wie nog meer in februari gestopt met de pil?

Hey meiden,

ik ben vandaag bij de huisarts geweest met mijn klachten. En volgens hem hebben mijn klachten niets te maken met het ontpillen. Sterker nog hij deed het af als een fabeltje (ook wel bijzonder als je hoort dat iedereen er last van heeft). Moet morgen bloed prikken om te kijken of mij schildklier en andere organen wel naar behoren functioner en gelijk even kijken of mijn ijzergehalte wel op pijl is (beetje vaag allemaal). Voorlopig nog geen rode duivels hier. Dus wie weet.

Greetz Naatje

Februari-pil-stoppers 2009

Naam:                     leeftijd:        ronde:       kindje:           NOD:                    

Naatje83                25                       2                      0                             8 april
Breezertje            28                       2                      3                          15 april
Dria                             34                       2                     3                         26 april
Baby23                   23                       2                     1                          28 april

Ik heb mezelf er ook even tussen gezet...
We moeten nu beginnen met klussen (errug he? hihi)..

Volgens mij heb ik niet echt onpilt..... geen idee wat ik zou moeten voelen anders dan anders?

Groetjes Dria

quote: Dria reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2009 06:48:59'));

Naatje83                25                       2                      1                           8 april
Breezertje            28                       2                      3                          15 april
Dria                             34                       2                     3                         26 april
Baby23                   23                       2                     1                          28 april

Ik heb mezelf er ook even tussen gezet...
We moeten nu beginnen met klussen (errug he? hihi)..

Volgens mij heb ik niet echt onpilt..... geen idee wat ik zou moeten voelen anders dan anders?

Groetjes Dria

Ik heb eigenlijk allemaal van die klachten die een beetje op zwangersschapsklachten lijken maar toch ook weer niet helemaal. Heb vandaag bloed geprikt en nu maar afwachten. En ik heb morgen mijn NOD spannend!! Duimen jullie voor me?

quote: naatje83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2009 11:53:16'));

quote: Dria reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2009 06:48:59'));

Naatje83                25                       2                      1                           8 april                   7 april

Naatje83                   25                   3                   1                           5 mei

Ben zojuist ongi geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Blijf wel bij jullie kleppen hoor!!

He Naatje,

Jamer zeg dat je ongi bent geworden. Je hebt het niet voor het kiezen helaas Het is echt weer afwachten.
Op naar de volgende ronde.

Liefs Stefanie

Zo is het! Vol goede moed weer verder. Het klussen is ook niet erg hoor! En mijn cyclus is gelukkig ook normaal. Dat was voordat ik aan de pil ging ook wel anders.
nu 28 dagen en 27 dagen. Over 11 dagen op vakantie en dan heb ik ook mijn ei dus wie weet.

He meiden,

Gaat alles goed met jullie? Lang niets gehoort, maar ja ik ben ook niet echt iemand die de oren van jullie hoofd af praat.
@Breezertje bijna je nod!!!! Merk je als iets??? Of juist helemaal niet?
@Dria voor jou is het klustijd geweest ik hoop dat het is gelukt zal voor je duimen.
@Naatje jij kunt ook al weer bijna klussen he?
Bij mij is het nu klus tijd. Grappig met pasen.

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan