wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hoi elly,
ik had ook niet gedacht dat ik nu alweer ronde 5 in zou gaan!!!
voor jou ook alweer ronde 10,kut zeg,sorry voor mijn taalgebruik maar ik voel me echt zo rot...ik had tot nu toe geen ovulatietesten gebruikt maar heb net al wel besteld!!!
we deden eerst juist volop klussen maar tot nu toe dus geen enkel resultaat,ga het een x met de ovulatietesten proberen.ik moet zo gaan werken en voel me kut ik zie er niet uit want ik heb keierge jankogen,dus dan zullen ze wel vragen hoe dat komt,en kan me bijna niet bedwingen want moet bij het minste of gerinste nu al huilen.
ik had vanmorgen al mijn vriend opgebeld dat ik ongi was geworden en moest ook al de hele tijd huilen,dus hij zal nu ook wel een rotgevoel hebben,ik had beter niet kunnen bellen denk...
nou elly hopen dat volgende maand een beter maand voor ons zal worden...
liefs mier

Ha Mier

Ik zou aan je denken, kun je niet iets lulligs bedenken op je werk, dat je bijv. vannacht erge ruzie ofzo heb gehad. Of heb je een collega die je in vertrouwen kan nemen?
Het is gewoon zwaar kloten!!!!!!

Wij hebben al 4 keer een ovulatietest gebruikt en dus geen resultaat, ik vind ze wel erg duur!!   Ik had deze maand alles perfect gedaan, op de juiste tijd geklust, op de innesteldag rustiger aangedaan. En tuurlijk die testen laten wel zien wanneer je de eisprong kan verwachten, maar in principe komt het aardig overeen met sites waar je je eisprong kan berekenen.
Ach misschien tegen de tijd dat het 'klusprogramma' weer begint koop ik stiekum toch wel weer een test, want dan denk ik, wat maakt 32 euro uit ten opzichte van een baby!

Succes vandaag meid!

Groetjes Elly

Hi meiden,

ik leef met jullie mee, ik zit ook een beetje af te wachten hier, heb net al een roep om hulp geplaatst op de site!!!

Zwaar K voor jullie!!

Ik hoop dat ik te vroeg getest heb.....

X

Hoi meiden,

Heb net fff lekker gewinkeld. Ik heb een horloge, ring en ketting gekocht. Ik had nog verjaardagsgeld liggen en dacht ik ga mezelf eens lekker verwennen!
Ben daar toch best van opgeknapt! Kan weer een beetje lachen, heb voor mijn vriend ook een kadootje gekocht, om ook hem een beetje te troosten.

We gaan het nog één keer proberen, lukt het dan niet dan gaan we naar de dokter.

Doraya succes met wachten!!!

Groetjes Elly

Hé hallo meiden,

Weer terug van vakantie!
Ik zie intussen een paar nieuwe namen op het forum, maar ook nog oude bekenden.
Mijn NOD is de 31e, nog 2 dagen wachten dus.
Vorige week last gehad van duizeligheid en rugpijn, nu geen last meer van.
Temperatuur begint ook weer te zakken (nog wel boven de temperatuurwaarden voor mijn eisprong, maar toch - loopt wel terug dus).
Het kan idd nog steeds, maar ik merk dat ik vandaag wat chagerijnig ben en er niet meer zo op vertrouw. Ach ja, de tijd zal het wijzen.
Suc6 nog allemaal die ook nog op hun NOD wachten en sterkte voor degenen bij wie de RD weer zijn verschenen.

Liefs,

Twinkel3

Mier, wat ontzettend klote zeg...Ik kan niet anders zeggen. Het is nu 20 uur geweest, dus hoop dat je de tijd op je werk een beetje bent doorgekomen. Laat je even weten hoe het nu met je gaat?

Elly, voor jou ook al zo'n ontzettend k-dag. Denk je alles via het boekje te doen en dan nog deze ellende.

Ik hoop voor jullie beide dat het zonnetje snel weer gaat schijnen en dat jullie de energie weer krijgen om er de volgende maand weer voor te gaan. Ik leef met jullie mee.

Ik moet zelf nu nog 2 dagen wachten... donderdag is mn NOD, maar wil niet eerder testen dan vrijdag. Vanochtend voelde ik me niet zo lekker, beetje misselijk. Was na de lunch over.... Maar ja ben al snel misselijk, dus zegt niet zoveel. Kan ook van de vermoeidheid zijn of het weer, ik weet het niet. Gelukkig zakt mn hoofdpijn nu ook nadat ik gegeten heb, dus daar ben ik wel blij om.

Liefs Anoek

hoi elly,
ze zeiden er niks van,ik heb nu een ontstoken oog dus dat scheelt!!!
ik ga het toch proberen en kijken wat dit voor resultaat geeft,wordt er zo een beetje moedeloos van,maar daar kan jij wel over mee praten...
ik ga toch wat minder proberen op het forum te komen,wel met anderen meelezen ik ben wel beniewd ofdat het bij de rest hier wel raak is...
liefs mier

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 20:10:52'));

Mier, wat ontzettend klote zeg...Ik kan niet anders zeggen. Het is nu 20 uur geweest, dus hoop dat je de tijd op je werk een beetje bent doorgekomen. Laat je even weten hoe het nu met je gaat?

Elly, voor jou ook al zo'n ontzettend k-dag. Denk je alles via het boekje te doen en dan nog deze ellende.

Ik hoop voor jullie beide dat het zonnetje snel weer gaat schijnen en dat jullie de energie weer krijgen om er de volgende maand weer voor te gaan. Ik leef met jullie mee.

Ik moet zelf nu nog 2 dagen wachten... donderdag is mn NOD, maar wil niet eerder testen dan vrijdag. Vanochtend voelde ik me niet zo lekker, beetje misselijk. Was na de lunch over.... Maar ja ben al snel misselijk, dus zegt niet zoveel. Kan ook van de vermoeidheid zijn of het weer, ik weet het niet. Gelukkig zakt mn hoofdpijn nu ook nadat ik gegeten heb, dus daar ben ik wel blij om.

Liefs Anoek

hoi anoek,
ja k.t he...
voel me nog steeds erg klote,en moest vandaag werken dus maar had ik dus echt geen zin in maar ja het moest,morgen vrij.
ik zal voor je duimen dat het bij jou wel raak is,wij gaan alweer naar ronde 5,ik ga proberen wat minder op het forum te komen,ik zal nog wel morgen en overmorgen en de rest van de dagen nog wel even meelezen wat de rest hier doet,daar ben ik wel benieuwd naar.
succes
liefs mier

Terug
Bovenaan