Wie NOD in agustus?

April,

Wat ontzettend balen zeg dat je man nog niet wilt. Weet precies wat je voelt.
Ik wilde binnen een jaar na de geboorte van onze dochter graag alweer een tweede maar mijn man zag daar helemaal niets in. Heb echt regelmatig gevraagd of hij al een tweede zou willen maar het antwoord wat altijd hetzelfde .....nee dus. Op een gegeven moment heb ik aangegeven dat ik ook geen tweede meer wilde omdat voor mij het leeftijdsverschil te groot zou worden. ( wilde graag 2 jaar tussen de kinderen). maar ondanks dat ik dat had gezegd wilde ik zo enorm graag. Gelukkig heeft hij eindelijk ja gezegd en zijn we nu dus met ronde 5 bezig. Mijn dochter wordt volgende week alweer drie dus hoop dat het allemaal niet te lang gaat duren en dat we nog voor haar vierde verjaardag uitbreiding van ons gezinnetje mogen hebben.

Kan me voorstellen dat je dit berichtje niet eens meer leest maar mocht het wel zo zijn dan wens ik je veel sterkte en hoop ik dat jouw mannetje ook nog een keer bijdraait.

Liefs Debbie

Hey meiden,

Volgens mij alweer een paar dagen geleden dat ik gereageerd heb (maar super druk op mijn werk en een beetje in een dip gezeten). Heb nl vanaf vrijdag vakantie en dan zouden we gaan kamperen in Duitsland (omdat het de afgelopen weken zo ontzettend stressen was op mijn werk keek ik er enorm naar uit) nu blijkt dat het schijtweer gaat worden dus hebben we geannuleerd. De laatste week ben ik sowieso erg labiel / emotioneel en dit was de druppel, flinke jankbuien gehad! Gelukkig blijft mijn vriend altijd positief en hebben we besloten dat we toch gewoon lekker gaan kamperen alleen dan in Italie of zuid-frankrijk (zodat we zeker mooi weer hebben en we lekker kunnen relaxen). Ik heb het gevoel dat ik deze week wel ongesteld ga worden, ben super chaotisch (echt extreem, heb ik altijd voordat ik ongi word), ben super labiel, jank erg snel, last van opgeblazen gevoel. Maar heb ergens ook nog hoop dat dit misschien juist zwangerschapskwaaltjes zijn?? Zo heb ik nl ook dat ineens heel veel last heb van geuren, mijn buik lijkt steeds dikker te worden (terwijl ik erg tenger ben, maar wie weet eet ik wel gewoon meer...). Kortom net als jullie vind ik het ook allemaal ontzettend spannend!! Ik kan jullie waarschijnlijk niet meer laten weten of ik wel / niet ongi ben geworden (donderdag is NOD en vanaf donderdagnacht vertrekken we op vakantie (kom 17 aug. terug). Heb bedacht dat als ik niet ongi word ik ga proberen te wachten tot we terug zijn van vakantie (als ik het dan in de tussentijd nog steeds niet geworden ben... grr trouwens klein nadeeltje van niet meer aan de pil zijn, dat je dan dus midden in je vakantie ongi kan worden....). Maar ga toch ook maar stiekem test in koffer stoppen (ken mezelf houd ik echt geen 10 dagen vol!!).

Allereerst Ester ontzettend gefeliciteerd, echt super zeg!!

Bloemetje hoop dat je snel opknapt en succes met je puppie!

April, veel sterkte (ik weet hoe het voelt, ik heb zelf al jaren kinderwens, mijn vriend pas sinds kort), maar gelukkig heb je inderdaad je dochtertje. Hoop dat je man toch nog bij gaat draaien hoor, wie weet,  mannen zijn soms rare wezens !

Esther, veel succes zaterdag, zal voor je duimen!!

Liss jammer dat de test negatief was, maar wie weet krijg je alsnog een positieve test.... !!

Nou meiden, hoop dat er deze maand nog vele positieve berichten bij gaan komen (of volgende maand voor degenen bij wie het deze maand niet was..). Ik probeer voor mijn vakantie nog een keer te komen kletsen (maar weet niet of dit gaat lukken) anders meteen na mijn vakantie weer! Toi toi toi!

Liefs lien.

Hoi meiden,

ook ik heb getest, maar negatief ik snap er niets van, mijn borsten zijn groot en doen pijn, en mijn darmen zijn al 5 dagen van streek, 2 dagen overtijd en dan toch een negatieve test niet leuk meer!!!
ik denk dat we zondag weer gaan testen als ik nog niet ongi ben dan ben ik meer dan een week over tijd. maar...... ondanks mijn borsten... zal het wel weer niet zo zijn.
als er nieuws is... kom ik meteen, liefs Petra

Meiden,

Vanavond gaan bij ons de klusdagen maar beginnen. We hebben er heel wat te gaan. Heb mijn mannetje alvast ingelicht. hihi. Dat worden vermoeiende dagen want het lijkt altijd dat als wij het een avondje laat maken onze dochter de volgende ochtend extra vroeg wakker is. Meestal is ze rond 7 uur wakker maar dan is het half 7 of nog iets eerder. Maar ja het is voor een goed doel. Een dag of 10 volhouden (denk in elk geval om de dag klussen) en dan maar weer afwachten.
Voor de andere mensen die de klusdagen in gaan. Succes.

De meiden die wachten op hun NOD jullie natuurlijk ook succes. Hopelijk weten jullie snel of jullie zwanger zijn of als dat niet zo is gewoon op tijd hun rdtjes krijgen zodat je verder kan met de volgende ronde.

Debbie

Goedemorgen meiden,

ik kon het niet laten. 2 dagen voor mijn NOD, net getest.

POSITIEF!!!!!!!

Een hele mooie duidelijke 2de streep, oh wat is hij mooi.

Na 1 minuut kwam hij al opgedoken.
Vrijdag is m'n NOD, dus er kan nog vanalles mis gaan ( maar dat kan de hele zwangerschap)
Ik vertel het nog niet aan m'n mannetje, zaterdag doe ik een nieuwe test en dan ben ik 1 dag overtijd, als RD niet alsnog langskomt. dan vertel ik het pas.
Ik heb vandaag meer getest uit nieuwsgierigheid en omdat ik het niet meer uithield.
Ik voelde gewoon dat het raak is.  ( tenminste m'n ei is bevrucht, of hij ook daadwerkelijk goed is ingenesteld dat weet je natuurlijk pas  bij de echo  )

Als alles goed is dan ben ik midden april uitgeteld.

Ik wens iedereen hier heel veel glitters toe *****************************************

groetjes van Bloempje

hoi,

bloempje, van harte gefeliciteerd. ooh wat heerlijk,
maar waarom vertel je het niet aan je man?
een streep is een streep, die komt er niet zomaar.

geniet er lekker van,
liefs

Dames, ik wil jullie wat vertellen.
Momenteel ben ik eventjes
helemaal op, en hebben vriend en ik besloten eventjes te wachten met
onze kinderwens, ik begin erg te twijfelen nu we de hond hebben.
daar
gaat erg veel tijd in zitten, en zoals nu, nu ik me niet lekker voelt,
valt me dat erg zwaar. met de hond is het een paar weken lastig.
Met een baby toch een stukje langer.
ik krijg nu het gevoel dat ik er niet helemaal klaar voor ben.
dus denk dat het wijs is om eventjes te wachten tot we ons weer beter voelen in ons vel.
en eerst mn nod zaterdag afwachten. wie weet is het nu toch zo.

ik blijf jullie natuurlijk wel volgen. ga niet weg hier.

liefs

hallo,

Hier is ook nog steeds niets.. geen positief en geen rd. ben nu een dag overtijd, bij een cyclus van 31 dagen. mijn vorige cyclus was 29 dagen dus dan zou ik nu eigenlijk 3 dagen over zijn. heb vanmorgen getest en was negatief. waar gaat dit heen? ik heb nog nooit een cyclus gehad die langer dan 31 dagen duurde. ik snap nu echt niets meer van mijn lichaam.

groetjes joke

ik houd jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan