Wie NOD in agustus?

Petra en Liss, ik wens jullie allebei heel veel succes morgen....hopelijk springen jullie een gat in de lucht! Slaap lekker en dan is het bijna zover.....Liefs

hey esther gefeliciteerd en geniet er vooral van.

vlinder ik ga voor je duimen hoor :)

joepie we klussen wel in de goede dagen eigenlijk elke dag als het kan maar vooral in de klusdagen en heb vandaag mijn eisprong gehad als het goed is ik weet alleen niet hoe je dat kan merken. ik heb al een dochtertje maar ook dat is gewoon op geluk gedaan want voor ik hier kwam een week terug wist ik niet eens wanneer mijn vruchtbare dagen waren. en zover ik weet heb ik ook nog nooit iets gemerkt van een eisprong terwijl ik er wel dag en nacht mee bezig ben.

het wordt wel spannend he meiden we komen steeds dichterbij ga voor jullie duimen
groetjes

Had het Vlinder al gezegd op het kluskippiesforum, maar ik ga morgen een dagje naar Volendam, dus we zijn tegen 8.00 uit de veren...
Laten jullie snel weten wat de uitslag was??

Word zo vrolijk van al die mooie verhalen!
Bloemetje spannend hoor, ik hoop voor je dat je over een aantal dagen een positieve test hebt!

Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs Joepie

hoi,

joepie, veel plezier meid. geniet ervan.

dames met nod vandaag. succes, hoop dat het raak is.

hier nog misselijk, geen idee waar het van komt, gevoel dat het niet raak is.

dames, vriend en ik hebben besloten, dat als ik het weekend ongi word, dat we weer even gaan wachten met zwanger worden.

het opvoeden van me pup valt me nu even zo zwaar. dat ik daarmee wil wachten. wil er op en top van genieten.

het valt me nu best zwaar omdat we moeten werken, maar hij eigenlijk
nog niet alleen kan blijven. ik ga proberen vrijdag vrij te krijgen,
vriend donderdag.

en vandaag komt om tien uur schoonvader hem uitlaten en met hem spelen.

morgen een collega van me vriend, maar denk dat ie als ze weg zijn erg
gaat janken, dus misschien maar lief vragen of ze tot twaalf uur willen
blijven.

ik ben helemaal verrot, helemaal moe, word gek van mezelf.

liefs

Bloemetje22 kan me er wel iets bij voorstellen hoor!!!
Wij hebben een jack russel van nu 8 jaar oud ( snik snik ze wordt oud).
Toen we haar kregen als pup, had ze ook veel moeite met alleen zijn, en er gaat veel tijd en energie in zitten.
En je wil zo'n beestje ook niet te kort doen.
Succes meid en laat je ons wel af en toe even weten hoe het met je gaat ?? ( en met je schattige hondje ).
Hier is de klusweek begonnen, ik probeer deze x om het om de dag te doen, teminste als mijn mannetje dat wil, en hoop dat dat resultaat geeft.
Als mijn man geen zin heeft, hoef ik het vaak ook niet te proberen, nou ja zie wel, gewoon zo vaak mogelijk proberen.
Meiden die aan het wachten zijn succes!!

Liefs Mama2006

hoi,

ik blijf wel schrijven hoor. blijf jullie volgen, denk dat het niet zolang duurt hoor.
ben nu thuis gebleven, voel me echt beroerd, gevoel dat ik vandaag nog boven toilet hang, en last van mn darmen, denk een buikgriepje.
of wat anders, maar, dat weten we nog niet.

hoop dat ik me snel beter voel, voel me schuldig naar me collegas dat ik nu ziek ben.
pff, is al zo druk, maar ja, niets aan te doen, zo hebben ze ook niets aan mij.

liefs

hoi meiden!

Vanmorgen rond 8 uur een test gedaan(van kruidvat)
Jammer genoeg negatief  ook nog geen gevoel van ongie opkomst

even afwachten dus...........

X

overmorgen nog een keer proberen..............iedere 48 uur verdubbelt je hcg dus geef de moed niet op!!!

Terug
Bovenaan