wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hoi hoi,
Wat toevallig wij zitten ook in de 2e ronde voor het 1e kindje...... Mijn NOD is 1 juni dus we zijn benieuwd!!! Ik had vorige keer ook al allemaal pijntjes en een opgezette buik.. uiteindelijk was ik twee weken overtijd maar niet zwanger... dus deze maand proberen we het opnieuw! Ik ga nu snel slapen...
Tot morgen!

Groetjes

hee meiden,

Ook ik wil gezellig mee babbelen hier als het mag.
Mijn nod is op 3 juni,we zitten in ronde 13 ik hoop dat het mij geluk gaat brengen.
Het is heel spannend en de dagen duren soms echt lang.
Morgen is mijn zoontje jarig en hij word drie en hij vind het zelf zo fantastisch loopt de hele week al te zingen dat ie bijna jarig is.
Nou we maken er een feessie van.
Ondertussen duim ik nog ff verder!

Gr: poppie 2

Argghhhh... nog steeds steekjes in mn onderbuik... Wat is dit??
Ik wil er gewoon NIETS van denken... zucht.... dat is wel lastig hoor....

Groetjes

Hoi allemaal,

wat gezellig dat er weer een paar meiden bij zijn gekomen die rond de 31ste hun NOD hebben!! Poppie gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!! Ik hoop dat dit een hele vruchtbare maand word voor ons allemaal.... Vandaag heb ik nog niet echt last gehad van kwaaltjes of pijntjes.. hoe zit het bij jullie vandaag??

Groetjes

Heb 2 juni mn nod maar voel niks, heb alleen vreselijke vreetbuien, alles wat ik kan vinden moet ik hebben vooral als t zoet is :) :)

Ik heb mijn NOD de 31e.
Sinds eergisteren veel duizelig geweest en af en toe wat steekjes onder in de buik.
Temperatuur stijgt nog steeds.
Afwachten dus nog maar... en hopen op goed nieuws!!!

Liefs,

Twinkel3
4e ronde, eerste kindje

Hoi hoi.....

Het is nog ff wachten meiden... over ongeveer een weekje kunnen we gaan testen!!! Ik ben echt benieuwd bij wie het allemaal raak is! We zijn inmiddels al met tienen onder deze weblog!! Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden hoor!!! Heb verder niet echt veel last van iets... alleen een opgezette buik...... en zenuwen!!

groetjes

zo weer gezellig een aantal erbij,leuk hoor.
vandaag ook nergens last van gehad hummmm....
ja wel zenuwachtig,en jullie allemaal meiden,zit de zenuwen er ook alweer goed in nog 6daagjes.................
groetjes mier

Terug
Bovenaan