Wie moet deze week ook ongesteld worden?

Lenax echt balen!
Het komt steeds dichterbij voor ons de nod. Ik vanmorgen opgestaan met barstende hoofdpijn, vorige cyclussen 2 dagen voor m'n nod slijm met bloed erin nu niks te bekennen. Maar las net dat bij een zwangerschap je juist veel afscheiding hebt, ik niks dus geen goed teken. 

Klaasjee: herkenbaar ?? mijne morgen! Succes met wachten 
Smurfjes: Ik heb ook weinig afscheiding deze afgelopen week, blijkt echt per vrouw te verschillen.. ik vond een ander forum waar juist heel veel vrouwen geen afscheiding hadden en wel zwanger.. Geeft dus hoop ?

pffff t wachten duurt bij mij ook al zo lang.
Aangezien ik pregnyl spuit heb gezet weet ik wanneer "het" gebeurt moet zijn, en kan ik daardoor niet eerder testen omdat het ook vals positief kan zijn vanwege de hormonen...
Zo lastig!!
Vrijdag op z'n vroegst testen omdat het dan 2 weken is geleden dan de spuit voor de eisprong is gezet.

Djadja, dat geeft weer hoop idd! Tis zo spannend maar mijn langste cyclus dit jaar is 1x 37 dagen geweest dus ik hoop niet dat ie nou weer zo lang is! 

Ik sluit ook nog even aan.
Ben tijdje niet actief geweest op t forum.
Zaterdag is mijn nod.
Nu 10dpo. Vorige cyclus 11 dpo ongesteld geworden, andere 2 x 14 dpo.
Nu temp ik ook en is mijn curve anders dan anders.
Uiteraard nog wel 0.3 hoger dan voor ei. Maar andere keren steeg die meer. En dit keer op 7dpo dip in temp en savonds hele felle steken (nooit gehad). Dus anders dan anders,  hoop daardoor stiekem positief!

Twijfel nu heel erg om morgen te testen of zaterdag... morgen dus 11 dpo (3dagen voor nod). Heb wel gevoelige testen in huis, dus wordt steeds moeilijker..
Eerst afwachten op temp morgen nog hoog is!?

Helaas net weer bloed bij afvegen dus op naar de volgende ronde. 

Djadja dankje! Het is helaas doorgezet dus maar weer naar de volgende ronde. Jullie nog succes dames ik duim! 

Terug
Bovenaan