wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

heeeeeeeeeeeeeeee,

ja gaat wel hoor,met jou????
nog niet gesignaleerd zag ik,dus gaat al goed
zal voor je duimen hoor
liefs mier

heeeeeeeeeeeeeeee,

ja gaat wel hoor,met jou????
nog niet gesignaleerd zag ik,dus gaat al goed
zal voor je duimen hoor
liefs mier

heeeeej,

Ja met mij gaat het ook wel. Ik ben een beetje sip na de test van vanmorgen en van de andere kant heb ik toch een beetje hoop omdat mijn cyclus nu misschien 38 dgn duurd dus kan het toch nog raak zijn..... alleen die onduidelijkheid grrrrr

Ik zal ook duimen voor jou hoor !!!!! waarschijnlijk sluit ik gewoon weer volgende maand bij je aan!!!!!!

liefs

ja eerst maar eens afwachten,ik zal heeeeeeeeeeeeeeeel erg voor je
ik ben benieuwd,ik kijk wel elke x effe op het forum om jullie berichtjes even te lezen
ga nu naar bed,ben moe,en morgen weer heel de dag werken
liefs mier

Ja das goed!!!!!! ik ga ook snel slapen, ben ook aardig moe!!!

Tot snel!!

Liefs karen

Hé hallo dames,

Hoe is het ermee?
Ik ben eigenlijk nog best wel teleurgesteld na mijn ongi gisteren en vind het iedere maand moeilijker worden.
Gelukkig kunnen we hier ons "ei" kwijt.

Voor een aantal van ons (Karen, Stef, Anouk) is het nog even spannend dus.
Hebben jullie last van kwaaltjes of iets dergelijks?
En wat is jullie ochtendtemperatuur (indien jullie temperaturen)?
Ik hoop voor jullie dat jullie straks goed nieuws hebben en dat jullie dan ook vele
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** naar ons mogen strooien!

Liefs,

Twinkel3

Hey meiden,

Ik ga met jullie mee naar de volgende ronde   Vanochtend getest en met een digitale test kan je er niet om heen: Niet Zwanger. Vlak daarna kwamen de RD's  aanzetten.

Ik ben best teleurgesteld en mn man ook, maar het is niet anders. Ben wle blij dat de RD's meteen komen, dan hoef ik daar niet op zitten te wachten en kan ik verder. Ook aardig regelmatig, want zit dan op cyclus van 29 dagen. Heb het van dit jaar bijgehouden en het is 28-28-32-34-29. Niet slecht, terwijl ik vroeger echt mega-onregelmatig was. Voor de komende ronde denk ik maar 29 dagen aanhouden. Die uitschieters hadden meer met spanning in die maanden te maken denk ik.

Op naar ronde 2.

Hoe gaat het met jullie? karen al wat meer duidelijkheid?

Liefs Anoek

Hé Anouk,

Balen zeg dat je ongesteld bent geworden.
Als jij voor de volgende ronde 29 dagen aanhoudt, dan is onze NOD-dag hetzelfde (ik houdt nl. 30 dagen aan en ben gisteren ongesteld geworden).
Onze nieuwe NOD-dag: 30 juni 2007.

Hopen dat deze ronde meer geluk met zich meebrengt.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Karen,

Leuk dat we voor de komende ronde gelijk lopen. Bij deze ook mn banner:

Misschien een nieuw topic starten??? Lijkt je dat wat?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan