Wie nog meer half juni NOD?!

Haiiiiiii... (leuk jullie positieve reacties over de test die ik heb gedaan!)

Ach ja, en nog even over die positieve test... ik ben ook wel bang, dat, omdat ik nu te vroeg heb getest, dat de kans er is dat het eitje alsnog loslaat, en je toch ongesteld word ofzo. Heel eerlijk... ik heb nog helemaal niet zo'n gevoel van yes yes yes... nee. Maar ik heb wel zoiets van... als deze test met middag urine (een uur of 2) positief was, dan zou ik toch morgen vroeg met ochtendurine en een iets duurdere test een wat meer positiever resultaat moeten krijgen. Dus ik zeg jullie heel eerlijk, ik ga morgen vroeg weer testen... en desnoods die ochtend daarop weer...

Maar ik zei net nog tegen mijn man, ik geloof het pas, als mijn menstruatie echt uit blijft. Ik durf nog niet te juigen! Ik kan me nu niet voorstellen dat ik niet ongi word. We zullen het zien!!!

Ik hou jullie op de hoogte...

Nou (ik weet zo even je naam niet meer, berichtje hier boven) ik zou gewoon op je gevoel afgaan. Zoals je leest ben ik iemand die veel te snel test... maar ach zo ben ik nu eenmaal... zo spannend, maar ook zo teleurstellend als je na een half uur op een test kijken (meerdere malen per dag) die volgende ochtend toch ongi word! Ik kan er niet over oordelen, maar ik zou zeggen gewoon testen!!! Trouwens wat vreselijk wat je hebt meegemaakt, zelfs na 4 maanden ging het nog mis. Erg hoor.

Heel veel succes... en iedereen succes natuurlijk, er breken spannende dagen aan!

O ja.. ik heb trouwens totaal geen zwangergevoel, helemaal niks. hmmmmm afwachten!!!

Liefs supermams

O TetjeS bedoel ik met de persoon boven mij, intussen had marleen ook alweer gereageerd! hihihi

groetjes!!!!!!!

Oei oei... spannend allemaal...
Ik vroeg me inderdaad ook al af of het werkelijk al wel kon. Die kwaaltjes of dat al echt met een zwangerschap te maken zal hebben.. Ik denk van niet hoor.. Zo snel zullen die hormonen toch niet door je lichaam gieren? Ik vroeg het vandaag aan een vriendin en die voelde het op zn vroegst bij 8 weken.. Toen werd ze misselijk, moe ect.
Nou ja we wachten af..
Supermams: Ik zal voor je duimen morgenvroeg...

Hier een voorlopig NOD-lijstje

:
13-6: Supermams
15-6: tallutah
18-6: marleen
19-6: Isa-lente
20-6: Suusle
21-6: triesepies
21-6: IMD
22-6: Wijnie81
23-6: ?Keetje80?
28-6: mamarieke (marieke) 1e ronde/3de kindje

Hallo Marleen,

Even op jouw vraag terugkomend of je de innesteling voelt of wat je nu zou moeten voelen. Volgens mijn ervaring is het niet alleen bij elke vrouw anders maar ook bij elke zwangerschap! Elke zwangerschap die ik heb meegemaakt was weer anders. Bij mijn 2e zwangerschap was ik niet te genieten! Vond niets leuk en was hartstikke sjachie. Ik dacht dat het kwam omdat mijn ongi uitbleef. Had ook het gevoel alsof ik elk moment ongi kon worden. Dat was de 4e week, 5e week voelde ik niets en 6e week had ik koorts maar geen griep. Toen begon  er een lampje te branden... In de 7e week werd ik hartstikke misselijk en kreeg de echte  zwangerschapskwalen.  En bij mijn 1e voelde ik helemaal niets.
En trouwens de testers van Kruidvat vind ik goed. Ik heb een paar x gehad dat een tester van de Etos negatief uitwees. Dan gebruikte ik een uur later die van de Kruidvat en die was dan positief!
Straks ga ik om negen ff van mijn werk weg,  "toevallig" naar de Kruidvat. Wil niet meer wachten!
Succes en groetjes van Tetsia

Hoi Tetsia..
Bedankt voor je reactie.. Voor ons is dit de eerste keer en allemaal erg spannend maar ook alles is heel onzeker.. maar dat hoort er ook bij denk ik..
Ik heb nu ook sinds 2 dagen heel erg last  van me  borsten.. en ik kan ook elk moment in huilen uitbarsten nou dat heb ik normaal echt nooit nu kan ik zelf huilen als er wat gebeurt in gtst    ..
Ik had van de week ook heel erg last van krampen in me onderbuik, dus ik had zo iets nou misschien ben ik nou wel zwanger dus ik dacht ga lekker een test doen maar daar kwam uit dat ik niet zwanger was.. dat kan ook wel kloppen dat hij dat nu aan geeft want ik kan pas volgende week een test doen!
Dus ik hoop dat het volgende week natuurlijk wel positief is.. afwachten maar..!
Ik hoop dat het bij jou ook positief is! laat het ff weten..
Groetjes Marleen

Hey meiden,

Supermams, wat maak je het spannend!!! Heb je al weer een test gedaan? Tja ze zeggen inderdaad dat er geen streep kan verschijnen als je geen HCG hormoon aanmaakt, maar ik snap je twijfel hoor! Had ik zelf vorige week met ovulatietest! er verscheen wel een streepje de eerste keer, maar ik voelde nog niets, dus ikd acht ook, dat is verkeerd ofzo, maar de dagen erna werd het alleen maar duidelijker!! En jij hebt natuurlijk ook erg vroeg getest, dus dan is het nog vrij licht natuurlijk!!

Ik voel zelf nog niets wat ergens op kan duiden, maar mijn NOD is volgende week vrijdag pas, dus kan ook haast nog niet he! Nou had ik mezelf (en jullie) beloofd te wachten met testen tot volgende week zaterdag, maar nou moet ik de hele dag werken, shit!!!
Maar ben woensdag en donderdag vrij, dus denk niet dat ik het vol houd om te wachten tot zondag....... erghe?! maar goed, voor hetzelfde geld ben ik dan al weer ongesteld geworden en hoef ik niet meer te testen, kan ook natuurlijk....

Ben gisteren weer bij mijn gyn geweest, en alles leek goed, heb zeer waarschijnlijk wel een ei gehad (ja dat had ik al begrepen he van de ovulatietesten), ze vond het goed van me dat ik die testen had gedaan omdat mijn temperatuur curve altijd zo schommelde dat ik daar niet uit kon op maken wanneer mijn ei was geweest, maar deze maand ziet hij er heel goed uit en kon ze zien dan ik rond dag 16/17 wel mijn ei had gehad en dat klopt dan precies met de test!! Wij hebben in ieder geval dag 12, 14 en 16 (verplichte klusdagen van de gyn haha) geklust, maar omdat ik op dag 17 nog steeds een donkere streep had op de test, hebben we het toen nog een keer gedaan, dus je zou zeggen dat we het wel op de juiste momenten hebben gedaan he?!

Dus nu nog een dikke week afwachten, duurt allemaal zo lang he, vanaf je ei tot je NOD???? vreselijk, maar goed, kunnen niets anders doen helaas....

Meiden, ik ga eens even de boel schoonmaken hier in huis, tot later!!

Hey Suus...

Ja wachten duurt giga lang... inderdaad vreselijk!!!!!!!!!!!!!!! Dan duren twee weken wel twee maanden he, voor je gevoel! Goh nou wat spannend, ik heb nog nooit ovul.testen gebruikt, ik weet helemaal niet hoe dat in elkaar steekt hoor. Is het dan zo, dat als je je ei hebt, dat hij dan dat aangeeft ofzo?! Zodat je weet dat je dan moet klussen?! Spannend hoor, ja je kan niets anders doen dan afwachten wrhaaaa... irritant.

Nou ik heb dus weer getest... en ja... ach ja, wat zal ik zeggen haha... ja ik zie wel iets in het venster, maar niet genoeg om me te overtuigen! Toch echt nog maar twee daagjes wachten! Ik koop vandaag gewoon geen test, dan kan ik morgen weer 1 kopen, en dan kan ik op de ongidag evt. weer testen!!! (vrijdag dus) maar ik vrees dat ik dan gewoon kan melden dat ik ongi ben geworden! Ik geloof er niks van. En mijn vertrouwen in testen is eigenlijk wat naar beneden gehaald, omdat ik hier voor me nog een positieve test van vorige maand heb liggen... met een dun maar toch goed te zien, positieve lijn. Kom maar op met die dikke strepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hou jullie op de hoogte! Maar even lekker dat je het hier even van je af kan kletsen! Mijn man word ook helemaal gek van me, omdat ik zo vaak op die testen kijk... ja nou het is toch niet niks! Ik doe het allemaal al heel stiekem, zodat hij zich dan niet zo aan mij ergerd... dat wil ik niet. Hij heeft de test wel gezien maar gelooft niet dat het zo is. Nou daar word je dus ook niet vrolijk van. hihihi

Liefs supermams

O ja..

M'n borsten doen vandaag wel veel pijn hoor.... vanmorgen tijdens mijn werk gewoon last van mijn borsten, beetje opgeblazen gevoel en steken... nu weer. Beetje ontstoken gevoel... branderig. Maar dan denk ik, zou ik nu ook pijnlijke borsten krijgen, omdat ik  3 maanden geleden pas gestopt ben met borstvoeding geven, je zou dan toch denken dat je borsten niet meer veel werk hoeven te doen om zich voor tebreiden op borstvoeding?!

zo dacht ik... maar wel apart.

Khou jullie op de hoogte!

doeg doeg!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan