wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hey meiden,

Gisteren hele dag weggeweest, dus geen tijd voor het forum. Met mij gaat alles oke, nog 3 dagen tot mn NOD (31e). Heb vanmorgen overwogen om te testen, maar kans is behoorlijk groot dat het veel te vroeg en hij negatief zal zijn, terwijl dat dan nog niet alles hoeft te zeggen. Ik denk dat ik me zwaar shit zou voelen, dus toch nog maar even wachten. Ik zie eerlijk gezegd een beetje op tegen het testmoment.... Ondanks mn vage klachten, die ook van mn naderende ongi kunnen zijn, heb ik het gevoel dat ik misschien al zwanger zou kunnen zijn. Dit baseer ik op gevoel en op het zeurderige gevoel in mn onderbuik. Dat is anders dan ongi-pijn..... Maar ja, dan komt dat moment van testen....Ik wil zo graag dat ie positief is, maar ja.... hoe groot is de kans in ronde 1? Ik zei net tegen mn man, ik wil een positieve test of gewoon ongi worden...dus geen negatieve teste. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?
Nog even volhouden. Ik denk dat ik niet op mn NOD ga testen, maar 1 of 2 dagen erna als de RD's er nog niet zijn......

Mier, houd je het nog n beetje vol?

Groetjes Anoek

hallo!!

Ik moet volgens internet nog tot vrijdag wachten met testen. Mijn temperatuur is nog steeds hoger dan in het begin van mijn cyclus. Weten jullie wanneer de temperatuur gaat dalen als je niet zwanger bent? Als je ongi begint of al een paar dagen eerder???
Verder voel ik me niet anders dan anders, wel moe, maar dat komt wel vaker voor. Vorige maand dacht ik echt dat het raak was, heb zo'n test op internet gedaan waar je aan moest klikken welke klachten je had en hoevaak. Toen had ik zoveel punten dat de kans dat ik zwanger zou zijn heel groot was, nou niet dus!!! Maar er zijn toch ook meiden die helemaal niks voelen en toch zwanger zijn, dan komen de 'kwaaltjes' misschien later??

Nog een vraagje aan iedereen. Testen jullie iedere maand rond je NOD of wacht je gewoon je ongi af??

Pink

Hoi,

Hier nog alles rustig ????
Hier wel, had gisteren vage klachten maar vandaag nergens last van (as zaterdag is mn nod)

Heb alleen een vreselijk gevoel in mn onderbuik alsof ik heel erg zenuwachtig ben.
Kon er gisteren niet van slapen en werd er misselijk van. Tis nu  stukken minder maar nog niet helemaal weg en weet ook gewoon niet wat t is.

Maar goed ik blijf duimen voor de posi testen

Groetjes Moon

Hey dames,

Kan het soms echt niet meer uithouden van de spanning! Mijn probleem is dat ik m'n god niet weet wanneer ik mijn NOD heb, ben namelijk pas vanaf 20 april van de pil af. Heb wel allemaal klachten, maar weet niet of het door het ontpillen komt. Heb vorige week zondag dus een innestelingsbloeding gehad (volgens mij was het dat) en iemand zei hier al dat je een week na een innesteling je NOD heb. Dat is dus vandaag. Heb zaterdag en vandaag getest, beide negatief. Bestaat er een kans dat ik toch zwanger ben? En wanneer zouden jullie weer testen?

Groetjes Stef!

@Stef: hoe was je vorige cyclus? Ik vind het een beetje lastig om te zeggen. Het kan zijn dat je inderdaad te vroeg getest hebt, of dat je niet zwanger bent. Ik zou zeker een paar dagen wachten voor je weer gaat testen.
Sterkte meid!

Groetjes Anoek

Hee meiden,

Nog zes dagen voor mijn nod en nog steeds wel buikpijn en sinds vandaag ook misselijk
een beetje licht in mijn hoofd lekker rustig aangedaan.
morgen en overmorgen weer ff werkren geeft tenminste wat afleiding.
Op de vraag van miertje hoe het gaat met mij mannetjes grote bed: Hij vind het fantastisch slaapt goed en s morgens blijft ie gewoon in zijn bed tot ik zeg dat ie eruit mag.
We duimen voor positief resultaat!

Gr: poppie 2

Hoi meiden ,

Ik moet nog 6 dagen wachten tot mijn NOD.
Ik ben wel een beetje zenuwachtig.
Als ik niet ongi . wordt dan wact ik tot 16 juni met testen , want dan zitten we in Disneyland Parijs en wat is er nog mooier dan je eigen sprookje.
Ik hoop dat het raak is maar ja we wachten maar af he.
En dat wachten duurt zo lang!
Nou ja we hebben in ieder geval een leuk weekeinde voor de boeg , want we gaan zaterdag naar de Efteling met mijn schonouders , zwagers en schoonzusje dus dat leidt wel af en zondag gaan we naar middelburg en dan heb ik een week vrij.
In die week gaat een nichtje trouwen en gaan we naar de Toppers.
Dus genoeg afleiding dus.

Groetjes jessica

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 18:30:43'));

@Stef: hoe was je vorige cyclus? Ik vind het een beetje lastig om te zeggen. Het kan zijn dat je inderdaad te vroeg getest hebt, of dat je niet zwanger bent. Ik zou zeker een paar dagen wachten voor je weer gaat testen.
Sterkte meid!

Groetjes Anoek

Hey Anouk!

M'n vorige cyclus weet ik dus niet. Ben 10 jaar aan de pil geweest. Dus toen ik aan de pil was gewoon normaal. Maar voordat ik aan de pil was had ik een cyclus van 5-6 weken volgens mij. Maar weet niet of het regelmatig was. Dat maakt het juist zo moeilijk!

Groetjes Stef!

Terug
Bovenaan