Inderdaad, ze zeggen altijd dat je er beter niet te veel mag mee bezig zijn, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, het gaat tenslotte om iets erg speciaals. Hoe kan je er niet aan denken?
En Esther, nu je dat zegt, ik had er nog niet bij stil gestaan, maar ik moet nu ook bijna elke nacht op om te gaan plassen, terwijl ik dat vroeger nooit deed (tenzij na een nachtje stappen en de nodige drank!). Em het is niet dat ik meer drink ofzo.... ach, beter niet te veel aan denken. Je klamt je soms zo vast aan het minste dat je voelt, terwijl je dat vroeger waarschijnlijk ook voelde, maar je er gewoon niet mee bezig was, en veel minder naar je lichaam luisterde. Zo voel ik nu bvb dagelijks aan m'n tepels of ze gevoelig zijn, en dan denk ik 'ah, ze zijn gevoelig' terwijl ik er vroeger nooit echt aankwam, omdat je dan niet mee bezig bent, en je dus ook niet echt kan vergelijken....
Ach, we gaan allemaal door hetzelfde, maar daarom is het net zo leuk om dit forum te hebben. Hier kan je dingen kwijt die je anders niet direct met iedereen zou delen..... is heel leuk!
En maar wachten ondertussen.....