Wie NOD in agustus?

Liss, jammer dat je een negatieve test heb, maar geen bloed geeft moed :)

bloemetje, vervelend dat je niet lekker bent. Ik weet er alles van van zo'n up, onze hond wordt zondag 2 jaar. Ik weet niet of je een bench heb maar daar kan je goed mee trainen,, tis best goed om ze af en toe eens alleen te laen ook al piepen ze. Als je het opbouwt dat weten ze dat je ook weer terugkomt.

Gisteravond/vanacht zijn de rdtjes gekomen, gelukkig, haha dat ik daar blij mee kan zijn he... mijn cyclus is deze keer dus 30/31 dagen geweest. dat betekend dat ik op 4 september mijn volgende nod heb als ik 30 dagen aanhou. Maar ik blijf wel gezellig hier meekletsen hoor:)

Hoop voor de meiden die hun nod nog hebben dat we positief nieuws krijgen.

Kreeg gister nog te horen dat een vriendin van ons 3 maanden zwanger is, lijkt wel sinds we het besloten hebben dat de een na de ander een kindje verwacht, wel leuk hoor, ervaringen delen straks.

Hele fijne dag iedereen en ik kom straks nog wel ff spieken

Liefs

Hoi,

busababe jammer dat de RDtjes zijn gekomen, maar wel fijn dat je uit de onzekerheid bent.

Liss, jammer van die negatieve test, mischien over 2 dagen wel een vette streep.

ja lastig he die namen, bloemetje en bloempje.

Hier verder nog niks spectaculairs, ik ben alleen de hele dag door gelukkig ( bijna de hele dag door) en heb geen idee waar eht vandaan komt. Vanochtend stond manlief om 5 uur op, en toen had ik toch een honger, werd er bijna misselijk van. Gauw dus wat gegeten.

Ik heb nog steeds het  gevoel dat het raak is, vind ik behoorlijk vervelend, want als het niet zo is dan komt de teleurstelling des te harder aan.

Nou iedereen weer een fijne en vruchtbare dag gewenst.

groetjes

Goedemorgen allemaal.....

Vervelend voor je bloemetje, maar kan het me goed voorstellen hoor. Hopelijk gaat het snel beter met de pup en kan je er weer voor gaan.

Gewoon blijven testen Liss...het kan nog steeds!

Busababe....ik snap jouw opluchting ook wel een beetje. Je bent even van onzekerheid af en je weet dat je cyclus in ieder geval goed verloopt. Succes in de volgende ronde.

En bloempje.....nog even geduld.....

Ik heb zelf nog helemaal nergens last van. Geen kwaaltjes.

Ik hoop snel weer van iemand goed nieuws te lezen.

liefs

Hallo,

Joepie: klopt wat je stuurde over de ovulatie testen. in de bijsluiter staat dat een licht streepje een negatieve uitslag is maar dat je de eisprong binnen 2 tot 4 dagen kunt verwachten.
Daarna moet je dus een streepje hebben van dezelfde kleur of nog donkerder.
Nou ik had dus 9 dagen lang een licht streepje...
En wel elke keer last van wat buikpijn dus dacht dan zal het toch echt wel mijn eisprong zijn maar ja volgens die tests dus eigenlijk weer niet, snap je het nog..?
Heb op internet een ovulatie kalender opgezocht en ingevuld en gekeken wat daar mijn vruchtbare dagen waren met een cyclus van 28 en een cyclus van 36 dagen en die dagen maar flink bezig geweest met klussen.
Maar  ik ga  er dus maar gewoon vanuit  dat mijn NOD 21 augustus is.

Bloemetje: leuk dat je me ook in het schema hebt toegevoegd.

Gr Wen

hoi,

hier ben ik weer. voel me weer iets beter, alleen erg moe, misselijkheid is wat weggezakt, maar nog niet helemaal weg, het naar toilet lopen om mn darmen is nu ook iets minder.
alleen vandaag nog niets gegeten, dus vanavond mezelf dwingen wat te eten, en nu kopje soep eten. bouillon.

de hond is nu iets rustiger. had hem in bench gezet met deurtje dicht maar niet op slot, dus hij kon er uit,heb hem niet gehoord, ben na anderhalf uur terug gekomen, hij had wel binnen zijn behoeftes gedaan, maar volgens mij daar omdat hij niet naar buiten kon, deur zat dicht.
dus, dat ging goed, hij weet dus dat ie naar buiten moet, maar kan het nog niet ophouden.
wen, graag gedaan hoor.

liefs

Hallo

Misschien een gekke vraag maar waar staat NOD voor.
Ongesteld......

Gr. Nicole

Hallo dames,

Allereerst: Ester: Hartelijk gefeliciteerd! Nu lekker genieten ervan!!
Voor de rest van jullie wens ik jullie heel veel succes met zwanger worden.

Ik  meld mij bij deze  af... helaas... . Blijkbaar een misverstand tussen mijn man en mij. Ik wilde begin dit jaar al graag aan een tweede kindje beginnen maar mijn man nog niet en we hebben toen afgesproken het pas in juli weer erover te hebben. Nu is mijn man niet de spraakzaamste, dus toen we het toen één keer zonder condoom hadden gedaan (dit hebben we echt nog nooooit gedaan sinds de geboorte van ons dochtertje) dacht ik dat dat de hint was dat hij er nu ook voor wilde gaan. Helaas... toen mijn vruchtbare dagen waren, wilde hij ineens niet meer zonder doen!  We hebben toen ENORME ruzie gehad. Maar hij wil dus echt nog steeds niet. Het zal volgend jaar rond deze tijd worden dat we er pas weer voor gaan. Helaas, helaas... maar alleen kan je er ook niet voor kiezen, he, moet toch met z'n tweeën voor zo'n beslissing zijn. Ik had nog ijdele hoop dat het misschien toch "gelukt" zou zijn door die ene keer onveilige sex, maar ook helaas ben ik vanmorgen ongi geworden. Ik zal mijn blik op volgend jaar moeten zetten, al zal dat enorm veel moeite kosten. Maarja...

Het ga jullie goed en zijn jullie allemaal wél lekker snel zwanger, het is zóóó leuk!! Mijn  meiske is nu bijna 2 en dat is ook helemaal genieten! Ze begint nu zo ontzettend te babbelen, heel leuk. Gelukkig wel afleiding door haar...

Succes allemaal!
Groetjes, April

april,
ik heb er geen woorden voor, wat balen, oooh dit is niet fijn meid.
jammer dat je man er opeens niet meer voor wil gaan.
een jaar wachten, is nog lang, maar probeer nu van jullie meisje te genieten, misschien zegt je man over paar maanden dat hij wel wil, je weet het nooit.

succes meid, en sterkte met dit verwerken, is erg moeilijk als je zelf graag wil maar je partner niet.

nicole. nod staat voor niet ongesteldheids dag

liefs

Terug
Bovenaan