wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hoi Karen,

Spannend hoor, ze zeggen dat je tepels inderdaad kunnen verkleuren als het zover kan zijn!
Vervelend hé, dat wachten.

Bij mij doet de ene tepel wel pijn en de andere niet. Ooohhhhh!!!!
Als je zo graag iets wilt ga je wel bijna denken dat het elke keer raak is. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik dacht dat mijn gezicht er anders uit zag, een andere uitstraling. Ja, ik weet het, het  is om te lachen, maar ik grijp elk verschijnseltje aan met de gedachte,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mijn vriend en ik 'proberen' er gewoon vanuit te gaan dat het weer mis is, om de grote teleurstelling wat beter aan te kunnen.

Groetjes Elly

Hi Elly,

Dat wachten is inderdaad vervelend... iedere dag word een stukje spannender.. is het nou wel raak of niet?? Ik probeer er ook vanuit te gaan dat het niet raak is... ik heb wel wat klachten maar niet overdreven veel... en het kunnen ook ongi klachten zijn.. Vorige maand had ik wel meer last van bepaalde dingen... Nu heb ik ook last van mijn rug.. maar ja dat kan ook met de ongi te maken hebben....
Nog 5 dagen...... en jij????

groetjes

Ik moet nog 3 dagen wachten!!! Maar het lijkt een eeuwigheid!

Nog een vraagje, wat verkleurt er nou eigenlijk;  je nippel (zeg maar) of je hele 'tepelhof"?

Ik vroeg net namelijk aan mijn vriend of hij een verkleuring zag, hij vond mijn nippel (tepel), hihi drinktuit, hihi, sorry krijg ineens de slappe lach, je weet wel het puntje, ik weet niet hoe ik duidelijk moet zijn, donkerder was als normaal (roder). hihi
Laten we er maar om lachen!!

Dus wat krijgt dan een andere kleur?
Wie weet dat?

Groetjes Elly

hahahaha, ja het klinkt allemaal wel grappig... dat genippel allemaal..
Bij mij is het randje om mijn tepelhof verkleurd.. dit kleurd donkerbruin... en ook mijn tepel/nippel haha is wat donkerder..... Bij mijn ene tepel is het heel duidelijk en bij de ander wat minder...

Maar goed dat dit een meiden forum is want als die mannen dit lezen hahaha dan   komen ze niet meer bij!!!

Jou NOd is al over 3 dagen... das wel fijn... ik wou dat ik kon ruilen!! Wanneer ga jij testen??

groetjes

Ik denk dat ik het eerst afwacht, want elke keer als ik een test doe, ben ik een half uur later ongesteld. En heb ik weer zoiets van weer  7 euri weggegooid.
Maar het kan ook makkelijk dat ik het niet meer hou en het toch gewoon doe.

AAAAAAAAAAaaaaaaaa, je wordt er gestoord van.

Ik las ook dat er mensen zijn die eerder gaan testen, ik wist niet dat dat kon?

In welke 'ronde' zit jij en is het dan je eerste kindje of  je 2e,3e,4e,5e... (hihi)  ?

heeej elly,

Je kan volgens mij twee dagen eerder dan je NOD al testen... moet je maar de test eens doen op babybrabbel.nl daar kun je zien vanaf welke datum je al thuis kan testen.. Mijn NOD is 1 juni en volgens die site kan ik al op 30 mei thuis testen.. ik heb ook al eens gehoord dat je ook testen hebt die je al 6 dagen eerder kan doen.. maar daar geloof ik niet veel van... ik wacht gewoon af tot 1 juni.. en als ik langer vol kan houden tot 3 juni...

Wij zijn nu in de 2e ronde voor ons 1e kindje...dus heel spannend en nieuw allemaal.. Hou oud ben jij eigenlijk?? Ik ben 22.. en kom uit brabant

groetjes

Hoi Karen,

We zitten in de 9e ronde en gaan voor ons 1e kindje (als het ons gegund wordt).
Ik ben 30 jaar en kom uit de buurt van Rotterdam!!

Ga zo even kijken op die site, bedankt voor de tip!!

Groetjes!!

hoi Elly,

De 9e ronde alweer... volgens mij word dat iedere maand weer spannender.. je zal nu wel zo iets hebben dat het eindelijk wel eens mag lukken.. ik hoop voor je dat deze maand een vruchtbare maand is geweest en dat je test over drie dagen positief is!!!

groetjes

Terug
Bovenaan