wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hoi Mier,
Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt, maar kan me voorstellen dat je nog steeds verdrietig bent. En dat mag, meid. Doe nu gewoon lekker wat voor jou goed voelt.
Take care.

Hoi Karen,
Morgen voor jou de grote dag? Voor mij vrijdag als morgen de RD  wegblijft. Gisteravond paar druppeltjes helder rood/roze bloed verloren, maar vandaag niks meer... Afwachten of het een voorbode is van mn ongi. Normaal heb ik dat niet en zet het meteen door, maar ja... niks zo veranderlijk als het vrouwelijk lichaam heb ik al gemerkt.
Ikvoor je!

Liefs Anoek

hee anoek,
ja gaat wel vandaag,ben weer een beetje aan het idee gewend dat het weer niet zo mag zijn...
op naar ronde 5 maar weer,en ga het nu maar met ovulatietesten beginnen,dus ben benieuwd...

ik las trouwens dat je wat bloed had verloren en nu niks meer,hummm misschien een goed teken.
ik heb ook zoiets gehad 2x tijdens het klussen ook net voor mijn ongidagen ook helder bloed verloren tijdens het klussen(sorry)en daarna ook niks meer,tenminste een dag of 2 later werd ik wel ongi.deze x had ik dat niet misschien had ik daarom ook een goed gevoel.die 2x daarvoor wel....maar misschien is het voor jou wel een goed teken he dus maar even afwachten en anders testen morgen of vrijdag of zo...
liefs mier

Ha meiden,

Fijn, Mier, dat je je weer beter voelt! Ik heb me ook al volledig bij neergelegd dat we weer een ronde verder gaan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, moet je maar denken.

Spannend hoor, voor de rest, Karen ik duim voor je!

Groetjes Elly  

Hi meiden,
ik twijfel zo erg,  weet het echt niet meer..  ik ben  zoooooo moe en ben net op vakantie geweest... heb het gevoel of ik morgen  weer kan.  Probeer gemaakt gezellig  te doen en daar heb ik eigenlijk geen zin in, terwijl ik echt een gezelligheidsdier ben!!!

Herkenbaar of heb ik gewoon een chaggie-dag...

Kusz...  

Hi meiden

Vanmorgen een test gedaan een uitslag was negatief ..... Morgen is eigenlijk mijn NOD pas dus heb wel iets te vroeg getest.... maar goed ik ga er van uit dat het deze maand niet gelukt is. Wat zouden jullie doen?? Ik heb nog geen signalen gehad dat de RD eraan komt...... Baal als een stekker......K*tzooi!!!!!! (sorry voor mijn taalgebruik)...Stiekem had ik toch gehoopt dat het raak was, ondanks dat ik al dacht van niet... Ben al vier maanden met de pil gestopt, zou ik dan nu nog aan het ontpillen zijn??
hoe is het met jullie?? Ik denk dat ik ook maar eens ovulatietesten ga halen...

Liefs karen

Hoi Karen,

Ik vind het echt k*t voor je, sterkte vandaag!

Het kan makkelijk dat je nog aan het ontpillen bent, ik ben zelf al bijna een jaar gestopt en merkte pas na ongeveer 6 maanden, dat mijn cyclus anders werd (anders dan tijdens en net na het stoppen met de pil). Maar elk lichaam is anders en is dit tuurlijk alleen maar een voorbeeld!

Sterkte meid!

Groetjes Elly

Hallo Karin, Mier, Anouk,

Vandaag mijn NOD. Gisteravond al wat ongikrampjes en vanmorgen was mijn temperatuur alweer gekelderd tot het niveau voor mijn eisprong (36,3).
Ik verwacht dus gewoon ongesteld te worden vandaag of morgen, dus ook nog niet getest. Als het dan moet komen, dan hopenlijk ook gauw - dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. En ja, dan ga ik ook mee naar ronde 5.

Karin, een negatieve test is altijd flink balen! Ook al heeft je gevoel het je ook al wel verteld. Toch kan ik me er pas echt bij neerleggen als de RD's zich hebben aangekondigd. Tot die tijd houd ik altijd toch nog een heel klein beetje hoop. Heb jij dat ook?

Anouk, voor jou wordt het nu dus spannend. Weet je al wanneer je gaat testen?
Ik zal voor je duimen meid!

Mier, zoals ik je gisteren al vertelde denk ik met je mee te gaan naar ronde 5.
Wie weet hebben we dan wel weer omstreeks dezelfde tijd NOD en kunnen we weer steunen in deze spannende tijd.

Liefs,

Twinkel3

Hallo elly en Twinkel,

Bedank voor jullie reactie's... ik heb er ff goed het balen van, maarja dat hoort erbij... Twinkel ik  heb precies hetzelfde gevoel als jij. Ook al merk ik aan mijn lichaam dat het waarschijnlijk niet raak is, toch blijf je hoop houden tot dat de RD er is... dus ik hoop dat hij snel verschijnt zodat we door kunnen naar ronde 3.... Ik hoop trouwens niet dat mijn lichaam ook een half jaar nodig heeft om te ontpillen want dan moet ik nog zeker 2 maanden wachten snik snik.... ik heb net uit frustratie de eerste verdieping van ons huis gepoetst zodat ik me ff lekker kon afreageren... nu ga ik denk ik dalijk maar ff boodschappen doen... een beetje afleiding is wel goed!!!

ik hou jullie op de hoogte!!!

liefs

Terug
Bovenaan