wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2007 13:15:06'));

Hoi TWINKEL

Leuk dat we voor de komende ronde gelijk lopen. Bij deze ook mn banner:

Misschien een nieuw topic starten??? Lijkt je dat wat?

Liefs Anoek

Sorry Twinkel.... Lekker in de bonen, ha ha! Berichtje is natuurlijk voor jou! Dus zie correctie hierboven

Hoi Anouk!

Wat klote dat de RD's zijn gekomen vandaag!!!!!    Maar goed, met frisse moed naar de volgende ronde! Succes in ieder geval!

Groetjes Stef!

Hoi Anouk en alle andere meiden natuurlijk,

Wat klote dat je ongesteld bent geworden zeg... ik heb nog wel zo voor je zitten duimen... Bij mij is de RD nog steeds niet verschenen.... heb ook geen voortekenen gehad dat ie eraan komt... had gisteravond heel even een paar pijnlijke steken in mijn onderbuik maar heb verder nergens last van... Als ik de cyclus van 38 dgn aan houd dan is mijn innesteldag vandaag 1 juni... dus ik hoop dat het er iets mee te maken heeft.. Maar goed, waarschijnlijk zal ik toch met jullie mee gaan naar de volgende ronde... Alleen van die onzekerheid grrrrr  daar word ik niet goed van....En Stef hoe is het bij jou?? Ook nog geen tekenen gehad van de RD??????

Liefs karen

quote: Karen01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2007 13:53:55'));

Hoi Anouk en alle andere meiden natuurlijk,

Wat klote dat je ongesteld bent geworden zeg... ik heb nog wel zo voor je zitten duimen... Bij mij is de RD nog steeds niet verschenen.... heb ook geen voortekenen gehad dat ie eraan komt... had gisteravond heel even een paar pijnlijke steken in mijn onderbuik maar heb verder nergens last van... Als ik de cyclus van 38 dgn aan houd dan is mijn innesteldag vandaag 1 juni... dus ik hoop dat het er iets mee te maken heeft.. Maar goed, waarschijnlijk zal ik toch met jullie mee gaan naar de volgende ronde... Alleen van die onzekerheid grrrrr  daar word ik niet goed van....En Stef hoe is het bij jou?? Ook nog geen tekenen gehad van de RD??????

Liefs karen

Hoi Karen!

Wat goed dat de RD's bij jou nog niet zijn gekomen! Ik hoop ook voor je dat die steken wat met de innesteling te maken hebben!
Nee, voor mij ook nog geen RD's. Zit nu op dag 38 na mijn laatste menstruatie na het stoppen met de pil...dus nog niet heel veel. Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen (waar ik vanauit ging ivm een innestelingsbloeding die ik had) zou ik 30 mei mijn NOD hebben gehad. Ik ga morgen dus weer testen.
Ga nergens van uit, heb nu een gevoel van: "ik ben toch niet zwanger". Vooral omdat het ronde 1 is en mijn misselijkheid iets is afgenomen.
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Stef!

Hoi Karen,
Heb je zo'n onregelmatige cyclus dan? Heb je wel enig idee wanneer je ei is geweest? Dan kan je een beetje rekenen wanneer de RD's zou moeten komen, nou ja niet moeten komen...uhhh Je NOD dus.
Steekjes in je onderbuik? Ik hoop voor jou dat het iets positiefs betekent. Ik heb de hele week steekjes in mn onderbuik gevoeld, terwijl ik dat nooit heb gehad en nu dus niet zwanger. Hopelijk betekent het van jou iets positief! IK begrijp je onzekerheid helemaal.  Baal als een stekker dat ik niet zwanger ben, maar wel opgelucht dat ik nu even van die spanning af ben.

Hoi Stef,
Voor jou is het dus ook ronde 1?! Goed van je dat je in gedachte houd dat je niet zwanger bent. Ik probeerde dat ook, maar liet me af en toe toch wel meeslepen hoor. Kan jij het echt of is het meer een rationele gedachte? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meid!

Meiden, ik  voor jullie!

Mier, hoe is het? Ik ga dus samen met jou en Twinkel mee naar de volgende ronde

Liefs Anoek

Argghhhh wat is dit nu weer???  Test negatief, wat bloedverlies, dus ik denk ongi is begonnen. Ga ik net naar het toilet om ff van tampon te wisselen... geen bloed... Sorry beetje onsmakelijk  Waarom zet het nu niet gewoon door? Wordt er chagie van...

Liefs Anoek

Hoi Karen,
Heb je zo'n onregelmatige cyclus dan? Heb je wel enig idee wanneer je ei is geweest? Dan kan je een beetje rekenen wanneer de RD's zou moeten komen, nou ja niet moeten komen...uhhh Je NOD dus.
Steekjes in je onderbuik? Ik hoop voor jou dat het iets positiefs betekent. Ik heb de hele week steekjes in mn onderbuik gevoeld, terwijl ik dat nooit heb gehad en nu dus niet zwanger. Hopelijk betekent het van jou iets positief! IK begrijp je onzekerheid helemaal.  Baal als een stekker dat ik niet zwanger ben, maar wel opgelucht dat ik nu even van die spanning af ben.

Hoi Stef,
Voor jou is het dus ook ronde 1?! Goed van je dat je in gedachte houd dat je niet zwanger bent. Ik probeerde dat ook, maar liet me af en toe toch wel meeslepen hoor. Kan jij het echt of is het meer een rationele gedachte? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meid!

Meiden, ik  voor jullie!

Mier, hoe is het? Ik ga dus samen met jou en Twinkel mee naar de volgende ronde

Liefs Anoek

Hallo Meiden,

Anouk wat vaag dat je nu weer geen bloedverslies hebt, mmisschien komt het een beetje door de spanning van de afgelopen dagen... ik weet het ook niet! Maar als ik jou was zou ik er rekening mee houden dat je niet zwanger bent... dat probeer ik ook.. en als je bloeding weg blijft zou ik anders over een paar dagen weer eens testen.. ik weet het ook niet!

Over het algemeen heb ik niet echt een onregelmatige cyclus sinds ik ben gestopt met de pil, de eerste 2 keer had ik 28 dgn en vorige keer 38 dgn... ben uitgegaan deze maand van 28 dgn dan zou vandaag mijn NOD zijn... maar ik heb nog niets gehad.... Ik heb vandaag aan het eind van de middag en nu wel een beetje buikpijn maar de RD is nog niet op bezoek geweest... dus ik weet het niet.. ik ga er maar vanuit dat ik met jullie mee naar de volgende ronde ga!!

liefs karen

Hoi Karen!

Wat goed dat de RD's bij jou nog niet zijn gekomen! Ik hoop ook voor je dat die steken wat met de innesteling te maken hebben!
Nee, voor mij ook nog geen RD's. Zit nu op dag 38 na mijn laatste menstruatie na het stoppen met de pil...dus nog niet heel veel. Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen (waar ik vanauit ging ivm een innestelingsbloeding die ik had) zou ik 30 mei mijn NOD hebben gehad. Ik ga morgen dus weer testen.
Ga nergens van uit, heb nu een gevoel van: "ik ben toch niet zwanger". Vooral omdat het ronde 1 is en mijn misselijkheid iets is afgenomen.
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Stef!

heej Stef,

Spannend morgen die test!! ik zal voor je  vanavond en vannacht.. want ik moet vannacht toch werken!! ik hooop echt dat het raak is bij jou!!! ik ga er zelf ook vanuit dat het niet raak is maar toch blijft het spannend tot de RD verschijnt.... heb nu wel wat buikpijn en was vanmorgen misselijk... maar goed dat kan ook van de RD zijn... Hij zou eigenlijk vandaag moeten komen... en meestal komt ie tegen de middag maar ik heb vandaag nog niets gezien......... spannend hoor!!

Liefs karen

Terug
Bovenaan