wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hee karen,
jij ook weer hier,gezellie
ik las dat jij ook astma heb,toevallig!
mag ik vragen welke medicijnen jij gebruik?
ik heb ventolin die gebruik ik alleen als ik het benauwd heb,en had het ook bij de huisarts nagevraagd maar mag hem gewoon blijven gebruiken,wel zo min mogelijk zei ze maar als ik het benauwd heb dan wel gebruiken want dat is alleen maar slecht als je het juist niet gebruikt.
ik weet niet of jij allergieen erbij heb?(meestal wel met astma)daarvoor is borstvoeding dus belangrijk voor omdat je dan antistoffen afgeeft.
ken je het nog een beetje uithouden met de spanningen?
liefs mier

Hee meiden,

Gelukkig de buikpijn is wat gezakt en ook geen RD te bekennen.
Ik moet nog een week wachten en de spanning loopt inderdaad met de dag op,vooral als ik buikpijn heb dan denk ik zal dat mijn ongi zijn of de innesteling.
o wat vreselijk wachten!
Maarre we blijven duimen.

Gr: poppie 2

hee poppie,
verjaardagsfeestje van je zoontje was weer erg geslaagd dan?
leuk hoor,is hij van ledikant naar een groot(junior) bed gegaan?
en gaat dat goed?
bij mij zus was het de eerste week wel effe wennen hoor met mijn neefje want die stond dus elke x op de overloop!!!wel schattig...mijn neefje is nu alweer 5 gaat echt hard
liefs mier

hee karen,
jij ook weer hier,gezellie
ik las dat jij ook astma heb,toevallig!
mag ik vragen welke medicijnen jij gebruik?
ik heb ventolin die gebruik ik alleen als ik het benauwd heb,en had het ook bij de huisarts nagevraagd maar mag hem gewoon blijven gebruiken,wel zo min mogelijk zei ze maar als ik het benauwd heb dan wel gebruiken want dat is alleen maar slecht als je het juist niet gebruikt.
ik weet niet of jij allergieen erbij heb?(meestal wel met astma)daarvoor is borstvoeding dus belangrijk voor omdat je dan antistoffen afgeeft.
ken je het nog een beetje uithouden met de spanningen?
liefs mier

Hi mier,
Ik   heb twee verschillende medicijnen voor mijn astma. Ik heb Pulmicort dat is een inhaler die is ontsteking remmend. En ik heb Symbicort welke ik gebruik als ik bijvoorbeeld een aanval heb, die is luchtweg verwijdend. Ik heb daarnaast geen allergieen, dat is wel vreemd omdat je die inderdaad wel vaak hebt bij astma....
Met de spanning gaat het redelijk het is nu echt aftellen.. jij mag over 1 dag al testen toch??

Groetjes

hoi karen,
pulmicort heb ik ook gehad,die andere ken ik niet.
dat je  geen allergieen heb is wel beter zeg..
maarre ik kan morgen al wel testen maar weet niet of dat echt al handig is,eerst maar woensdag afwachten denk en dan toch maar proberen een dag of 2 te wachten,en jij?
ben jij al wel van plan te testen???dat zou voor jou overmorgen zijn dan toch??
liefs mier

hoi karen,
pulmicort heb ik ook gehad,die andere ken ik niet.
dat je  geen allergieen heb is wel beter zeg..
maarre ik kan morgen al wel testen maar weet niet of dat echt al handig is,eerst maar woensdag afwachten denk en dan toch maar proberen een dag of 2 te wachten,en jij?
ben jij al wel van plan te testen???dat zou voor jou overmorgen zijn dan toch??
liefs mier

Hi Mier,

Ik zou Woensdag de 30ste al kunnen testen, mijn NOD is op 1 juni maar ik probeer wat langer te wachten.. tenminste als ik dat volhoud... Ik moet van mijn vriend wachten tot 3 juni dus twee dagen later... want hij vind dat de zwangerschap testen hier door het huis heen vliegen....hahaha....
Als ik jou was zou ik ook proberen om nog ff te wachten... maarja das natuurlijk makkelijk gezegd natuurlijk!!! Wel ff laten weten wat de uitslag is he?!?!

Groetjes karen

hee,
heb alweer buikpijn,bang dat de rdkomt!!!!
mijn benen doen wel zo zeer...
nog 2daagjes wachten en dan is eigenlijk mijn nod.
ik probeer tot vrijdag anders te wachten met testen....

en jullie?????????????
hoe is het met de rest?????

liefs mier

Hi Mier,

Met mij gaat het redelijk.. ik kwam gister bijna niet in slaap en was vanmorgen ook al vroeg wakker... Heb erg veel last van maagzuur en heb sinds gisteren ook erg last van mijn rug.... Ik heb vanmorgen getempratuurd voor de eerste keer en dat was 36.8... Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat mijn temperatuur normaal gesproken hoort te zijn.. dus ik hou het de komende dagen nog maar ff iin de gaten!

Jij mag morgen al testen toch??

groetjes

Terug
Bovenaan