Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@Anouk  achnee.  Balen altijd weer! Dan maar hele gezellige kerstdagen ervan maken inderdaad. En hopelijk in het nieuwe jaar een positieve test! 
Ik zit nu op 11 DPO. Begin helaas wat menstruatie achtige krampen onder in mijn buik te krijgen.. dus ik vrees het ergste. 
Elke keer als ik moet plassen wordt het wc papier uitvoerig onderzocht, goed in het licht houden maar nog geen druppeltje bloed gevonden. Maar vrees dat morgen of overmorgen toch weer de rode duivels komen.. herken de menstruatie buikpijn, dus ga daar gewoon vanuit. Al heb ik stiekem nog de hoop natuurlijk dat er niets komt.. Maarja probeer mezelf er alvast geestelijk wat op voor te bereiden haha... 
Succes allemaal! Hopelijk is het wel raak bij iemand deze maand, dat geeft mij weer moed!

Heey meiden,

Ik wordt gek van het wachten.... rond de 17e is mijn NOD en heb ook echt met mezelf afgesproken om pas te testen als ik over tijd ben (dus iets van 2-3 dagen later, lees: als ik mezelf zolang kan inhouden). Bewust daarom ook nog geen testen gekocht om de verleiding beter te kunnen weerstaan.
Afgelopen 1,5 week veel last van gevoelige borsten gehad en ook een misselijk gevoel (mja is het misselijk of is het een grap en denk ik misselijk te zijn....). Daarnaast wat krampjes en steken gehad. Dit heb ik normaal gesproken niet ruim een week voor mijn menstruatie heb. Daarnaast valt het me op dat ik minder puistjes heb als normaal de week voor mijn menstruatie.
Ik probeer er niks achter te zoeken en er eigenlijk vanuit te gaan dat het niks is en ik ongesteld ga worden, maar toch zit er iets in je hoofd wat stiekem heel erg hoopt dat het toch raak is.
Ik vraag me af of jullie een zwangerschapstest alleen doen of samen met partner erbij? Als extra stok achter de deur hebben wij afgesproken om samen te testen.

Heel veel sterkte en succes voor iedereen!

P.s: zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met deze gedachten en gevoel, dat doet mij goed :)

Gebruiker10194672 hahaha humpweek, dat is ook een leuke term! Ik herken me idd in die rollercoaster. Ik probeer het los te laten maar dat lukt echt voor geen ene meter. Veel plezier deze week en ik ga voor jullie duimen! 
Lilaa fijn zo'n vakantie in het vooruitzicht! Ik snap je pauze heel goed, ik zou denk ik ook niet pril zwanger op vakantie willen, je weet toch nooit hoe je je dan voelt. 
Anoek wat jammer! Ik had vorige ronde een vals positieve met de kruidvat early (niet die 2v5, maar echt de early) dat was zo'n enorme mindfuck (excuse my language) Ik snap je helemaal dat je even een break van dit forum neemt. Wie weet tot sprekens weer!
KKKK oooh ik duim wel nog voor je dat het krampen zijn van je groeiende baarmoeder, je weet t niet! Maar ik snap dat je je geestelijk alvast voorbereid op slecht nieuws. 
Pluisjemuisje och zo herkenbaar weer! Ik ben mezelf aan het weerhouden tot woensdag (ook dinsdag mijn NOD). Ik zelf heb tot nu toe elke keer alleen getest. Weet nog niet hoe we het gaan doen als we woensdag halen zonder dat ik ongesteld ben geworden. Vorige keren vond ik het wel fijn om teleurstelling even zelf te verwerken, kon ik het daarna best nonchalant mededelen aan manlief. Maar ik snap heel goed dat dit wel werkt als stok achter de deur! 
Ik heb zojuist in excel een grafiekje geplot van mijn rusthartslag, hahaha, ik moet gewoon lachen om mezelf. Het viel me ineens op dat mijn rusthartslag sneller lijkt te gaan. Normaal gesproken heb ik een vrij lage rusthartslag, gemiddeld onder de 50 meestal volgens mijn Garmin horloge, maar sinds mijn eisprong is die naar gemiddeld 53-54 gegaan en blijft daar nu ook hangen. Google draaide weer overuren en dat schijnt ook een vroeg symptoom te kunnen zijn, hangt namelijk samen met die iets hogere temperatuur. Wie weet, wie weet.... 
Heb ook gister en vandaag een middagdutje op de bank gedaan, was echt moe ook al heb ik eigenlijk niks gedaan, maar dat kan ook zijn omdat het best druk is geweest op werk de afgelopen tijd. Dus misschien komt dat er nu wel uit in het weekend. We wachten 't maar weer verder af. Zo fijn om mijn hersenspinsels hier te kunnen delen met jullie! 

@Pluisjemuisje
Ik test eigenlijk altijd alleen, tot nu toe al een hoop onnodige euro's aan verspild. Wat @runbabyrun zegt; ik vind het ook fijn om zelf de teleurstelling te verwerken en moet zeggen dat ik meer test dan mn vriend denkt hahaha..
Volgens mn app zou mijn NOD de 19e zijn, maar gekeken naar de positieve ovu test en verloop van vorige cyclus denk ik zelf de 16e. Probeer mezelf ook te weerhouden en pas de 19e te testen. In verband met de kerstdagen wil ik wel zeker weten of ik zwanger ben of niet (anders neem ik uiteraard geen wijntje bij het eten) succes de komende dagen!
@runbabyrun 
Nooit geweten dat het ook invloed heeft op je rusthartslag, weel interessant! Hier nog één vanmorgen kots misselijk na het ontbijt en heel de dag al een rommelige buik... Mindfuck is het, jij ook succes. Wanneer ga je testen?

Maandag 2 december had ik een positieve ovulatietest in mijn handen. Mijn cycles is erg onregelmatig. Eind augustus pas gestopt met de pil. Wanneer is mijn NOD waarschijnlijk? En wanneer zou ik dan eventueel testen als mijn menstruatie nog niet is gekomen? Al 2 dagen lichte buikpijn en sinds gister en nu vannacht last van mijn maag en brandend maagzuur....... Kan er niet van slapen..... Vorige 2 menstruaties geen buikpijn gehad Vooraf. Toen was ik al van de pil af.

@gebruiker1016..
Dan is als je 14 dagen luteale fase hebt. Morgen jouw nod. Dus je kunt morgenvroeg testen met ochtendurine. 
Het kan zijn dat je luteale fase langer is. Maar als de test positief is dan ben je zwanger. Is hij nog negatief. Dan zou ik er zelf rekening mee houden gewoon ongesteld te worden. En wordt je niet ongesteld kun je na bijv. 4 dagen nog eens testen. Misschien duurt het wat langer dat het hcg voldoende is in je lichaam.

@runbaby ja ik hoop het ook,, tot nu toe nog geen bloed gezien. Deze dag weer overleefd. Morgen 13 DPO .. vorige cyclus werd ik dus ongesteld op 12 DPO ( naja in avond op 11 DPO al wat bloed tijdens afvegen)  dus dit is beter. Maar wel steeds wat van die menstruatiekrampen met vlagen...  
Hoe gaat het bij de rest die ook op 2 december positieve ovulatietest hadden?? 

KKKK weer een dag verder! Ik had ook 2 december positieve ovulatietest dus we lopen gelijk. Geen idee hoelang mijn luteale fase is. Vandaag had ik echt superveel afscheiding, dacht de hele tijd dat mijn ongesteldheid kwam. Maar nog niet. Wel ook wat krampen deze avond en mijn borsten voelen iets gevoeliger. Mijn rusthartslag blijft nog hoog. Vind het wel fijn om te weten dat ik de aankomende week in ieder geval wel weet waar ik aan toe ben! 

Terug
Bovenaan