Wie NOD in agustus?

hallo

en weer iemand die een  krijgt...
ben vanmorgen dus ongi geworden. nu dus een cyclus van 33 dagen. ipv 31. de vorige was 29 dagen. ben nu dus lekker onregelmatig..... ben wel pas 10 kg afgevallen, zou het daarmee te maken hebben???

groetjes joke

Hoi meiden

Aan alle dames die al ongi zijn geworden, bah wat balen, op naar sept!!
@joppeke dat   heb ik vorige maand ook gedaan, elke x naar mijn borsten kijken en voelen, had zoveel kwaaltjes dat ik dacht dat ik zwanger was, niet dus!!

Denk dat ik mijn NOD datum maar moet verschuifen.
Vorige maand netjes op dag 14 de eisprong, en nu zit ik ook op dag 14 en niks hoor, de ovulatietest geeft zelfs geen licht streepje.
Zal wel weer een lange cyclus worden.
Nou ja we gingen proberen om deze maand om de dag te doen, moeten we nu maar wat langer volhouden hihi ( is geen ramp natuurlijk).

Liefs Mama2006

Balen voor je Joke! Elke keer weer zo'n rotmoment als de rd-tjes komen. Maar probeer weer met frisse moed ertegenaan te gaan oke.

Ik heb nog steeds de buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, zoals ik eigenlijk iedere maand heb. Nou ja we blijven rustig afwachten!

Succes voor de testers!

hoi,
hier tot nu toe nog geen ongi. vandaag of morgen nod. erg spannend. we wachten rustig af.
Vanmiddag even met de hond langs de dierenarts, want we worden hier echt helemaal gek van, even kijken of er wat mis is met hem.
Hopelijk kunnen we oorzaak voor zijn gedrag vinden. of ligt de oorzaak misschien bij ons?
We zien het vanmiddag wel.

Liefs.

xx

Morning ladies!

Joke wat balen voor je!!!

Bij mij gaan ze ook komen denk ik hoor! Heb echt krampjes en mijn buik voelt alsof ik al ongesteld ben. Gebeurd alleen nog niks. Morgen NOD. Heb een mega vette huid, puistjes komen door en mijn buik is erg pijnlijk. Kan ieder moment ongi  doorbreken, zo voelt het. Dus waarschijnlijk op naar de volgende ronde!

Khou jullie op de hoogte...

Groetjes, Esther

Heej Bloemetje,

Wat is er dan met je hond dat je denkt dat er iets echt mis is? Heb ik iets over het hoofd gelezen? Had gisteravond geen internet dus heb net even "vlug" bijgelezen.

xxx Esther

Essie,

hij poept zn bench onder s nachts, hij jankt heel erg veel, en overdag jankt ie ook erg veel als ie alleen moet blijven, ook heeft ie ene keer diarree, andere keer kan ie niet, probeert ie vijf minuten lang maar dan gaat het niet. hoop dat hij zo overstuur raakt door zijn darmen en dat daar wat aan gedaan kan worden, zodat wij binnenkort eindelijk eens goed kunnen slapen, zonder onderbroken te worden door de hond, en een hond te krijgen die rustig is. want dit houden we niet lang meer. Is echt niet leuk meer.
ook probeert hij te bijten, gisteren had ie me vast. voor een pup van 8 weken vind ik dat erg vroeg, en word er dan ook bang voor.
Liefs

Ahhh, wat naar zeg..... Kijk dat ie een nacht lang zinnelijk zijn nog niet volhoudt is logisch maar wat jij omschrijft lijkt me inderdaad een darm probleem. Zielig want in een week tijd gebeurd er natuurlijk veel in zijn jonge leventje. En voor jullie is het ook wel erg lastig zo'n nachtbraker!

Maar wat bedoel je met bijten? Echt bijten om het lelijk doen of ging ie gewoon over the top met het spelen? Je moet hem wel echt de baas blijven! Een hond weet het als je bang voor hem bent en geen overwicht hebt. Nu issie nog klein, wat als ie straks groot is. Heftig!

Wij hebben zelf een giga grote hond. Een kruising tussen een Mechelse Herder en een Rottweiler. Hij is groter als allebei zijn ouders en erg indrukwekkend om te zien, weegt 65 kilo en is er slank bij. Toen ik bij mijn man in trok moest hij leren dat ik nu ook zijn baasje werd (mijn man had hem al voor mij)  en heb met knikkende knieen en een hoop kabaal eindelijk de strijd gewonnen. Hij weet nu dat ik niet bang voor hem ben en heeft mij geaccepteerd en luisterd u dus ook naar me. Als ik hem vroeger zei dat ie in zijn mand moest gromde hij naar me en als ik het dan nog eens zei gromde hij zelfs met zijn tanden bloot.... Vreselijk die angst maar ik ben blij dat ik een keer zo boos op hem ben geworden omdat ie niet luisterde dat ik mijn angst niet eens meer voelde op dat moment  en overwicht op hem heb gekregen.

Je moet er wel iets mee doen als je je niet prettig voelt bij hem, jij mag geen angst voelen, het is jouw hond en een hond mag geen overwicht hebben op zijn baasje, hoe klein en lief hij ook is.

Ik hoop dat zijn gedrag te maken heeft met dat hij niet lekker is, dat kan echt heel goed en dat gebeurd vaak bij puppies.

Hoop dat het allemaal goedkomt!

Liefs, Esther

Terug
Bovenaan