wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hee anoek,
ook al gekomen zag ik!!!!!!!!!!!!ik heb nog erg hardmaar niet geholpen dusnou jij gaat dus ook al met mij en twinkel mee,voor karen en stefanie nog even afwachten brrrrrrrrrrrr...
ik zal ook effe mijn nieuwe banner erbij zetten

met mij gaat het alweer een stuk beter als dinsdag hoor,baal natuurlijk nog steeds maar had echt een grote dip dinsdag en woensdag
liefs mier

PInk gaat ook mee naar de volgende ronde hoor!!! Kan helaas geen banner maken, geen idee waar ik vanuit moet gaan. Pas als de ovulatietest aangeeft dat ik m'n ei krijg, weet ik waar ik aan toe ben...

Pink

hee pink,
ben jij er ook weer,gezellig.
ja jij gaat ook idd mee naar de volgende ronde,sorry
liefs mier

Hoi Pink,
Dus jij ook de RD's  op bezoek? Shit zeg...
Is jouw cyclus zo onregelmatig dan dat je het niet precies kan zeggen?

Hoi Mier,
Fijn dat je je weer beter voelt. Ik zie je ook nog dagelijks op het forum. Blijf je?

Mn ongi lijkt nu wel door te zetten hoor. Ik heb buikkrampen, dus vandaar...
Misschien dat ik wel mn banner nog ga aanpassen, maar wacht vanavond nog ff af.
Ik heb in elk geval gelukkig geen echte dip gekregen. Ik kan me wel voorstellen datals je langer bezig bent, het wel steeds moeilijker wordt. Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik hoop dat het voor ons en voor jullie nu allemaal snel mag lukken! Daar gaan we gewoon voor meiden!

Liefs Anoek

hoi anoek,
idd kom regelmatig nog weleens kijken en effe gezellig meeschrijven met jullie en elkaar toch een beetje steunen als we het even moeilijk hebben...
het wordt idd steeds moeilijker vind ik zelf,nu alweer naar ronde 5,heb veel respect voor de meiden die al langer bezig zijn en zo positief kunnen blijven.
balen dat ze bij ook weer gearriveerd zijn,voor jou nu ronde 2??
liefs mier

Hoi Mier,
Ik heb ook bewondering voor de meiden die al zo lang bezig zijn en positief blijven. Ik weet niet of ik er zo mee om zou kunnen gaan.... Ik wil daar nu ook nog maar niet aan denken. Ik vind het fijn om de frustratie van een niet-geslaagde ronde te delen met jullie. Aan de andere kant is het wel zuur om dan die berichtjes te lezen dat de een na de ander positief test. Ook al gun ik het iedereen van harte.
Vanmiddag ook, ik ging even naar het winkelcentrum en het lijkt of iedereen zwanger is... de ene na de andere dikke buik schoof voorbij...  Zo frusterend als je zelf echt net negatief getest hebt. Het was pas ronde nummer 1, maar toch hoop je datje zwanger bent. Dat gevoel zal elke ronde wel hetzelfde zijn.

Ik ga nu idd naar ronde 2. Jij naar ronde 5 hé? Ze zeggen dat de meeste vrouwen gemiddeld 6 maanden nodig hebben om zwanger te raken. Dat er nu toevallig een aantal meiden in de eerste ronde zwanger zijn, is stom toeval. Daar moeten we ons zelf niet mee vergelijken, anders worden we gek, ha ha! Ons moment komt ook snel!

Liefs Anoek

hoi anoek,
er zijn maar weinig mensen die in de 1e 3maanden zwanger worden had ik ergens gelezen,maar hier zijn er best al wat op het forum die in de 1e 2e en 3e ronde al zwanger waren,maar zat ook niet trouwens...voor ons alweer ronde 5,pffff vind het al veel te lang duren hoor,ik heb wel elke x een nette cyclus,daar ben ik dan wel weer blij om.
alleen het rare is dat ik dinsdag bruin had niet veel maar toen wist ik al dat ik ingi werd woensdag en donderdag beetje met rood erbij en heel wat bruin en vandaag weer een beetje bruin dus alweer bijna over,echt gek want vorige maand was het wel 8 dagen.
sorry voor de vieze praat maar vind het wel vreemd,maar hoe zit het met jou??is het al doorgezet??
liefs mier

Hoi Anouk, Karen, Mier en de rest!

Hoe gaat het nu met jullie? Mier ik las dat jij de ergste teleurstelling nu voorbij bent, gelukkig maar!

Karen, je moet werken vannacht? Wat doe je voor werk als ik mag vragen? Als je het niet wilt zeggen is het niet erg hoor!

Ja, het is voor ons ronde 1. Het plan is eigenlijk om pas serieus voor het eggie te gaan als ik m'n vaste contract heb, want een deze maanden komt. Maar we hebben het vanaf dat ik van de pil af ben niet meer veilig gedaan  dus ja er bestaat een kans!

Maar ik probeer het me echt voor te houden dat ik niet zwanger ben. Tuurlijk heb ik wel de stille hoop, vorige week was ik er zo van overtuigd dat ik zwanger was dat ik zelfs m'n vriend de kattenbak heb laten verschonen, haha! En dit doet ie echt NOOOIT!!
Maar sinds m'n negatieve test op maandag heb ik de hoop een beetje laten varen. Denk ik, waarom zou het ons na 1 ronde al gegund zijn?

Ben ook gewoon heel benieuwd hoe mijn cyclus gaat worden. Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden na de pil??

Groetjes Stef!

Terug
Bovenaan