er al veel he? Wordt echt tijd dat we een eigen forum krijgen!!!!

@mamavanluca,   ook ik heb je verhaal met tranen gelezen. Wat een dapper ventje zeg!!! En heel mooi dat iedereen het al weet dat je zwanger bent van een brusje! Dit is mijn eerstse zwangerschap, maar eigenlijk maakt het mij ook niet uit dat iedereen het al weet. Een collega van me heeft een aantal jaar terug een miskraam gehad vroeg in de zwangerschap en is toen twee maanden uit de roulatie geweest en niemand wist waarom. De verhalen die toen te ronde gingen herhaal ik niet meer. Je had ze moeten zien kijken toen ze hoorden wat er gebeurd was, het schaamrood op de kaken echt waar!!
Dus mocht het nu mis gaan, ben ik blij dat iedereen het al weet, dan kunnen ze je steunen en komen er geen rare verhalen in de wandelgangen.

Mamavanluca ik hoop dat je kan genieten van je zwangerschap met de gedachte dat luca een oogje in het zeil houdt!!

Groetjes,

Super bedankt voor je lieve berichtje!

En zoals jij schrijft is het inderdaad, heb ik ook met een collega meegemaakt...triest maar zo gaat het!

Voel jij je  nog een beetje goed?? Of al klachten??

Ik hoop dat je een goede/fijne/mooie zwangerschap krijgt!

Liefs Monique

www.LUCA.vlindersite.nl

quote: thammeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 17:51:12'));

Hoi iedereen

Ik vraag me iets af, ik heb 3 juni mijn eerste afspraak bij de VK. En ik hoor verschillende het erover hebben dat ze al bij de eerste keer een ego krijgen, maar ik heb daar niks over gehoord namelijk. Hoe zit dit nu eigenlijk?

Voor de rest gaat het heel goed met me, ben afgelopen week wel wat misselijk geweest, maar dat kwam ook mede door mijn werk, zat namelijk in de nacht. Dit was gelukkig nu voor de laatste keer want ik heb het op mijn werk aangegeven dat ik dit nu niet meer doe.

Groetjes Thammeke

P.S zijn hier ook mama's in spe die uit de omgeving  Breda komen?

Hoi hoi!

Volgens mij krijgen alleeen de mama's met een verhoogd risico op een afwijking bij het kindje of mama's die eerder een MK hebben  gehad en mama's die eerder een kindje hebben gehad wat een aangeboren afwijking had een echo bij 8-9 weken. Normaal is je eerste temijnecho  bij 11-12 weken  pas...

Groetjes Monique

quote: loon411 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2008 08:29:55'));

Hoi,

Hoe krijg je zo'n leuke banner hieronder?

groetjes

Je kunt hem maken bij www.babybrabbel.nl

Dan kopieren en plakken!

Groetjes!

Hoi meiden,

Welkom nieuwe mama's (in spe) en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
@MamavanLuca, ik heb ook een kijkje genomen op jullie site en ik heb  diep respect voor jullie! Hoe jullie met dit grote verlies om gaan, vind ik echt heel knap. En wat een vechtertje was jullie Luca zeg! En wat had ie een lief koppie. Ik kan me voorstellen dat jullie heel erg trots op hem zijn! Heel veel geluk tijdens  je zwangerschap van Luca's brusje!
Met mij gaat het prima. De blaasonsteking is zo goed als over en daar ben ik heel blij om, want dat was geen pretje. De antibioticakuur is afgelopen gelukkig, want ik vond dat toch niet echt prettig om nu te gebruiken met het wondertje in mijn buik.
Ik ben vandaag een beetje misselijk en errug emotioneel. Herkennen jullie dat? Ik jank om alles (bij wijze van spreken dan..)!
Ik heb trouwens nog niks ontvangen van moeders voor moeders. Ze zouden donderdag  de 'flessen' afleveren bij mijn ouders, maar dat is niet gebeurd. Maandag maar even bellen dan...
Ik heb trouwens mijn 9 maandendagboekje ontvangen, is erg leuk! Ook heb ik voor mijn man 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gekocht. Is echt een aanrader, heel leuk!

Nou, fijne dag maar weer!

Liefs Karin

Hallo allemaal,

vandaag voor het eerst dat ik me echt niet lekker voel. Het begon gisteravond al. Het lijkt wel oorlog in mijn buik. M'n darmen spelen vreselijk op.

Vandaag ongigevoel in m'n onderbuik en last van m'n onderrug. Nu ben ik een beetje bang.......of hoort dit erbij.......

Misschien dat iemand deze kwaaltjes (hopelijk zijn dat het) herkend?

Groetjes,

van een bange koetjeukkel

Vandaag konden we de verleiding niet weerstaan. Het ging niet zo goed met een van de oma's en daarom hebben we haar blij gemaakt. Ze vond het geweldig!
Maandag zien we de andere opa en oma en dan zullen we die ook blij maken. Die worden voor het eerst opa en oma en denk niet dat ze het verwachten, dus heb er veel zin in!
@Koetjeukkel: ik heb ook wel wat last van rommelende darmen, volgens mij hoort dat er wel bij. En die krampen, is dat niet je baarmoeder die zich uitrekt? Probeer jezelf niet te bang te maken hoor!

Ik ben zo moe na de inspannende dag van vandaag, dat ik zo mijn bed op ga zoeken. Kan morgen eindelijk uitslapen, daar ben ik wel even aan toe!

Terug
Bovenaan