wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

en twinkel fijne vakantie gehad???
bij ons slecht nieuws he,op naar ronde 5 dan maar weer
liefs mier

Hey Mier,

Ik kan me voorstellen dat je even los wil komen van het hele onderwerp zwanger worden.
Je weet ons te vinden hier op het forum als je steun nodig hebt.Ook bij minder leuk nieuws zijn we er voor je.
We zullen zien hoe het bij mij gaat lopen. Ik vind het knap van je dat je nog mee kan leven met ons.
Heel veel sterkte meid.

Dikke knuffel
Anoek

Hi Mier en Elly, ik leef echt met jullie mee... toen ik het las dacht ik meteen: "nee he?!" Al die voortekenen die jullie hadden en die kwaaltjes en die pijntjes... ik vind het echt super klote voor jullie.. Ik snap goed dat jullie er de balen van hebben vandaag.. doe maar lekker rustig aan en ik vind het een goed idee van Elly om eens lekker ff te gaan shoppen.. even wat afleiding!!! Wat is het menselijk lichaam toch een raar ding.. ik moet nog tot 1 juni dus nog 3 dagen wachten tot mijn NOD... ik kijk er met lood in mijn schoenen naar uit....

Meiden ik denk aan jullie!!

Liefs karen

hoi anoek en karen,
bedankt voor jullie lieve berichtjes
baal als een stekker
jullie laten het nog weten he?
liefs mier

Hallo Mier,

Ik las idd dat jij de RD weer op bezoek hebt gekregen. Echt zwaar k*t zeg!
Dus al weer naar ronde 5.
Ik vrees dat ik ook weer met je meega naar ronde 5.
Nog niet ongesteld (morgen NOD), maar mijn temperatuur is al weer een aantal dagen aan het zakken. Echt kl*te!
Ach ja, eerst de RD's maar afwachten. Maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in!

Dikke knuffel en liefs,

Twinkel3

Hi mier,

Natuurlijk laat ik even weten hoe het bij ons is afgelopen... mijn nod is vrijdag.. maar we gaan waarschijnlijk morgen al testen... In mijn lichaam is het vandaag en gister erg rustig geweest.. ook geen symptonen die aangeven dat mijn RD er aan komt... dus ik vind het wel spannend... maar goed.. vorige maand had ik een cyclus van 38 dagen... dus het kan best zijn dat de RD deze keer ook weer langer op zich laat wachten.. ik wacht gewoon rustig af tot morgen en anders volgende week. Maar hou julie in ieder geval op de hoogte!!! Ga je nu ook die ovulatietesten gebruiken of deed je dat al?? Als het bij mij nu niet raak is ga ik die ook maar eens halen!!

groetjes

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2007 09:21:12'));

Hallo Mier,

Ik las idd dat jij de RD weer op bezoek hebt gekregen. Echt zwaar k*t zeg!
Dus al weer naar ronde 5.
Ik vrees dat ik ook weer met je meega naar ronde 5.
Nog niet ongesteld (morgen NOD), maar mijn temperatuur is al weer een aantal dagen aan het zakken. Echt kl*te!
Ach ja, eerst de RD's maar afwachten. Maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in!

Dikke knuffel en liefs,

Twinkel3

hoi twinkel,
ja k.t he,ik zal voor je duimen dat het bij jou wel raak is.
ik ga nu aan de ovulatietesten,heb ze gisteren maar gelijk besteld,want zat er gisteren helemaal doorheen.
mijn temp was wel de hele tijd hoger als normaal en toch ongi!!!en al die rare kwaaltjes en voelde me echt wat anders als normaal,maar ja het mocht niet zo zijn...
ik wens je veel succes en zal morgenavond weer even op het forum kijken ofdat je misschien al goed nieuws heb...
veel succes
liefs mier

quote: Karen01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2007 10:41:54'));

Hi mier,

Natuurlijk laat ik even weten hoe het bij ons is afgelopen... mijn nod is vrijdag.. maar we gaan waarschijnlijk morgen al testen... In mijn lichaam is het vandaag en gister erg rustig geweest.. ook geen symptonen die aangeven dat mijn RD er aan komt... dus ik vind het wel spannend... maar goed.. vorige maand had ik een cyclus van 38 dagen... dus het kan best zijn dat de RD deze keer ook weer langer op zich laat wachten.. ik wacht gewoon rustig af tot morgen en anders volgende week. Maar hou julie in ieder geval op de hoogte!!! Ga je nu ook die ovulatietesten gebruiken of deed je dat al?? Als het bij mij nu niet raak is ga ik die ook maar eens halen!!

groetjes

hoi karen,
spannend zeg als je morgen al gaat testen,ik ben benieuwd ik zal ook voor jou gaan duimenik hoop dat het raak zal zijn.
balen dat je zo n lange cyclus heb zeg,pfff.
ik ga nu aan de ovulatietesten,heb ze gister al gelijk besteld,was gister echt verdrietig...
ik zal morgenavond weer effe op het forum kijken ofdat jij al een goed berichtje heb achter gelaten...
veel succes
liefs mier

Terug
Bovenaan