Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??
maarre dames ik ga nog effe tv kijken en dan naar bed,morgen 5:30 uit bed ga morgen op de fiets naar het werk 6:45 beginnen slaap lekker voor zo en tot morgen
liefs mier
Mijn NOD is volgende week zondag 3 juni.
Ik ben benieuwd.
Ik heb zelf ook wel wat last van ongi. klachten maar wordt niet ongesteld.
Ik heb er zelf wel een goed gevoel over maar het is toch afwachten.
NOg maar 6 dagen tot mn NOD.... Ik begin nu toch wel wat kriebels te krijgen.
Ik heb nu nog steeds steekjes in mn onderbuik... lijkt niet echt op ongi worden... en mn borsten lijken inmiddels "meloenen"....heb ik ook sinds een paar dagen last van. Dat had ik vorige maand ook een lange tijd, dus zegt niet zo veel.... Er is geen pijl te trekken op mn lichaam.... Ik wil eigenlijk niet meer wachten...
En weer een dagje minder tot mijn NOD.... nog 7 dagen te gaan... spannend!! Iedere dag word het een beetje spannender.. heb nog steeds last van een opgezette buik, vanmorgen ook nog misselijk en gevoelige borsten.... zou het dan toch???
Ik hoop dat Mei een vruchtbare maand is geweest voor ons allemaal..... we weten het volgende week!!!