wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hoi anita,
ja ik weet het,maar hier op dit forum kan je er wel goed over praten

maarre dames ik ga nog effe tv kijken en dan naar bed,morgen 5:30 uit bed  ga morgen op de fiets naar het werk 6:45 beginnen slaap lekker voor zo en tot morgen
liefs mier

Ik ga nu uitloggen en hoop dat als ik terugkom van vakantie, ik veel goede berichten mag lezen op het forum.

Suc6 ermee allemaal, ik hoop dat jullie je zenuwen een beetje in de hand kunnen houden en ik zal voor ons allemaal -en.

Liefs,

Twinkel3

Hoi ,

Mijn NOD is volgende week zondag 3 juni.
Ik ben benieuwd.
Ik heb zelf ook wel wat last van ongi. klachten maar wordt niet ongesteld.
Ik heb er zelf wel   een goed gevoel over maar het   is toch afwachten.

Groetjes jessica

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

hoi jessica,
welke ronde zit jij?het is toch weer elke dag spannend....
ben benieuwd ik moet nog 5daagjes wachten,jij nog 9 brrrrrrrrrrrr
liefs mier

NOg maar 6 dagen tot mn NOD....  Ik begin nu toch wel wat kriebels te krijgen.
Ik heb nu nog steeds steekjes in mn onderbuik... lijkt niet echt op ongi worden... en mn borsten lijken inmiddels "meloenen"....heb ik ook sinds een paar dagen last van. Dat had ik vorige maand ook een lange tijd, dus zegt niet zo veel.... Er is geen pijl te trekken op mn lichaam.... Ik wil eigenlijk niet meer wachten...

En weer een dagje minder  tot mijn NOD.... nog 7 dagen te gaan... spannend!! Iedere dag word het een beetje spannender.. heb nog steeds last van een opgezette buik, vanmorgen ook nog misselijk en gevoelige borsten.... zou het dan toch???
Ik hoop dat Mei een vruchtbare maand is geweest voor ons allemaal..... we weten het volgende week!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan