Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@runbaby ik heb ook veel afscheiding. Dacht steeds dat het mijn menstruatie was, maar gewoon veel afscheiding.. is niet goed teken volgens mij ?

Ik durf ook niet te testen, moet deze week woensdag donderdag en vrijdag werken. Dus denk dat ik morgenvroeg wel ga testen. Als dan negatief is weet ik dat ik menstruatie spul mee moet nemen naar werk. Heb nu wel erge krampen steeds. Gisterenavond vooral. Lig nu nog op bed. Ben gewoon wat bang om naar wc te gaan hahah wil geen bloed zien!!!! 

@kkkk
Herkenbaar! Sinds gisteren ook buikkrampen dus vrees ook dat het deze ronde niet raak is geweest. Maar wil de waarheid nog niet onder ogen komen, dus blijf nog even lekker liggen haha.

Ik net heftige krampen. Lag helemaal krom in bed. En net toch naar wc geweest en bij afvegen al wat bruin.. dus dat betekend toch het begin van de menstruatie voor mij. Zo balen, grr heb dan altijd het gevoel alsof het ons nooit gaan lukken .. ? duurt zolang voor mijn gevoel. Bleghhhh baaalennn

KKKK neee wat rot voor je!! Pfff ik had het je echt gegund. Ik weet dat je er nu nog niet aan wil denken maar ik hoop dat 2020 jullie jaar wordt!!Hier blijft 't spannend. Heb de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld wordt maar als ik dan naar de wc ga is het melkachtige afscheiding. En best veel ook. Volgens dokter Google kan het beide kanten op daarmee, kan zowel goed als slecht teken zijn. Wat ik wel weet is dat het me echt onrustig maakt, moet ook spreekuur draaien vandaag dus heb maar gewoon alvast maandverbandje in, voor het geval dat. Al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is!! 

Ik heb trouwens in Flo mijn positieve ovulatietest ingevuld op 2 december, hij voorspelde daarmee ovulatie op dinsdag 3 december maar verwachtte menstruatie pas woensdag 18 december? Hij rekent standaard met luteale fase van 14 dagen dus ik snap niet zo goed waarom de NOD volgens Flo dan uitkomt op de woensdag ipv dinsdag.

Terug
Bovenaan