wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hoi meiden,

Ik ben het zo zat, ik ben vandaag de hele dag weggeweest en kwam met afvegen wat licht bruinerig slijm tegen.
Is dit wéér een ongesteldheid, ik durf gewoon niet naar de wc!
Moeten we dan weer voor de 10e ronde..............hopeloos!
Ik weet stiekum wel dat het niet raak is, maar die hoop van 'misschien dan toch ergens?'
En die hoop grijp ik zooooooooo aan, dat het gewoon ziekelijk wordt.

't is k.l.o.t.e!!

Groetjes Elly

Oh Elly, wat kl#@te. Het is afwachten of het doorzet. Sterkte meid.

@Stef: ben je vanaf 20 april nog niet ongi geweest dan? Je cyclus van voor je pil is helaas geen graadmeter voor nu. Meestal ben je voordat je aan de pil gaat nog jong en is bij de meeste meiden de cyclus onregelmatig. Naarmate je ouder wordt, is de kans groter dat je cyclus regelmatiger wordt. Ik noteer alles, zodat ik de rondes n beetje kan vergelijken. Succes ermee!

Liefs Anoek

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 19:30:10'));

Oh Elly, wat kl#@te. Het is afwachten of het doorzet. Sterkte meid.

@Stef: ben je vanaf 20 april nog niet ongi geweest dan? Je cyclus van voor je pil is helaas geen graadmeter voor nu. Meestal ben je voordat je aan de pil gaat nog jong en is bij de meeste meiden de cyclus onregelmatig. Naarmate je ouder wordt, is de kans groter dat je cyclus regelmatiger wordt. Ik noteer alles, zodat ik de rondes n beetje kan vergelijken. Succes ermee!

Liefs Anoek

Hey Anouk,

Ik ben 25 april voor het laatst ongesteld geworden na de pil. Dus daarna niet meer. Ik noteer ook alles wat met ongi en ei enzo te maken heeft!
Een innesteling heb je een week voor je NOD toch?

Groetjes Stef

Hoi Stef,
Dus dit is je eerste cyclus nadat je gestopt bent met de pil. Dan is het moment van testen idd wel lastig te bepalen. De innesteling is geloof ik 7-9 dagen na je bevruchting, dus idd een week voor je NOD ongeveer.

Groetjes Anoek

hee meiden,
elly wat kut zeg maar blijf hoop houden...
pffff ik nog anderhalve dag wachtenben benieuwd
de spanning is om te snijden...
normaal heb ik altijd alwel last van bruin van tevoren maar nu nog niet...
en anoek fijn dat je er weer bent miste je gister al met de berichtjes
groetjes mier

Hey Mier!
Nog ff volhouden meid! Bijna duidelijkheid. Hoe voel je je nu?
Met mij gaat het goed. Vind het wel spannend, maar zie er ook wel tegen op. Als de test negatief is, ben ik definitief niet zwanger geworden deze maand. Nu nog even een paar dagen het gevoel 'Ik kan misschien zwanger zijn...". Al mn kwaaltjes nu kan ik prima verklaren, alleen dat gevoel in mn onderbuik niet..... Maar heb nu zelf het gevoel dat het niks geworden is. Als het zo is, is het ook goed, dan gaan we door naar ronde 2. Ik vind het ook wel heel bijzonder klussen voor een kindje, ha ha! Moet alleen niet te lang duren, dan is het niet leuk meer denk ik.

Ja ja, ben er dus weer! Morgenavond alleen thuis, dus alle tijd voor het forum, ha ha!!

Liefs Anoek

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 21:55:05'));

ja idd nog effe volhouden,vind het wel erg spannend,ik zie er idd ook wel tegenop,ik heb allerlei kwaaltjes en denk elke x zou het zo zijn,als ik ongi wordt betekend het dat het zenuwen zijn of tussen mijn oren zit,ben benieuwd hoor,en  hopen dat we allemaal een positieve test in handen krijgen in deze dagen/weken.....
we houden elkaar nog wel op de hoogte,morgen weer werkentot 20

@Mier:
Misschien heb je het al weleens verteld, maar in welke ronde zitten jullie nu?
Ja het is absurd hoe erg je nu op je lichaam let? Voor het zelfde geldt had je die klachten altijd maar lette je er niet zo op.... Ik ga er zelf eerlijk gezegd vanuit dat het wel een paar maanden duurt, dus als het nu in de eerste ronde raak zou zijn, sta ik wel even te kijken denk ik, ha ha!! Ben al wel ruim een half met de pil gestopt, dus lichaam is helemaal gewend en cyclus aardig in beeld. Al week dat de laatste 2 maanden wat af...
Wanneer ga je testen?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan