wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo koetjeukkel en de rest natuurlijk.

Zo een banner kun je op verschillende websites maken. De mijne komt van   babybrabbel.nl. Het wijst zichzelf allemaal. Als je de banner hebt gemaakt kunnen hem opslaan op je computer. Succes ermee.

Groetjes Jessica

Nurse71: gefeliciteerd, wat geweldig nieuws voor jullie naar zo lang.

voor koetjeukkel:
Ik woon buiten het ophaaldistrict van Moeders voor Moeders, dus ik moet het zelf wegbrengen. Dat kan bij mijn consulente elke zondag de hele dag door. Ik heb morgen mijn gesprek met de consulente.
Groetjes

Hallo,
Wat leuk om te lezen dat iedereen  dezelfde dingetjes meemaakt! Die onzekerheid, ben ik wel echt zwanger, de angst dat het toch fout gaat, de kwaaltjes.....
Gistermiddag had ik best wel steken in mijn buik en dan denk je gelijk dat het mis is. Gisteravond een enorm opgezette harde buik, niet normaal!
Gelukkig was deze vanmorgen weer wat afgenomen. Het zal wel komen van het niet goed naar de wc kunnen, maar toch.
Deze week gewoon aan het werk, en opeens gaan alle gesprekken over kinderen (of zou ik er nu meer op gefixeerd zijn ). Ben dan gelijk bang dat ze het aan me kunnen merken. Al denk ik eigenlijk dat er weinig mensen zijn die bij mij een zwangerschap verwachten.
Binnenkort hebben we een personeelsuitje en we gaan wat dingen doen waar ik over twijfel of dat wel kan/mag met mijn zwangerschap. En het personeelsuitje is in mijn 10e week, dan wil ik nog niks zeggen hier op het werk.....
Dus ik denk dat ik het bedrijf maar eens ga bellen waar we eea gaan doen of ik wel/niet mee kan doen. Zo niet, dan ga ik maar een blessure verzinnen of zo.

Zijn jullie ook geïnformeerd over de combinatietest en gaan jullie die doen? Ik twijfel. Mijn man wil het graag, maar als ik de info er over lees, zegt het eigenlijk nog niks. Het is puur een kansberekening.
Groetjes, Laura

Hoi! Ook ik ben zwanger en krijg een kindje in januari. Pffff, ik kan het nog niet geloven! Heb nu 2 zwangerschapstesten gedaan en begin het een klein beetje te beseffen. Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat ik niet zwanger kon worden. Ik weet niet waarom, maar dat gevoel had ik gewoon! Ik ben voor de eerste keer zwanger. Ik ben 27 en mijn vriend is 28.
Ik weet niet echt precies meer wanneer mijn laatste menstruatie was, maar denk dat ik rond 11 januari uitgerekend ben. Ik ga zo de verloskundige bellen of ik al een afspraak mag maken!

Groetjes van Martine

Terug
Bovenaan