wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Ik ga een paar dagen naar Limburg (altijd mooi).
De afgelopen tijd veel vrije dagen gehad (werk in het basisonderwijs).
Na deze vakantie nog 7 drukke weken op school en dan zomervakantie.

Ach, er zijn ergere dingen in het leven (hihihi)

hoi twinkel,
limburg is mooi ja ging ik vroeger ook altijd heen toen ik nog mini me was
lekker hoor...
jij heb lekker veel vakantie dan??op school

Idd 12 weken vakantie in het jaar, best veel dus, dus geen klagen.
Nadeel is wel dat ik m'n vakantie niet zelf kan plannen en dus altijd aan de dure periodes gebonden ben.
Verder wisselt het van week tot week hoe druk ik ben.
Mei/ Juni/ Juli zijn altijd drukke maanden ivm oudergesprekken, overgang, doublures, schoolkamp, musical, etc. etc.
Verder ben ik wel ontzettend gelukkig met mijn baan. Niets is leuker (vind ik) dan werken met kinderen.
Een kindje van mezelf (die niet om half 4 naar huis gaat) is dan ook heel erg welkom!

Doe iets niet goed geloof ik volgens babybrabbel is de kans 77% dat ik zwanger ben , nou zo voel ik me anders niet.

lekker zo veel vakantie,maar idd je zit altijd in de dure vakantietijd.
aan welke klas geef je les?

zo dat is mooi nieuws moon als het klopt
ik wacht maar gewoon af meer kan ik niet doen

Hey meiden!
Die test op babybrabbel had ik nog helemaal niet gezien. Ga zo eens kijken. Toch grappig om eens te doen, maar ook ik hecht er niet veel waarde aan. Elke zwangerschap is anders en de enige uitsluiting krijg je met een test (en ookniet eens in alle gevallen).
Ik las ergens anders op het forum dat 2 dames 2 dagen voor de NOD positief getest hebben, maar geen idee van welk merk ze de test hadden. Ik wacht zeker mn NOD nog af van de 31e en wil eigenlijk pas 2 juni testen, maar weet niet of ik me zo lang kan bedwingen, ha ha! Vrijdag ben ik vrij, dus wel alle tijd. Kan ik mn mannetje verrassen als hij 's avonds thuiskomt!
Testen jullie alleen of samen met jullie partner?

Groetjes

ik denk dat ik alleen test dan wordt het toch vrijdagmorgen als mijn vriend op het werk is denk,als het negatief zal zijn dan zal ik wel chaggie zijn dus niet erg gezellig voor mijn vriend en jullie??????????????????????

Test op Babybrabbel:77% kans om zwanger te zijn..... Beetje rare test hoor. Ik weet wanneer ik vruchtbaar was, wanneer ik geklust heb en dan nog die verschijnselen... Lekker makkelijk, veel zijn het zelfde als bij een ongi, dus ja.... waar het nu helemaal op gebaseerd is? Maar toch grappig hoor. We zullen over een week wel zien wat er waar is.

Als je het heel simpel bekijkt is de kans 50:50, ja of nee, ha ha!!

Houden jullie het nog beetje vol met wachten???

Terug
Bovenaan