wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 16:37:43'));

Hallo Stef,

Als je een innestelingsbloeding gehad hebt is dat meestal een week voor je NOD. Eerst je ei, dan een week later de innesteling en weer een week later je NOD. Tenminste als het volgens het boekje gaat, en dan zou je dus te voeg hebben getest.
Ik duim voor je dat het raak is!!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ok, heb dus vorige week zondag die innestelingsbloeding gehad, dus zou betekenen dat ik vandaag of morgen mijn NOD heb! Spannend! Nou, ik test sowieso pas weer over een paar dagen, ookal heb ik gisteren te vroeg getest het voelde toch als een teleurstelling.

Maar wat als ik nou toch ongi word, dan vraag ik me af wat al mijn vage klachten dan te betekenen hebben! Pfff, je kan jezelf echt gek maken. Het kan  misschien ook allemaal met ontpillen te maken hebben??  Maar voel me gewoon echt een beetje anders. Ik laat zelfs m'n vriend nu de kattenbak verschonen, durf het niet meer!!!

Groetjes Stef!

Hi meiden,

Ik ben een weekje met vakantie geweest, en ben net weer terug en volgens mijn man zo zwanger als maar kan... hij herkende de symptonen net zo als ze waren bij onze eerste.

Om redenen is er bij ons niet eerder een tweede gekomen, maar nu zijn we er helemaal klaar voor.
Namen hebben we al, al hebben wij verschillende smaken en moeten we nog kiezen!!!
en als echte vrouw heb ik me voorgenomen om dit ook te winnen.... hihi moet hij maar niet lezen...

Mijn nod zou donderdag moeten zijn (1 juni) maar ik ga woensdag echt al testen... ben bloednerveus. Dat herken ik dus weer niet van onze eerste, maar die is dan ook spontaan gekomen.. wel gewenst maar zonder enige druk.. We waren toen gestopt met de pil en zouden wel zien waar dat schip zou stranden. Was op zicch best leuk. Ik heb namelijk een vriendin, die echt als 1 of andere stress kip rondliep en mij toen moest bijpraten over ovulaties enzo.... ik wist dat wel, maar stuurde me er niet aan. Zo anders is het nu gegaan... Mijn man kon door de prestatiedruk bijna niet presteren... was eigenlijk ook wel weer best komisch.. Kunnen jullie het je voorstellen in de voortent, want in de caravan lag de kleine te slapen!!!!

Ik zal zo nog eens even door de andere reacties doorlezen, maar denk dat we elkaar wel tegen gaan komen op het maanden forum, alhans, dat vermoeden heb ik zomaar.

Groetjes.

pS weet iemand of je in het weekend zo een test bij de apotheek kunt kopen???

Hoi Doraya!

Wat spannend voor je zeg! Wat voor kwaaltjes heb je allemaal??

En ik weet niet of er apotheken open zijn in het weekend, maar ik woon vlak bij een ziekenhuis en die hebben ook een apotheek. Denk dat je in een ziekenhuis wel een test kan halen?
Succes!

Groetjes Stef

als de apotheek gewoon open is, dan lijkt het mij dat je er gewoon een kan halen.. Maar vaak op zondag word het moeilijk want dan belt meestal de huisarts het recept door naar de apotheker.. en die moeten dan vaak van huis af komen... maar ja het is overal verschillend dus ik zou gewoon is op internet zoeken of jou apotheek open is!

Ik las trouwens dat Mier en Yvonne ook last hebben van astma. Ik heb er ook last van en ook regelmatig. Ik gebruik bijna iedere dag mijn medicijnen. Ik had aan de dokter gevraagd of het kwaad kon, omdat ik zwanger probeer te worden. Hij heeft me nu een andere puffer gegeven en zegt dat ik deze gewoon kan gebruiken. Ik moet m eigenlijk 2 maal per dag gebruiken maar probeer het met 1 maal te redden. Ik wist niet dat als je astma had je beter bostvoeding kon geven. Weet iemand daar de reden van???

groetjes

Hi,

nou waar zal ik beginnen... ik ben heel moe, heb last van hoofdpijn, ben ergggg prikkelbaar (en als dat echt zo wordt als bij de eerste dan wens ik mijn omgeving veel plezier de aankomende 9 maanden), mijn tepels doen zeer....
heb ook al (gsiteren) van die ongi achtige pijnen gehad... dus genoeg...

Ik moet gewoon maar even wachten tot dinsdag met die test. Ik hoef pas donderdag ongesteld te worden...
Maar ik moet dinsdag meteen naar mijn schoonmoeder haar verjaardag (lekker suf), en dan kunnen we pas testen...\
En jij??

Iemand ervaring met honden?

De vorige keer was de hond niet bij me weg te slaan toen ik zwanger was (en ik het nog niet wist), maar nu toont ze nog helemaal niet van dat gedrag... dat valt me dan wel weer op... ze is wel erg rustig de laatste paar dagen...

Kusz.

Hoi Doraya,

Heb echt een waslijst aan kwaaltjes:
- rommelende darmen en opgeblazen buik
- weeig gevoel in buik en af en toe lichte steekjes
- misselijksvlagen (soms echt erg)
- rugpijn
- wat meer hoofdpijn als normaal
- innestelingsbloeding denk ik vorige week zondag
- gewoon anders voelen

Dus als ik niet zwanger blijk te zijn vraag ik me af wat dit dan allemaal te betekenen heeft .

Groetjes Stef

Hoi Karen,

Spannend hoor, ze zeggen dat je tepels inderdaad kunnen verkleuren als het zover kan zijn!
Vervelend hé, dat wachten.

Bij mij doet de ene tepel wel pijn en de andere niet. Ooohhhhh!!!!
Als je zo graag iets wilt ga je wel bijna denken dat het elke keer raak is. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik dacht dat mijn gezicht er anders uit zag, een andere uitstraling. Ja, ik weet het, het  is om te lachen, maar ik grijp elk verschijnseltje aan met de gedachte,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mijn vriend en ik 'proberen' er gewoon vanuit te gaan dat het weer mis is, om de grote teleurstelling wat beter aan te kunnen.

Groetjes Elly

Terug
Bovenaan