Wie NOD in agustus?

Heej Bloemetje,

Zit je even niet zo lekker in je vel? Ist allemaal beetje veel? Zo te lezen drupt er een emmer... Echt super K voor je! Misschien dat het dan juist raak is, zou het niet uitsluiten met de misselijkheid en gevoelens die je nu hebt. Wie weet! Hoe gaat ie nu met je?

Ennuh, kop op he! Je pup heeft ook tijd nodig om aan een ineens hele andere omgeving zonder zijn broertjes en zusjes te wennen. Ik nog nooit in zijn leven alleen geweest. Komt echt allemaal goed hoor! En jullie zullen ook moeten wennen aan het kleine monstertjuh. Geef het even de tijd.... Komt vast goed.....

Ik ben erg zenuwachtig nog steeds... Nog paar daagjes.... Hoop ik, want als ik zaterdag niet ongesteld word zegt dat niets want kan nog zo onregelmatig zijn de eerste tijd, zit nu pas in 2e ronde. Het enige wat ik zoooo hoop is een dubbele streep.... Ik ga wel zaterdag gelijk testen als er geen RD-tjes komen want ik dacht mijn eisprong gevoeld te hebben 2 weken ervoor.. Ohw was het maar vast zaterdag!!

xxx Esther

April wat .... voor je zeg!
Wat een tegenvaller zal dat zijn, sterkte komende tijd.

Bloemetje: fijn dat je je weer wat beter voelt.

Gr Wen

hoi,

essie, samen onze nod, spannend, ach zaterdag is er sneller dan we denken.
heb wel gevoel dat ik ongi ga worden hoor.

wen, voelde me bij posting van dat vorige berichtje weer beter. maar na het drinken van die bouillon, nou niet echt meer, al gaat het nu weer ietjes beter, maar ja, moet zo eten. pff, heel geen zin in, maar moet van vriend.

liefs.

Ja je vriend heeft wel gelijk je moet wel wat eten, maar is wel vervelend dat je je steeds zo beroerd voelt.
Weet je wel zeker dat het een buikgriepje is...?
Nou ja het weekend weet je het zeker he.
Nou sterkte de komende dagen en hoop dat je je snel wat beter voelt.

Gr Wen

Hoi lieve meiden,

D'r klopt iets niet meer in het namenschema..
Ik sta opeens met NOD 8 aug.. moet 9 aug zijn
(volgens mij is er iets versprongen met invoegen ofzo)
en het zal mijn TWEEDE zwangerschap zijn, niet 1e.
En voor de volledigheid mag mn leeftijd er ook wel bij ;-)
ik ben 32 jaar!

Hoe is het met jullie?
Ik schreef een paar daagjes geleden dat ik licht bloedverlies had.. en bang was dat het een te vroege ongi was, maar ik ben NOOOIT
te vroeg, eigenlijk altijd keurig op tijd. Wat natuurlijk ''makkelijk'' is hopelijk voor de cyclus te bepalen... Maar nu had ik vandaag een tampon in gedaan en guess what?? Het was alleen aan de zijkant van de bovenkant wat rood, dus niet bij de ronding zeg maar (het deel wat dus het diepste zit.. lastig uitleggen hoor haha)
Snappen jullie? Mijn vriend zei al dat ik misschien dan een soort wondje heb vanbinnen,omdat het bloedt op zo'n rare plek.. !!!??
Hmm ik ben er nog niet zo gerust op haha want het is niet logisch dat dit een menstruatie of een innestelbloeding is.. het neemt ook niet af.
Ik ben wel ont-zet-tend emotioneel vandaag.
Kan om alles huilen (lastig als je aan het werk was!!)
of boos worden, dat heb ik normaal nooit zo. Ook niet tegen de ongi-periode aan....
Ik vind het zo spannend allemaal, misschien dat dat me ook zo labiel maakt hoor!

Nou meiden we wachten maar weer af, morgen weer een nieuwe dag zullen we maar zeggen. Zijn er ook meiden die weer getest hebben??? Ik kan niet wachten, grmpf     hahha
Liefs

Lieve April (sorry ik had net je berichtje nog niet gelezen):
Ontzettend veel sterkte, wij weten hoe groot
''die ene'' wens kan zijn... Hopen dat de tijd snel om gaat
en tot die tijd heel veel warmte en liefde met zn drietjes gewenst..

hoi,

wen, ik denk wel dat het buikgriep is, vriend heeft ook last van zijn maag.
we zien wel wat het het weekend word, als het zo is, fijn, als het niet zo is, vind ik het ook prima, en denk ik dat we tijd gaan wachten, nu met de hond krijg ik het gevoel vanbinnen dat we er nog niet klaar voor zijn, willen erg graag, maar denk dat we nog beter ff kunnen wachten.
gevoel krijg ik sterker en sterker.

maar zien we nog wel, eerst ff weekend afwachten.

liefs

Terug
Bovenaan