wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hoi meiden,
nu nog 3dagen,bij ons is de spanning ook te snijden hoor!!!
heb ongelooflijk pijn in mijn buik,en mijn benen doen zeer net ofdat ik wel 300km heb gefietst!!!!!!!!!pffff herkennen jullie dit,of zijn het de spanningen??
liefs mier

Je eigen lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden. Vorige maand heb ik de laatste week voor mijn (vermoedelijke) NOD allemaal vage klachten gehad. Ik ben een week lang 's nachts 3 x naar de wc geweest, hoef normaal nooit  's nachts. Ook had ik die week vreselijk last van verstopping, was ik supermoe en last van mijn onderrug. Kan bijna niet missen toch, zou je zeggen? Wel dus. Of het nou kwam omdat ik er zo mee bezig was of toch iets anders, ik weet het niet.

Pink

idd,dat zal je wel denken dan,ik probeer me rustig te houden maar het lukt me niet echtnog maar afwachten dan wat het doet,pfffffffffff ik hoop het zo

Heej meiden,

Ben ik weer.... had t gister een beetje druk dus heb niet meer op de site kunnen kijken.. Ik las dat er weer een aantal nieuwe bij zijn gekomen met hun NOD rond de zelfde datum... Voor mij is het nog 5 daagjes tot mijn NOD, net als mier probeer ik toch nog 2 daagjes langer te wachten met testen.. want je weet maar nooit met die RD....
De eerste twee keer nadat ik gestopt was met de pil, had ik geen klachten of pijntjes... de 1e ronde begon ik overal dingen te voelen en was ik twee weken overtijd.. uiteindelijk kwam werd ik toch ongi.... ik denk dat het met de spanningen te maken heeft... Deze maand heb ik niet echt veel klachten... wel een opgezette buik gehad, is inmiddels minder.. en nu voel ik af en toe wat steken in mijn onderbuik... kan dus net zo goed van de ongi afkomstig zijn.... Toch blijft het spannend! Ik probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden, maar dat lukt niet echt... ik denk dat ik er van de 24 uur per dag 23 uur aan denk hahaha

Meiden ik hoop voor ons allemaal dat het deze maand raak is!!!!

Groetjes Karen

Goedemorgen,

Het is echt verschrikkelijk hoe je lichaam je voor de gek kan houden, hé!
Mijn borsten doen al zeker 3 weken pijn, maar ik weet niet of ze 'groter' geworden zijn (ik heb helaas al grotere borsten die, zeker als ze pijn doen, in de weg zitten). Ik zie het verschil niet, zeg maar.
Ik begin ook weer nieuwe pukkeltjes te krijgen, geeft ook geen duidelijkheid.
Ik ben nu een aantal dagen vrij, maar het is eigenlijk helemaal niet lekker, want je zit alleen maar te wachten tot de NOD  komt, ik kan er helemaal niet van genieten. Aan de  andere kant, als het weer niet raak is, kan ik mijn 'verdriet' gelukkig thuis uitzingen.

NOG  3 DAGEN  !!!!!!!!!

Iederen succes met de laatste dagen!

Groetjes Elly    

Hoi Elly,

Mijn nod is over 5 dagen, gelukkig moet ik tot die tijd wel werken... dus heb wat afleiding... Van de andere kant is het ook fijn om gewoon vrij te zijn... en je verdriet de loop kan laten gaan.... Ik heb ook last van mijn tepels... ze zijn gevoelig en er zit een donker randje omheen... kan dat ook met mijn ongi te   maken hebben???
ik snap er nix meer van.....

Ps: wel ff laten weten als het raak is over 3 dagen!!!

Groetjes

Hoi Karen,
Over die donkere randjes, da's op zich wel een teken....
Afwachten dus!!

Pink

Bedankt Pink.... das weer een goed teken dat het de goede richting op gaat.... Ik heb ook rugpijn maar dat heb ik wel vaker als ik ongi moet worden..... ik wacht nog ff (on)rustig af...hahaha...

groetjes

Terug
Bovenaan