Wie NOD in agustus?

Aangezien ik twijfel over de datum van mijn NOD dacht ik ik ga allebei de datums doen maar dat lukt dus niet...

Dag dames,

Spannend allemaal!!!!   het valt vooral op dat bijna iedereen kwaaltjes voelt... ik daarentegen helemaal niets..... maar heb gelezen dat dit ook kan, dat je eigenlijk nergens last van hebt... hoop dat ik in die categorie hoor.   Alhoewel ik er sowieso vanuit ga dat het lang zal duren aangezien ik al 38 ben.... we zien wel, maar uiteraard hoop ik stiekem, zoals iedereen hier.....
Hou de moet erin dames!!!!!
Lieve groetjes,
Joppeke

Hi Joppeke,

Allereerst welkom hier! Spannend allemaal he.... Ik vind het ook niet alleen spannend voor mezelf maar ook voor alle anderen... Jij hebt ook bijna je NOD, spannend he... Ik begin steeds meer te voelen en denken dat ik niet zwanger ben en dat de kwaaltjes die ik heb van het afkicken van de hormonen zijn. Nouja, ik zie het vanzelf he, hoe ongeduldig ik ook ben, grrrr.

Succes met "wachten"!

Groetjes, Esther

Jeetje zeg ik word echt gek van mijn wisselende gedachten. Gister was mijn gevoel zo goed, ik was ook beetje misselijk. Vandaag heb ik weer nergens last van. En dus zegt mijn gevoel dat ik gewoon ongie ga worden. Dus Joppeke ook ik heb eigenlijk geen kwaaltjes. Maar heb inderdaad weleens gelezen dat dat ook kan.
Verder vind ik dat ik er veel te veel mee bezig ben. Ik had zo met mezelf afgesproken om dat juist niet te doen, maar het is ook zo aantrekkelijk om op deze site te blijven neuzen. Ook al weet ik dat ik mezelf er alleen maar gekker mee maak.
Ik heb geen rust in mijn hoofd. Ik word ook gewoon saggie bij de gedachte dat ik dadelijk weer ongie zal gaan worden, echt erg. Morgen gelukkig weer een drukke dag en dus heel veel afleiding. Nu ga ik lekker sporten en dat doet me ook weer goed.

Nog even volhouden meiden, er kunnen bijna weer paar mensen gaan testen! Spannend hoor!

@happy en Liss..........balen meiden, maar houdt de moed erin...volgende keer hopelijk meer geluk!!

en voor iedereen die nog moet testen......SPANNEND!!! Ik hoop het zo voor jullie!!

Wat betreft de kwaaltjes zo vroeg..... ik moet eerlijk zeggen ... hiervoor was ik maar bijna 7 weken zwanger, maar had ik vanaf een week voor nod dat ik met name 's nachts vaker moest plassen en het idee dat ik niet helemaal leeg kon plassen (beetje zoals beginnende blaasontsteking) verder niks geen last!!

Nu heb ik de hele tijd kleine stroomstootjes helemaal onderin mijn buik ten hoogte van schaamstreek (en ook maar een paar keer per dag een paar seconden)   en moet ik pas vanaf nod vaker plassen..... dus het verschilt per keer....en per persoon..
Ben geen moment misselijk.... proef wel meer kalk in kraanwater dat had ik de vorige keer ook.... dusseh... het kan alle kanten op!!

Inderdaad, ze zeggen altijd dat je er beter niet te veel mag mee bezig zijn, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, het gaat tenslotte om iets erg speciaals.   Hoe kan je er niet aan denken?
En Esther, nu je dat zegt, ik had er nog niet bij stil gestaan, maar ik moet nu ook bijna elke nacht op om te gaan plassen, terwijl ik dat vroeger nooit deed (tenzij na een nachtje stappen en de nodige drank!).   Em het is niet dat ik meer drink ofzo.... ach, beter niet te veel aan denken.   Je klamt je soms zo vast aan het minste dat je voelt, terwijl je dat vroeger waarschijnlijk ook voelde, maar je er gewoon niet mee bezig was, en veel minder naar je lichaam luisterde.   Zo voel ik nu bvb dagelijks aan m'n tepels of ze gevoelig zijn, en dan denk ik 'ah, ze zijn gevoelig' terwijl ik er vroeger nooit echt aankwam, omdat je dan niet mee bezig bent, en je dus ook niet echt kan vergelijken....
Ach, we gaan allemaal door hetzelfde, maar daarom is het net zo leuk om dit forum te hebben.   Hier kan je dingen kwijt die je anders niet direct met iedereen zou delen..... is heel leuk!
En maar wachten ondertussen.....

Terug
Bovenaan