wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Nog 7 daagjes..... aargh wat duurt dat wachten lang.
Voel wat vage dingen maar heb een bietje de zenuwen voor andere dingen dus....
wacht.....wacht....nog ffies wachten.....GRRRR

Groetjes Moon

hoi meiden,
nog 4dagen pfffffffff
heb wel een beetje buikpijn en ben ook wel wat misselijk,ik ben benieuwd,had vanmorgen getempt en was 36,8!!!terwijl ik normaal rond de 35,6 zit,doe het met de oorthermometer dus weet ook niet of ik het moet geloven...misschien wel een goed teken,maar over  een paar dagen weet ik dus meer...

moon,karen,en anoek bij jullie lijk het toch wel goed te komenwe gaan erg voor elkaar en dat het maar idd voor ons een goede vruchtbare maand mag zijn
liefs mier

Hoi Mier,
Jij hoeft ook nog maar even... ik vandaag nog 5 dagen.... Jij bent de eerste van hier die mag gaan testen of niet? Zo spannend! Ik heb wel een goed gevoel erover, maar ja... dat zegt ook helemaal niks, net als die kwaaltjes....Vandaag nog geen steekjes gevoeld, wel volle borsten en opgeblazen gevoel.... maar ja.... echte ongi-klachten hé?!! Toch maar afwachten..... maar wachten duurt lang. Voel me net een klein kind dat aftelt tot z'n verjaardag, ha ha!!

Succes meid en we duimen met z'n allen voor elkaar!!

Groetjes Anoek

hoi anoek,
idd,erg he hahahamaar het wachten duurt ook zo lang he,ben beniewd hoor.
jij zit een dag na mij SPANNEND!
die rare kwaaltjes allemaal maar het kan ook zijn dat ons  lichaam ons flink voor de gek houdt,maar dat hopen we natuurlijk niet he!!!!!!!!!!!!
liefs mier

ik bedoelde erg he van dat we net kleine kinderen zijn
en volgens mij is er nog iemand met mij de 30e

Ach wat maakt het allemaal uit. Het is voor mij de 1e ronde. Ik denk dat als de tijd vordert, dat je er dan anders mee om zal gaan, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet, ha ha. Hoop dat het snel raak mag zijn, want ik vind dit wachten vreselijk....Ben nogal ongeduldig in deze dingen

Hallo meiden, bij mij zijn net woensdag de RD gekomen. Dit was de 7e ronde, maar ik ben haast nog zenuwachtiger dan in het begin! Haha, dus voor sommigen staat nog wat te wachten!! Het lijkt wel of het steeds erger wordt, maar misschien ligt het ook wel aan mij dat ik er steeds meer mee bezig. Schrijven op dit forum deed ik in het begin niet, alhoewel ik wel mee las met de andere meiden hoor. Nou ik hoop dat het voor jullie raak is, maar pas op dat de ongiklachten en zwangerschapsverschijnselen veel op elkaar lijken! Ik ben al vaker erg teleurgesteld, want dan dacht ik echt dat het raak was.
Maar we gaan nu voor ronde 8 en nieuwe ronde, nieuwe kansen, zeggen we maar!!

Ik zal voor jullie duimen dat het raak is!!!

Liefs Yvonne

Hey meiden!

Ik laat weer even wat van me horen. Heb alle berichtjes gelezen, iedereen die heeft wel al kwaaltjes en pijntjes! Ik hoop zo dat het voor ons raak is!

Vanochtend getest, negatief. Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen zou ik aankomende woensdag pas kunnen testen. Dus misschien te vroeg getest.

Heb de afgelopen dagen nog steeds erg last gehad van mijn onderrug, bij vlagen echt ERG misselijk, totaal geen eetlust en gewoon echt niets kunnen eten (ben al iets van 1,5 kilo afgevallen), raar gevoel in buik, rommelende darmen en soms steekjes. En een soort innestelingsbloeding vorige week zondag.  Alleen nog geen last van borsten. Ook  snel benauwd/buiten adem.  Zo echt een hele waslijst!  Vandaag gaat het wel beter, maar komt denk ik ook omdat ik niet aan het werk ben en intensief bezig ben. Waar ik werk is het namelijk minstens 30 graden .
Zouden mijn kwaaltjes ook ontpillingskwaaltjes kunnen zijn? Ben nu ruim een maand gestopt. Hopelijk weet iemand hier antwoord op!

Oh dames ik hoop echt dat het voor meerdere (liefst iedereen natuurlijk!) echt raak is deze maand!!!

Groetjes Stef!

Terug
Bovenaan