wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

ooooh mier.... das maar een stomme test, die moet je gewoon niet geloven... Bij mij kwam er uit dat ik wel kans heb dat ik zwanger ben... 54%... maar goed... eerst zien dan geloven dus hou de moed erin!!!! nog 8 dagen tot het testen!!! Weet jij met welke test ik eerder kan testen??

groetjes

hoi karen,
stomme testhahaha
ik weet dat kruidvat eigen merk heel goed is,denk dat het niet veel zal utimaken hoor het ligt hoe sterk je hcg hormoon is want lees ook weleens van vrouwen die al zwanger zijn maar die eerst ook nog negatief testte dus...maar zal het gewoon proberen als je niet kan wachten(ik ben ook ongeduldig hoor)maar wil pas vrijdag gaan testen als ik niet ongi wordt

Ik ga morgenmiddag weg.
Morgenvroeg nog werken.

Heerlijk! Vakantie...

Bedoelen jullie trouwens die test op babybrabbel?
Gaf bij mij ook 54% aan. Maar ik vind de test ook weinig zeggen.
Gewoon nog maar afwachten dus.
Hebben jullie dat ook trouwens, duizelig zijn.
Ik heb het even nagegoogeld en het kan bij PMS horen, als zwangerschapskwaal in de eerste weken, maar het wordt voornamelijk genoemd als kwaal later in de zwangerschap. Ik ben dus nog weinig wijzer hiervan geworden.

Liefs,

Twinkel3

hi mier!

Ik kan echt niet meer wachten... eigenlijk wil ik ook pas de 1 juni gaan testen.. maar ik weet niet of ik dat volhoud.....ik heb ook zo'n honger ineens.... wat was jou NOD ook alweer 31 mei toch??

groetjes

Karin, ik heb de testen van matcare (nog eentje) en van sensitest in huis. Met deze testen kun je vanaf 3 dagen voor NOD testen, maar ze adviseren wel om pas op je NOD te testen.

Hi twinkel,

Wij bedoelde inderdaad die test op babybrabbel.... ik weet niet of ik daar veel waarde aan moet hechten... Ik heb geen last van duizeligheid tot nu toe, ook nog niet eerder gehad. Ik lees wel op het forum hier dat er al meer vrouwen last van hebben..
waar ga je op vakantie??? Veel plezier en geniet ervan!!

Groetjes

hoi twinkel,
ik heb lekker lang weekend ook (wel lekker)hoef ook alleen nog morgenochtend nog maar te werken,blijf je hier in nederland?

hoi karen,
mijn nod is woensdag de 30e,nog 6 daagjes brrrrrrrrrrrrrrrrrrrvorige maand was mij cyclus nog al raar dus vandaar dat ik dan tot vrijdag wil wachten was 8dagen ongi dusmaar denk dat ik dat ook niet volhoudt hoor

Terug
Bovenaan