Hallo,
Wat leuk om te lezen dat iedereen dezelfde dingetjes meemaakt! Die onzekerheid, ben ik wel echt zwanger, de angst dat het toch fout gaat, de kwaaltjes.....
Gistermiddag had ik best wel steken in mijn buik en dan denk je gelijk dat het mis is. Gisteravond een enorm opgezette harde buik, niet normaal!
Gelukkig was deze vanmorgen weer wat afgenomen. Het zal wel komen van het niet goed naar de wc kunnen, maar toch.
Deze week gewoon aan het werk, en opeens gaan alle gesprekken over kinderen (of zou ik er nu meer op gefixeerd zijn ). Ben dan gelijk bang dat ze het aan me kunnen merken. Al denk ik eigenlijk dat er weinig mensen zijn die bij mij een zwangerschap verwachten.
Binnenkort hebben we een personeelsuitje en we gaan wat dingen doen waar ik over twijfel of dat wel kan/mag met mijn zwangerschap. En het personeelsuitje is in mijn 10e week, dan wil ik nog niks zeggen hier op het werk.....
Dus ik denk dat ik het bedrijf maar eens ga bellen waar we eea gaan doen of ik wel/niet mee kan doen. Zo niet, dan ga ik maar een blessure verzinnen of zo.
Zijn jullie ook geïnformeerd over de combinatietest en gaan jullie die doen? Ik twijfel. Mijn man wil het graag, maar als ik de info er over lees, zegt het eigenlijk nog niks. Het is puur een kansberekening.
Groetjes, Laura