wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hoi stef,
bij mij was ik precies na 28dagen al ongesteld na stoppen van de pil,maar bij mij is het wel erg regelmatig 28,24,28 en nu weer was het 28...
spannend hoor,wel beetje vervelend dat je nog geen vast contract heb,maar zit je in de proeftijd of zo??maar komt allemaal goed hoor.
hoe was je cyclus vantevoren?
liefs mier

hee elly,
ja idd jij,ik,twinkel,anoek en pink,alleen we zijn  nog in afwachting van karen en stef
liefs mier

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2007 22:13:24'));

hoi stef,
bij mij was ik precies na 28dagen al ongesteld na stoppen van de pil,maar bij mij is het wel erg regelmatig 28,24,28 en nu weer was het 28...
spannend hoor,wel beetje vervelend dat je nog geen vast contract heb,maar zit je in de proeftijd of zo??maar komt allemaal goed hoor.
hoe was je cyclus vantevoren?
liefs mier

Hoi Mier,

Echt fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt. Had je ook een regelmatige cyclus voordat je aan de pil begon?
Mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging volgens mij onregelmatig, volgens mij iedere 5-6 weken. Maar weet het niet meer zo goed. Ben volgens mij maar een paar keer ongi geweest, en daar had ik toen zo'n pijn aan dat ik al snel aan de pil ben gegaan.

Ik heb nu een jaarcontract, maar krijg als het goed is deze zomer mijn vaste contract. Dus dat is echt fijn!

Ik ga nu naar bed, ben echt heel moe! Ik hou jullie op de hoogte als ik morgen heb getest.
Weltruste alvast voor iedereen!

Groetjes Stef

Hoi Stef en natuurlijk de andere meiden!

Ik was geloof 3 weken nadat ik gestopt was met de pil voor het eerst weer ongi. Vrij vlot dus. Dat was oktober vorig jaar. Ik ben gestopt omdat ik wilde weten of mijn hoofdpijn en stemmingswisselingen door de pil veroorzaakt werden. ja dus.... moet je nagaan wat een "rotzooi" die kunstmatige hormonen, ha ha! De eerste maanden waren beetje onregelmatig en daarna stabiliseerde het zich wel rond de 28 dagen.

Ik dacht ook dat ik zwanger was, vooral door dat rare bloedverlies begin deze week, maar helaas.... nu denk ik ik laat me niet meer zo gek maken, maar denk dat ik aan het eind van ronde 2 weer net zulke gedachten heb....

Voor de meiden die nog in spanning zitten: toi toi toi!

Liefs Anoek

hoi anoek,
vorige maand wist ik gewoon dat ik niet zwanger zou zijn,maar deze maand had ik toch echt wel hoop,je lichaam kan je aardig voor de gek houden.
ik denk dat je toch naarmate je dichter bij de datum kom dat je overal op ga letten.
ik ga ook lekker naar bed,ben ook moe weer heel de dag gewerkt.
liefs mier

Weltrusten Mier! Spreek jullie morgen allemaal vast wel weer!
Ik ga zo ook lekker slapen!

Terug
Bovenaan