wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hoi Karen,

Ik heb vanmorgen ook getest (eigenlijk morgen NOD, maar kon niet wachten). Helaas negatief. Dat gevoel kreeg ik al een beetje, want mijn temperatuur was vanmorgen iets gedaald, maar ja, je kunt je dan toch niet bedwingen, die testen 'branden' bijna in het nachtkastje.... Nog geen kwartier later kwamen de !! Alsof ze wachten tot je opgebouwde spanning weg is.
Wij gaan nu naar de derde ronde en ik bekijk het ook een beetje positief, want met mijn onregelmatige cyclus tussen de 29 en 44 dagen heb ik mijn eisprong gevoeld op dag 15 en daarom wist ik dat mijn NOD morgen zou zijn, dus daar ben ik eigenlijk ook een klein beetje trots op. Komende maand begin ik eerder met ovulatietesten, ik was deze keer te laat begonnen, want wie verwacht na 44 dagen vorige maand nu al op dag 15 het ei te krijgen???

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, we gaan er voor toch??

Pink

Spannend voor de andere dames die nog wachten....

En Mier, je gaat ook ovulatietesten gebruiken toch? Niet te laat beginnen met testen!!

Hoi Karen,

Ik heb vanmorgen ook getest (eigenlijk morgen NOD, maar kon niet wachten). Helaas negatief. Dat gevoel kreeg ik al een beetje, want mijn temperatuur was vanmorgen iets gedaald, maar ja, je kunt je dan toch niet bedwingen, die testen 'branden' bijna in het nachtkastje.... Nog geen kwartier later kwamen de !! Alsof ze wachten tot je opgebouwde spanning weg is.
Wij gaan nu naar de derde ronde en ik bekijk het ook een beetje positief, want met mijn onregelmatige cyclus tussen de 29 en 44 dagen heb ik mijn eisprong gevoeld op dag 15 en daarom wist ik dat mijn NOD morgen zou zijn, dus daar ben ik eigenlijk ook een klein beetje trots op. Komende maand begin ik eerder met ovulatietesten, ik was deze keer te laat begonnen, want wie verwacht na 44 dagen vorige maand nu al op dag 15 het ei te krijgen???

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, we gaan er voor toch??

Pink

Hi Pink,

Bedankt voor je reactie..... jij was gister dus ook zenuwachtig en kon niet slapen... ik had het zelfde ik sliep om 1 uur nog niet en vanmorgen al om 7 uur weer wakker.... mijn vriend lag nog te snurken ahahah.... en ik er snel uit en testen...... uitslag negatief dus.... maar goed... ik wacht het maar af... mijn NOD was eigenlijk ook morgen... bij mij is er nog geen RD  te bekennen.. ik heb ook niet het gevoel dat ie eraan komt... misschien heb ik deze cyclus wel te kort gerekend.. nadat ik gestopt was met de pil heb ik twee cyclussen van 28 dagen gehad en vorige maand 1 van 38 dagen.... ik heb deze maand ook weer gewoon een cyclus van 28 dgn aangehouden.. misschien had ik toch 38 dgn moeten tellen, wat denk jij??? Ik heb het gevoel dat mijn eisprong rond de 22/23 mei is geweest.. ik had toen een opgezette buik en van allerhande kwaaltjes... nu heb ik nergens meer last van?? Ik vind het wel knap dat jij je eisprong voelt, ik durf het nooit zeker te zeggen... maar waarschijnlijk ga ik ook met je mee naar ronde 3 voor ons eerste kindje! Hoe oud ben jij eigenlijk?? ik 22!

Ik ben ook nog zo stom geweest om vanmorgen niet te tempraturen maar meteen te testen... mijn temperatuur was de laatste dagen steeds 36,8 tot 37 graden.. dus redelijk hoog.... vandaag dus niet getest... stom stom stom!!

nou we horen van elkaar!!!

Liefs Ka

Heej meiden,

Heb net ff op babybrabbel gekeken en mijn NOD uitgerekend als ik een cyclus van 38 dgn heb... dan is mijn NOD dus pas 11 juni... nu snap ik er niets meer van......

Sorry hoor... voor mijn gezeur!

liefs ka

Hoi Karen,

Dit was pas de eerste keer dat ik mijn eisprong voelde, ik vertelde het meteen aan mijn vriend. Omdat mijn temperatuur ook nog omhoog ging daarna, wist ik het bijna zeker. Maar om nou elke maand te temperaturen... Ik weet niet hoe jij dat ervaart, maar ik wordt er heel onrustig van. Ik denk als ik 's morgens vroeg wakker wordt: niet te veel draaien en bewegen, rustig blijven liggen, want anders gaat'ie straks onterecht omhoog. Ik wordt er 's nachts zelfs wakker van en dan denk ik, heb ik al getemperatuurd??
Vannacht erg zenuwachtig, maar ik zweette me kapot en was gisteravond zooo moe, dus ik had al het gevoel dat ik mijn verhoging eruit zweette en ja hoor, vanmorgen temperatuur gedaald. Maar ik moest natuurlijk toch nog even testen (al zijn ze gratis, die zwangerschapstesten...) en helaas negatief. Kwartiertje later waren ze er, de RD...

Oh, ik ben trouwens 26. Ik hoop voor jou dat je cyclus iets langer duurde, zodat je nog een kans hebt. Gebruik je ook ovulatietesten??

pink

Hé hallo dames,

Nou, daar zijn ze dan weer, de RD's.

Ik had ze al wel verwacht aangezien mijn temperatuur flink gezakt was vanmorgen, maar desondanks toch weer een tegenvaller. Ik hoop zo dat het voor ons ook een keer zover mag zijn. Wie weet in ronde 5?!

Laten we er het beste maar van hopen..

Liefs,

Twinkel3

Hi Pink,

Ik heb ook geen zin om iedere maand te temperaturen.. ik heb het toevallig de afgelopen dagen gedaan... maar ik zoek dat niet om steeds iedere morgen te doen... Je ligt inderdaad stil en durft bijna niet te bewegen omdat ik dan ook bang ben dat mijn temperatuur onterecht verhoogd.... Ik gebruik geen ovulatietesten maar ik ga daar denk ik de volgende  maand wel mee beginnen.. dan hoop ik erachter te komen wanneer mijn eisprong is..
Ik hoop ook zo dat mijn cyclus deze maand dan toch 38 dgn is geweest en dat het misschien toch raak is... maar goed ik probeer me daar niet te veel op vast te pinnen want dat heeft toch geen zin!! wel balen dat de RD bij jou vandaag weer is verschenen.. om het positief te bekijken: je weet wel weer waar je aan toe bent en ik zit in onzekerheid.... Maar goed en zal bij ons toch ook wel goed komen????

Hi twinkel
Ik snap goed dat je er van baalt... die kl*te RD..... ik zei vanmorgen nog tegen mijn vriend: toen ik 16 was werd er zo overdreven naar de pil toe gepraat alsof je binnen één wip (hahaha) zwanger bent... en nu willen we zwanger worden en blijken er toch nog een aantal wippen meer nodig te zijn (hahaha)
We houden er de lol maar in toch?

Liefs Ka

Hi Meiden,

Ik zag dat ons forum al bijna op de tweede pagina was beland.. dus ik denk zet m weer ff boven aan!!! Hoop snel weer iets van jullie te horen.....

Mier, als je dit leest, hoe is het nu met je??? Ben je je alweer aan het voorbereiden op de volgende maand???

Stef hoe is het eigenlijk met jou?? heb je al een tijdje niet gesproken of gezien op het forum?!

En natuurlijk alle andere meiden die dit forum lezen, hoe staat het er bij jullie voor??

Liefs karen

quote: Karen01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2007 19:29:01'));

Hi Meiden,

Ik zag dat ons forum al bijna op de tweede pagina was beland.. dus ik denk zet m weer ff boven aan!!! Hoop snel weer iets van jullie te horen.....

Mier, als je dit leest, hoe is het nu met je??? Ben je je alweer aan het voorbereiden op de volgende maand???

Stef hoe is het eigenlijk met jou?? heb je al een tijdje niet gesproken of gezien op het forum?!

En natuurlijk alle andere meiden die dit forum lezen, hoe staat het er bij jullie voor??

Liefs karen

Hoi Karen!

Wat lief dat je naar me vraagt! Ben nog steeds niet ongesteld geworden. Maar dat is niet verwonderlijk omdat ik natuurlijk pas net gestopt ben met de pil. De misselijkheid en rugpijn zijn wel wat minder geworden, maar nog steeds wel aanwezig.
Ben er op een of andere manier niet meer heel erg mee bezig, vooral omdat de kwaaltjes wat minder zijn geworden. Heb me nog wel voorgenomen om zaterdag te testen, je weet maar nooit!

Misschien had je het al ergens gezegt, maar ben jij al ongesteld geworden?

Groetjes Stef!

Terug
Bovenaan