Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@runbaby Oh dat is wel gek dat hij dag later pas rekent als je nod. Wel verstandig haha. Dan test je niet te vroeg. 
Ben nu wel echt ongesteld, Mijn luteale fase was deze keer 13 dagen.. vorige maand 12 dagen en die keer daarvoor 14 dagen en daarvoor 15 dagen... Zo lekker onregelmatig. 
Mijn cyclus was nu 30 dagen. Vorige keer 27 dagen en daarvoor 40 dagen. Dus ben Op zich wel blij met de 30 dagen. Ben erg benieuwd wat het nu weer zal zijn. Hoop weer 30 dagen..  Maar we wachten maar weer af.   Ga wel lekker drankjes drinken met kerst. En stelt ook niemand vragen waarom ik niet drink..maarja had liever natuurlijk positieve test. Maar ga weer positief denken en hoop inderdaad dat 2020 ons jaar wordt! 
Gaan nu op naar ronde 6.  En op naar maand 8.. ?

@KKKK ah nee :( snap zo goed hoe je je voelt. Had voor je gehoopt op beter nieuws.. De teleurstelling blijft even groot maar heb mij indd hetzelfde voorgenomen mocht het niet raak zijn, trek ik met kerst een mooie fles wijn open en probeer te focussen op positieve dingen! 
@runbabyrun 
Flo zegt bij mij precies hetzelfde inderdaad alhoewel ik voorgaande cyclus 13 dagen na positieve ovu test ongesteld werd.. Momenteel nog niets te bekennen,  zelfs niet de bruine afscheiding die ik de afgelopen cyclussen telkens 3/4 dagen van tevoren had. Zal het dan toch....

Dreamer ik heb nog niet getest! Ik probeert het ook uit te stellen, of misschien word ik wel gewoon ongesteld. 
Net zag ik dat mijn afscheiding heeel licht bruin werd. Dat deed me er aan herinneren dat ik gisteren dacht te zien dat het heel licht roze was, alleen dat was zo licht dat ik dacht dat mijn ogen het verkeerd zagen haha. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, mijn menstruatie komt meestal gewoon in 1 klap opzetten en is dan ook direct rood.
Pff ik word wel weer gek van mezelf nu. 

@runbabyrun hoop voor je dat je het niet goed gezien hebt en dit niet doorzet... Hier nemen mn hormonen/emoties ook een loopje met me.. Aan de moodswings denk ik dat ik wel ongesteld moet worden, maar ja je hoopt eigenlijk van niet..  sterkte de komende dagen met wachten!

@dreamer wat spannend zeg! Klinkt wel positief tot nu toe. Hoop voor je dat het deze maand gelukt is!  En natuurlijk ook voor jou @runbaby   en hopelijk is de bruine afscheiding geen teken van een beginnende menstruatie.... 
Ik heb de laatste cyclussen ook steeds veel afscheiding voor nod. Heb jij daar geen last van @dreamer? Dan is dat wel een positief teken want ik ben gewoon ongesteld geworden na veel afscheiding steeds

@KKKK
Nee daar heb ik geen last van, wel pukkels (as usual) en af & toe krampen maar niet zoals "normaal".. Kom wel van heel onregelmatige cyclussen, dus hou altijd nog wel in mn achterhoofd dat mn NOD misschien anders kan zijn... Houd jullie op de hoogte;)

Terug
Bovenaan