wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

erg lekker zo'n vakantie!! En als het zo'n weer blijft de komende dagen dan heb je niets te klagen!! Ik wou dat ik zoveel vakantie had... maar dat zit er helaas niet in... ik werk onregelmatig dus dat is ook nog is van invloed op mijn cyclus.... Gelukkig dit weekend wel lekker vrij en mijn mannetje ook!! dus lekker relaxen!
Klinkt trouwens erg positief Moon dat je 77% kans hebt! Ik hoop dat het klopt!
Alleen ik heb niet zoveel vertrouwen in die testen... eerst zien dan geloven toch??
Bij mij gaf ie 54% aan, dus toch een beetje hoop!

groetjes

Ik heb tot nu toe steeds met m'n partner getest.
Wel telkens met een ochtendplas.
De laatste keer kwam manlief er zijn bed ook niet meer voor uit.
Mijn gezicht toen ik terugkwam op de slaapkamer vertelde al genoeg .

Hopenlijk kom ik deze maand met een ander gezicht () de slaapkamer weer in!

het lijkt trouwens wel of ik nog een jaar moet wachten met testen ahaha!! maar ik test gewoon als mijn vriend thuis is.... als het dan goed nieuws is kan ik hem meteen om zijn nek springen haha!! En anders samen even chagie wezen!! Kun je trouwens het beste s'ochtends of s'avonds testen??

zenuw zenuw zenuw.......

Ik twijfel nog. Ik wil de test graag doen met ochtendurine (ook al hoeft dat niet perse). Als ik het vrijdag doe, kan mijn man er niet bij zijn. Wel op zaterdag, dus dagje langer wachten. Het ene moment denk ik, ik doe het lekker alleen. Kan ik potje janken als het negatief is en als het positief is ga ik een leuk cadeautje kopen om het hem zo te vertellen. Dat vind ik leuker dan een bekertje urine en een teststaafje, ha ha! Aan de andere kant is het een kindje dat verwekt is uit liefde en iets van ons samen en wil ik dit ook graag samen doen.... Ik denk dat ik het maar af laat hangen van het moment.... Zijn twee uitersten, dus beetje moeilijk kiezen...

Hoe vindt jouw vriend het als je alleen test Mier?

en bij mij gaf die negatief aanhoop dat de test het  mis heb,nog een kleine week,bijna weekend en dan dinsdag nog een dagje werken en dan woensdag is het dan zover dus ik hoop dat ik het niet wordt want heb ik echt geen zin in hahaha en dan nog proberen 1dag of 2 te wachten...............pffffffffffffff

ik weet niet,heb het er eigenlijk nog niet over gehad moet eerst maar overtijd zijn denk
en dan wil die er eigenlijk wel bij zijn denk

Hallo,

Wil je niet ontmoedigen hoor maar als je er teveel mee bezig bent kan het ook wegblijven. Hoop het voor je maar probeer het een beetje van je af te zetten.

Terug
Bovenaan