Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Nou net terug uit zkh,  met inwendige echo geen afwijkingen gezien dus ze denkt dat het echt cyclus/eisprong gerelateerd is...
Bloedonderzoek gehad & vriendlief mag ook een potje inleveren.. 
Nu weer maand wachten tot de volgende afspraak.. 

@ dreamer
dus eigenlijk eerlijk gezegd nog niet echt heel veel wijzer geworden van de afspraak in het ziekenhuis? 
viel het een beetje mee? De inwendige echo enzo? 

@AMCK  Ja vond de inwendige echo niet echt spannend ofzo gelukkig geen eendenbek gezien ;) verder nu indd bloed enzo afwachten maar ben wel blij dat er nu geen gekke dingen te zien waren... 
Moet de 21e dag van mn volgende cyclus (zit nu al op dag 23) weer voor bloed onderzoek.. Denk alleen dat dat later  is dan de uitslag van de rest, we zien wel!

@dreamer fijn dat je de eerste afspraak hebt gehad. En het is meevallen. Nu dus weer op het wachtbankje... Maar gelukkig zijn de eerste stappen gezet en hopelijk is het kwakkie van je vriend ook goedgekeurd? 
@amck  oké je bent al begonnen met medicijnen. Heb je alweer een afspraak gehad ze kijken dan steeds met echo's toch? Heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van. 
Hier gaat alles goed ben aan het wachten tot 11 februari dan eerste echo. Soms wel wat heftige steken in buik dus hopelijk is het goed. Jullie heel veel succes dames. 

@ kkkk
ik mocht vorige week gelijk beginnen met een provera kuur om een bloeding op te wekken, de laatste pil heb ik vrijdag ingenomen.. en dan moet de bloeding tussen de 3 en 7 dagen doorkomen.. dus we wachten nu nog vol spanning af, er is nog niks te bekennen ?wanneer de bloeding is doorgebroken mag ik de 3e dag starten met letrozol, en heb dan na 10 dagen een echo om te kijken of er eitjes groeien tot uiteindelijk een eisprong.. dus het is allemaal wel heel erg spannend nu ??

Terug
Bovenaan