Wie NOD in agustus?

Hey meiden,

Daar was ik weer...gisteren een dagje naar volendam geweest. Was erg gezellig. Natuurlijk ook op de foto geweest in klederdracht, samen met mijn ouders, zus en mijn vriend. Erg leuk!
Ga ff proberen om op iedereen te reageren...

April, wat rot voor je zeg...heb er echt geen woorden voor. Ik hoop dat jullie er snel uitkomen en dat je snel duidelijkheid hebt en dat jullie voor een wondertje kunnen gaan. Kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om mee te lezen, maar ik hoop je toch snel weer te zien, omdat jullie er ook weer voor gaan! Zet hem op meid!

Bloempje, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Zo he, 2 dagen voor je NOD een duidelijke streep...da's wel heel zwanger normaal gesproken. Heb wel van iemand gehoord die had 2 dagen voor haar NOD getest, positief, maar toch gewoon ongesteld geworden, omdat het zich dus idd niet goed ingenesteld had. Ik hoop echt dat dat bij jou niet het geval is, maar hou dus nog even een slag om de arm...
Waarom vertel je het je mannetje niet? Ik zou dat niet kunnen denk ik, maar goed, dat is ieder voor zich! Geniet ervan meid!

Bloemetje, wat vervelend dat je het niet aankunt allemaal. Ik snap het wel een beetje, maar een kindje is wel heel wat anders hoor. Wij hebben ook een hond (golden retriever) en daar hebben we niet zoveel me te stellen gehad, maar honden moeten er vaak uit, kunnen geen luier om, piepen veel (terwijl baby's normaal gesproken alleen huilen als ze honger hebben, tenzij je een huilbaby'tje hebt) liggen 's nachts niet bij je in de buurt, moet je direct van alles leren, terwijl dat bij kindjes ook niet hoeft...Dat vergt wel iets meer tijd, discipline enz. Maar je moet echt doen waar je je goed bij voelt, want het is jullie beslissing natuurlijk. Ik hoop dat je er snel klaar voor bent en gezellig dat je gewoon lekker blijft!

Joke, wat balen zeg! Hier heb je toch ook niks aan! Je wil zo graag duidelijkheid en het liefst dus een positieve test. Ik duim heel erg voor je dat je snel goed nieuws hebt!

Essie, wat spannend zeg! Heb je al een beetje het gevoel dat het goed zit, of heb je geen duidelijke kwaaltjes? Hoeft natuurlijk niet hoor, zegt niks...Ik duim ook voor jou!

Happy, ik denk inderdaad niet dat dat van je ongesteldheid komt hoor...daar is het te weinig voor. Tenminste als het nu gestopt is...Ik snap wat je bedoelt, waar het zit op je tampon, maar bij mij begint het ook weleens aan de zijkant op een vreemde manier...wil je niet ontmoedingen hoor, zal vast wel niks zijn...Je moet dus nog 3 daagjes...ook spannend voor jou!

Lien, wat spannend!!! ook bij jou, hihi! Wel fijn dat je op vakantie gaat, dat scheelt toch wel, dan heb je veel afleiding. Kan me voorstellen dat je een test meeneemt, zou dat ook niet vol kunnen houden. Ik hoop voor je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn en niet omdat je ongesteld gaat worden. Succes meid!

Vlinder, had al bij de kluskippies gereageerd, maar wat balen voor je...je hebt het zo verdiend!

Bears, hihi, wat goed dat je je manlief al vast voorbereid hebt voor een zware periode! hihi! Lekker klussen, ik wens jullie veel plezier!

Nu nog even een ego-verhaaltje! Ik snap er namelijk helemaal niks meer van. Heb op fertilityfriend een tabelletje ingevoerd, maar dat ding verschuift elke keer mijn eisprong. Eerst zei hij dat ik hem dag 17 had, gisteren dag 15 en nu weer dag 19....ik ga gewoon van dag 14/15 uit, want had dag 13 's avonds hele erg steken onderin, eerst links en toen rechts...had het nog nooit zo duidelijk gevoeld...dag 14 's ochtends een temp. van 36.0 en sindsdien is hij altijd nog 0.3 graden hoger geweest...da's toch goed? Vanmorgen had ik 36.6...
Maar ik denk toch niet dat het raak is deze ronde...weet niet waarom, terwijl mijn vriendje gisteravond laat toe gaf dat hij een voorgevoel had dat ik zwanger was! Nou, ik hoop dat zijn voorgevoelens kloppen!
Maar ga er zeker niet vanuit! Nog 6 daagjes wachten!

Meiden, ik ga er vandoor! Fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Gefeliciteerd Bloempje......wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!!!!!!!!!!
Ik zou het ook gewoon tegen je man zeggen hoor...een streep is een streep.....heb je niet enorm de behoefte om hem gelijk het nieuws te vertellen? Ik zou niet kunnen wachten.
Nu al een streep en je bent niet eens overtijd.....nou je bent dan dus echt harstikke zwanger!!!!!

Hoi,

ja ik wil het het liefst van de daken schreeuwen!!!!
Maar ik wacht toch nog even tot vrijdag, want zoals iemand hieronder ook inderdaad zei, dat het bij die persoon ook 2 dagen voor NOD positief was maar toch ongesteld werd.

gewoon een beetje voor de zekerheid, denk ik.

Voor degene die heeft getest vandaag( weet naam neit meer), echt jammer dat hij niet positief was. Mischien over 2 dagen wel 2 mooie strepen.

Ik hoop het echt voor iedereen hier, is zo mooi om hem op te zien komen, ik zag hem namelijk komen en toen ben ik 3 minuten in de gang op de grond gaan zitten( heb test in onze badkamer gedaan en hij lag daar dus op de grond., Ik dacht dat ik me voor de gek hield. Na 3 minuten ben ik heel langzaam ernaartoe gelopen en ik was nog neit eens echt in de buurt of de 2de streep was al zichtbaar. ( ik had m'n lenzen niet eens in).
Zit nu nog vol ongeloof.

groetjes Bloempje

1984Bloempje van harte gefeliciteerd. Heb je kwaaltjes??

Ik zou het wel tegen hem zeggen wat nou als je ongesteld word dan wil je dat toch graag met hem delen.

groetjes ramona

hoi,

bloempje, ik ben het eigenlijk met de mening van ramona eens. ik denk dat mijn vriend er niet blij mee zou zijn als ik het voor hem verzwijg. ik denk dat mijn vriend, en menig man er niet echt blij met is als het voor hem verzwegen word.
Wat als het misgaat? dan ben je heel in je eentje om dit te verwerken? mijn mening is dat je dat met zijn tweetjes doet.
maar het is je eigen keuze.

als de streep zo duidelijk zichtbaar was dan zit het denk ik toch echt wel goed hoor.
liefs

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2008 21:06:06'));

naam

leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

2

petra

29

12e

2e

2

debbie

1e

2

april

1e

2e

2

liss

23

2e

1e

4

joke

26

11e

1e

5

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

bloempje
23

1e
8
happy
32

2e
9

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

26

2e

1e

9

bloemetje22

22

4e

1e

9

maaike sanne
24
3e
1e
9

ikke44
 21

1e
10

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

12

angel sky
28
7e
1e
12

Esseltje

30

7e

1e

13

keetje80

3e

1e

14

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

wen 12
29
1e
1e
21

mama2006

27

3e

2e

23

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

29

1e

1e

26

bears
31
5e
2e
27
sahiton
33
12
2e
27/ 19-8 gyn

benB

1e

1e

28coralinda

ZWANGER

welke ronde?
hoeveelste
kindje
uitgerekend

ester

3e ronde
1e kindje
april 2009bloempje
23

1e kindje
april 2009

bloempje, je staat lekker bij onderaan.
happy, heb je gegevens gewijzigd.

liefs

hoi dames,

ik begin hier nu ook sterk het vermoeden te krijgen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
mijn diarree(sorry) heb ik maar 1 dag gehad, en nu ben ik sinds gisterochtend al niet meer naar toilet geweest(komt niets)
en moet ook niet braken enzo, met buikgriep heb je daar toch last van?
heb geen koorts? kan wel wat eten, maar niet veel.
gister soepje en beetje vis.

verder niets.

vandaag een paar druifjes, en een appelmoesje.
ga zo proberen wat groenten te eten, worteltjes. ook licht verteerbaar.
vanavond eet vriend lasagna, ik denk boterham of klein beetje daarvan.
want ga me erg slap voelen. volgende week vakantie. wou vrijdag weer gaan werken. maar heb werk gebeld en zeiden dat ik maar deze week maar thuis moet blijven. dat ik maar lekker moet uitzieken voor me vakantie.
hij wil dat ik daar ook lekker van kan genieten(wel fijn van hun)
dus nu moet ik 27 augustus weer aan de slag.
eigenlijk wel geruststelling dat ik deze week ook gewoon thuis ben, want ik ga me niet beter voelen. word alleen wat erger.
pff. gaat steeds beter met hond.
ik baal er wel van dat ik zo twijfel over de kinderwens.
en door alle verhalen op het forum begin ik te denken, we moeten misschien maar gewoon doorgaan, tegen de tijd dat er kindje is of het lukt luisterd de hond wss al een stuk beter.
enkel ga ik nu ook erg twijfelen over me tijdelijke contract, wat in december als het goed is word verlengd. wil me baan niet kwijt, want als ik dan zwanger zou zijn, hebben we een probleem, met loon van mn vriend alleen redden we het niet.

liefs

Bloempje: gefeliciteerd!!! Ik hoop echt voor je dat het raak is, duim voor je als je, je tweede test gaat doen. Spannend hoor, ik zou op zijn van de zenuwen.....
Heb je al kwaaltjes??

Bloemetje22: Heel veel sterkte met het nemen van je beslissing, lastig hoor.... Maar misschien is de beslissing al voor je gemaakt......

Debbie succes met klussen, ook voor mij gaat de klus periode in. Dat krijg je als je een onregelmatige cyclus hebt....

Voor de rest, iedereen die zijn nod heeft of bijna, ik duim voor jullie

Terug
Bovenaan