wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo,
Ik zie dat er al een aantal dames deze week  hun echo hebben! Zijn jullie ook nerveus?
Ik hoop dat jullie ervan genieten en laat gauw even weten hoe en wat!
Helaas zit het weekend er al weer op. Wordt weer een drukke week, dus ik ga maar gauw slapen.
Groetjes, Laura

Hoi allemaal
Ik heb nu al bijna 2 weken bruine afscheiding (2 keer rood). Ik heb dus ook nog niet van mijn zwangerschap kunnen genieten. Ben je eindelijk na 4.5 jaar zwanger heb je dit weer. Morgen gelukkig een echo. Hopelijk is alles goed. Ben erg zenuwachtig.
Liefs nurse

Hallo allemaal,
Ook wij verwachten in januari onze baby, zo rond de 15e.
Bij ons wordt het ons 4e kindje, geweldig!!!
Mijn man en ik hebben altijd al heel graag een groot gezin gewild, dus dat lukt aardig!
We zijn er dan ook dolblij mee!!!!
In januari 2007 heb ik een  miskraam gehad, en afgelopen december is onze jongste zoon geboren, dus supersnel weer zwanger.
Toch blijf ik de eerste zwangerschapsperiode altijd spannend vinden....
Tot hoors,

@nurse, ik hoop dat alles goed is. Laat je gauw weten hoe de echo was! Als je trouwens week 9 van de kalender op deze site leest, zie je dat veel vrouwen er last van hebben en dat het ook onschuldig kan zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je er wel ongerust over bent. Zelf heb ik er ook af en toe last van gehad. Maar dan is het 1-2 dagen en weer over.

Hoi meiden,

Ben vandaag  voor het eerst naar de verloskundige geweest samen met mijn lieffie. Maar ik had me er wel wat meer van voorgesteld. We moesten alleen allemaal vragen beantwoorden en kregen wat info mee. Ze vroeg helemaal niet hoe ik me voel, nam mijn bloeddruk niet op en heeft ook niet aan mijn  buik gevoeld. Maar ja, het zal wel zo horen... 24 juni krijg ik een echo, dat vind ik wel superleuk en spannend natuurlijk! In de tussentijd kunnen we nog na gaan denken over een eventuele combinatietest.
Wat doen jullie?
Ik ben trouwens enorm moe. Ookal heb ik goed geslapen, lijkt het alsof ik geen oog heb dichtgedaan. En ik ben ook misselijk, een beetje een katergevoel, haha! Tja, je moet er wat voor over hebben he?

@Nurse, ik hoop dat alles goed was vandaag...

Groetjes Karin

Hey meiden,

Hoe is het met iedereen???? Blijft zo spannend hé die eerste weken al die onzekerheden mag voor mij snel voorbij zijn!!! De vorige zwangerschap vond ik het ook zo lang duren die eerste 3 mndjes!!!!
Ben vandaag ook op controle geweest en heb een hartje zien kloppen zo onwerkelijk allemaal maar oh zo mooi wat een wonder toch!!!! Ben nu precies 6 wk en 4 dgn zwanger van ons tweede kindje!!!!
Over 4 wk mag ik weer op controle en mogen we ons wondertje weer bewonderen zo leuk!!!!

Allemaal succes met alles en hoop dat het januariforum ook eens komt!!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal
Wat lief dat jullie zo met me mee leven.
Ik heb goed nieuws. Het kindje zit op de goede plek en we hebben het hartje horen. kloppen. Zo onwerkelijk allemaal. Over 4 weken hebben we weer een echo.
Liefs Nurse

Hey Nurse,

Wat leuk zeg voor jullie!!!!
Das idd goed nieuws en mooi dat je over 4 weken weer een echo krijgt je blijft nieuwsgierig hé!!!
Fijne avond!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan