wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

dit is voor ons de 4e ronde,ik heb 11jaar aan de pil gezeten.
het zal wel gaaf zijn als het bij jullie wel in 1x gelukt is zeg.
ik ga tot vrijdag proberen te wachten met testen maar als ik me niet kan bedwingenwordt het misschien woensdag of donderdag wel en jij??3juni??

Ik weet nu al dat ik niet superlang kan wachten om te testen, maar wil wel minimaal mn NOD afwachten. Die dag moet ik werken, dus dat is geen goede dag om te testen. Wordt dus ook vrijdag of zaterdag. Vrijdag ben ik vrij, maar mn man niet, dus mocht het n positieve test zijn, dan kan ik hem 's avonds verassen met een leuk klein cadeautje wat met ons toekomstig kindje te makem heeft. Is het een negatieve test, dan kan ik lekker eerst even alleen janken en dan verder slapen. Ben zó bang dat ik teleurgesteld wordt, ook al stel ik me in op een negatieve test. Hoe ga jij daarmee om? Wordt dat gevoel anders naarmate je meer rondes hebt gehad?

Nou voor straks weltrusten en werk ze morgen. Zie je morgenavond vast wel weer hier.

Liefs Anoek

Hi Meiden,

Leuk dat jullie er allemaal weer waren vanavond alleen jammer dat ik weer te laat ben!! Maar goed ik kon het niet laten om nog ff dit forum te checken voordat ik op bed ga!! Ik ben vandaag de hele dag super misselijk geweest.. kreeg geen hap door mijn keel en heb echt in kleine porties moeten eten om wat binnen te krijgen... echt vreem want dat heb ik echt zelden.. meestal alleen als ik ziek ben. maar misschien heb ik ook wel wat verkeerd gegeten gister.. alhoewel ik heb pizza op?!

De NOD komt voor ons allemaal nu echt heel dichtbij.. ik ben echt heel benieuwd wat het word voor ons allemaal, ofdat het raak is bedoel ik!!
Elly wat erg zeg, kan het geen innestelingsbloeding zijn??
Ik heb echt een half uur zitten lezen om al de berichtjes van vandaag door te lezen.. en las toen het berichtje van Elly... echt balen...
Mijn Nod is vrijdag 1 juni.. en probeer te wachten tot 3 juni... als de RD dan inmiddels al niet op de stoep staat...... Alleen dat is ook geen fijne dag want dan kom ik uit de nachtdienst.. volgens mij kan je toch het beste testen als je s'morgens wakker word?? of heb ik het mis???

Nou meiden ik duim voor jullie allemaal!!

Liefs Karen

hee meiden,
morgen is mijn nod.........vandaag nog werken,morgen vrij
en anoek:naarmate je meer rondes hebt gehad en je test negatief dan wordt het wel steeds moeilijker vind ik,en steeds chagrijiger...
'vannacht niet goed geslapen ivm weer een ontstoken oog,wordt ik niet goed van en doet wel zo n pijn,en als je wakker ben dan denk je er ook steeds aan,ben benieuwd.
IK HOOP HET ZO
liefs mier

OKe, mijn nod is aanstaande zaterdag. Gister was ik nog rustig maar nu komen de kribbels...

verlies alweer bruinweer naar de volgende ronde,ronde 5!!!!!!
kutzooi!!!!!!!!!!!!

ik ga proberen om wat afstand te nemen,ik zal er wel veel te veel mee bezig zijn...
ik ben verdrietig en over mijn toeren dat het weer niet is gelukt,snap er niks van,waarom lukt het ons nou niet en een ander wel!!!!om me heen zie ik iedereen die maar zo zwanger is en wij?????godver wat voel ik me kut zeg en moet zo gaan werken tot vanavond 20:00,ik hoop dat jullie meer geluk hebben,wij  gaan maar weer naar ronde 5...

Ha Mier,

Je bent niet de enige hoor! Ik ben ook weer ongesteld
Ik baal er ook stevig van. Gisteren avond werd de bruine troep weer rood. Ik heb mijn verdriet ook even lekker de vrije loop gegeven, we gaan weer voor ronde 10.
Ik had nooit gedacht dat we zo lang over zouden doen.

Komende maand ga ik het weer anders doen, geen ovulatietest en volop klussen!
Ik moet wel zeggen dat tegen de tijd dat je weer kan klussen, ga ik het weer leuk vinden, dan krijg je weer nieuwe hoop!

Ik moet ook zeggen elke keer als je NOD eraan komt, wordt het echt niet makkelijker, eerder moeilijker, spannender.

Voor de rest, succes!!!!!!!

Groetjes Elly

Terug
Bovenaan