Wie nog meer half juni NOD?!

hey Marleen,

Zou het dan een innestelingbloeding zijn geweest?
Deze krijg je eind 3de week,

Ik heb op 14juni ook een beetje bloed verloren (alleen bij 't afvegen)
En mijn NOD zou 15 juni zijn,nog steeds niet ongi maar ook nog niet positief kunnen testen :s
Maar omdat ik 30mei een 'doorbraakbloeding' heb gehad weet ik niet zeker van welke NOD ik uit moet gaan!

Hoop voor je dat het innesteling was!!
Duim met je mee

Kus Marieke

Heey Marieke..
Laten we hopen dat het innestelingsbloed is geweest..
Ik denk het niet want ik heb morgen mijn NOD..of kan dat wel?

xx marleen

Hey Marleen,

Dat durf ik eigelijk niet te zeggen maar ik had dat ook 1dag voor m,n NOD en nu ook nog niet ongi!
Dus nog hoop voor beide haha.

Kus Marieke

Het grote juni wachtbankje!!!....????  

13/6
 Supermams
 zwanger

14/6
 30 jaar

15/6
 Esk
 11e ronde 1e kindje
 13/6 neg getest

Talutah

Marieke
 1e ronde 3e kindje
 17/6 neg getest
 Nog niet ongi

18/6
 Marleen
 3e ronde 1e kindje
 17/6 neg getest
 Nog niet ongi

19/6
 Ramona
 1e ronde 1e kindje

20/6
 Suus
 2e ronde Clomid 1e kindje
 Bezig va mrt 07

Wietske
 12e ronde 1e kindje

21/6
 Triesepies
 1e ronde 2e kindje

22/6
 Wijnie
 5e ronde 1e kindje

23/6
 AnneRobe
 1e ronde 3e kindje

Keetje
 1e ronde 1e kindje

1/7
 IMD

Supermams en tetsia ZWANGER!!

Marleentje ik had dat ook net voordat ik een test deed bij mijn twee zoontjes.
De VK noemde het oud bloed, schijnt heel normaal te zijn.

Ik hoop voor je dat dat het is en niet de zenuwen die je aan het pesten zijn.
Hele dikke kus...AnneRobe

Marieke wat balen voor je, jij ook neg. vandaag.
Idd misschien was je dan toch te vroeg met testen.
Tjeempie al die onzekerheden...........rrr

Ik kom net uit het ziekenhuis.
Mijn vriendinnetje had me van de wk verteld dat ze van de tweede in verwachting is (7 weken) maar nu ligt zo met uitdrogings verschijnselen in het ziekenhuis. Zoveel heeft ze de afgelopen weken moeten overgeven en op t toilet gezeten. ze moet nu een aantal dagen aan t infuus en mag niks meer eten en drinken.Ze zagen  bij de echo ook al geen kindje op t scherm, wel een hartje.......ze moet nu in spanning zitten of het allemaal wel goed is ofdat ze misschien iets minder lang zwanger is dan ze dacht......De zusters zeggen wel dat die zwangerschapsverschijnselijk opzich voor het vruchtje een goed teken kunnen zijn. Ik hoop t echt!!!
Ik heb zo met haar te doen!!!!

Maar goed als het allemaal goed met haar gaat kan ik haar misschien binnenkort opvrolijken met goed nieuws,  anders hou ik het ook voor haar nog even voor me hoor. Dat kan ik haar echt niet aandoen. Haar zusje heeft twee weken geleden een miskraam gehad, ze heeft het daar al zo moeilijk mee....

Dikke kus weer en met mn vader heb ik t weer goed gemaakt, althans een smsje gestuurd...nog niks terug??? Maar hij is niet zo'n bozer dat is zijn dochter soms hihi kus kus!!

AnneRobe

Hoi meiden,

Wat schrijven jullie veel!! wel gezellig, maar sorry als ik niet overal op reageer, heb maar een korte pauze tot de 2e helft!

Suus en Annerobe,

Mijn leeftijd is 37,bijna 38 en mijn man is 55, dus dat zal wel de reden zijn dat we nu al in de 12de ronde zitten! We zijn pas vorig jaar getrouwd en ik heb helaas niet eerder een man kunnen vinden om kinderen mee te krijgen, anders had ik dat zeker geprobeerd!!

We hebben vrij snel bij de gyn wat onderzoekjes laten doen vanwege onze leeftijd en alles was totnutoe prima! Man heeft goeie zaadjes en mijn hormonen en eisprong werken nog tiptop.
Het onderzoek dat we nu nog gaan doen als ik ongesteld ben geweest (liever niet) is een HSG. Dan spuiten ze contrastvloeistof door je baarmoeder en eileiders en maken een rontgenfoto. Zo kunnen ze zien of er nergens verstoppingen of cystes zitten. Bovendien worden allerlei kleine verstoppinkjes zo weggespoeld zodat je daarna iets meer kans hebt om zwanger te worden.

We willen dolgraag een gezinnetje en zouden beide willen dat we 15 jaar jonger waren maar helaas.....
We leven wel beide erg gezond en sportief, misschien helpt dat.

In ieder geval helpt jullie duimen wel, dus draaien maar en bedankt!

groetjes Wietske

Oh ja, niemand weet dat we kinderen willen iedereen denkt dat we onszelf te oud vinden, dus als het lukt slaat de hele familie en vrienden stijl achterover!!

Wietske,

Ik hoop zo voor je dat je die behandelingen niet nodig hebt, nog een paar dagen en dan weet je eindelijk uitsluitsel!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog een kindje wil, zou het zelfde hebben gedaan in jouw situatie hoor. Je hoeft je echt niet te verantwoorden.

Oh wat lijkt me dat gaaf zeg voor jullie om die familie en vrienden te shockeren!!!
Ik ga heeeeeeel hard voor jullie meeduimen! Echt!

Ga je echt afwachten of ben je een tester.....?
Groetjes en succes weer op t bankje  AnneRobe

Terug
Bovenaan