wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Pink, Twinkel & Karen,
Balen dat de 's zijn gekomen. Ellendige rotzooi.... Meiden sterkte met het verwerken van de teleurstelling.

Mier, hoe is het met jou?

HIer nog geen nieuws. Vandaag mn NOD, maar nog geen NOD te bekennen. Laatste 2 maanden was mn cyclus ook langer, maar ik weet zeker wanneer mn vruchtbare periode is geweest, dus mn NOD moet wel vandaag zijn.
Misselijkheid was vanochtend minder dan gisteren. Ik denk dat ik dat toch van de zenuwen heb hoor. Vandaag is het met mn zenuwen echt erg, ha ha. Elke keer naar de wc en elke keer opgelucht dat er niks is. Morgen mag ik eindelijk gaan testen van mezelf. Zie er tegenop....heb liever de RD's dan dat ik met een negatieve test in handen sta... misschien n beetje raar, maar voor mij voelt het zo.
Als ik de test gedaan heb, wil ik eerst mn man het nieuws, goed of slecht, vertellen en dan meld ik me hier natuurlijk! Hij hoeft morgen maar heel even naar z'n werk, dus ik hoef niet lang mn mond te houden.

Ben ik hier trouwens nog de enige die op de RD's of liever niet natuurlijk zit te wachten of kan ik mn spanning nog met iemand delen?

Dikke knuffel voor jullie

Anoek

Heej stef en de andere meiden natuurlijk!!

Even voor de duidelijkhei de RD  zijn bij mij nog NIET gekomen.... heb overigens vanmorgen wel een test gedaan die negatief was... ik zit nu een beetje dubben omdat ik een cyclus van 28 dgn heb aangehouden... nadat ik gestopt ben met de pil heb ik namelijk twee cyclussen van 28 dgn gehad en die van vorige maand was 38 dgn........ deze maand heb ik dus ook maar 28 dgn aangehouden.. maar ik heb nog geen enkel teken van de RD gehad deze week. Als ik de cyclus van 38 dgn aanhoud dan is mijn NOD pas op 11 juni..... dus weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou moet doen...   ik denk dat ik maar gewoon wacht tot 11 juni, mischien laten de RD zich wel eerder zien.

Wat leuk Stef dat je zaterdag gaat testen, ik ben erg benieuwd dus wel ff wat laten weten als je de test hebt gedaan. Dat geld natuurlijk ook voor jou Anouk!!! ik zal voor jullie duimen!!!!

Liefs karen

Hey Stef, Anouk en Karen,

Ik duim heel erg voor jullie dat de RD's wegblijven en dat jullie positief testen, Karen, de kans is groot dat je cyclus langer duurde dan de 28 dagen waar je van uit ging, dus alles is nog mogelijk hoop ik!!!

Succes meiden

Pink

Karen,
Sorry was niet zo heel handig van me. Hopen dus dat de RD ook bij jou wegblijft!
Zou kunnen dat je cyclus langer duurt dan 28 dagen, zeker als je dat voor deze ronde ook had. Heb je wel signalen gehad wanneer je vruchtbaar was? Dan kan je misschien een beetje inschatten wanneer je ongi zou moeten worden.
Mijn cyclus was de afgelopen 2 maanden 30 en 34 dagen, maar mn vruchtbare dagen en ei was rond 16/17 mei, dus zou mn NOD vandaag of gisteren moeten zijn. Ik ga uit van vandaag.
Gewoon 11 juni nog een keer testen als de RD's zich nog niet hebben laten zien.

Ik  voor je.

Liefs Anoek

hoi twinkel,
shit bij jou ook alweer,ook met mij mee naar ronde 5
we houden elkaar op de hoogte
liefs mier

hoi anoek,stef en karen,
bij jullie de rd s nog niet gesignaleerd,ik  voor jullie,spannend hoor
laat het nog weten he
liefs mier

Hi Anouk en Pink,

Bedankt voor jullie snelle reactie! ik liep de laatste dagen iedereen mis omdat ik pas na elven op het forum kwam. dus leuk jullie nu te spreken!
Even voor de duidelijkheid mijn RD  is nog niet geweest. Ik heb vanmorgen getest en de test was negatief. Ik heb de eerste twee cyclussen 28 dgn   gehad en   vorige maand een cyclus van 38 dgn. Ik had daarom deze maand maar gewoon een cyclus van 28 dgn aangehouden. Dan zou mijn NOD morgen zijn.

Ik had op babybrabbel gekeken en als mijn cyclus 38 dgn is dan was mijn eisprong op 28 mei, das mooi want iwe hebben 26 mei flink geklust!!! Ik heb zelf niet echt het idee dat ik mijn eisprong voel, ik heb wel rond 22/23 mei een erg opgezette buik gehad mogelijk dat dat er iets mee te maken had. Ook voor die tijd flink geklust dus hoop dat het toch raak is.. alleen ik ga er niet vanuit want anders word ik weer teleurgesteld!!!!

Meiden ik zal voor jullie duimen!! Succes met het testen en laat even wat achter op het forum!!!

liefs karen

hoi pink,
shit bij jou ook de rd gesignaleerd
ook mee naar de volgende ronde
liefs mier

Hi Mier,

Leuk dat je er ook weer bent!! hoe is het met je???

Liefs karen

Terug
Bovenaan