Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Even een update na vanochtend:
De menstruatie is nog nergens te bekennen, ondanks alle buikkrampen gisteravond en vandaag in (veel) mindere maten. De afgelopen cyclussen waren 28 dagen en vandaag is dag 29 (vreemd...?) Dit heb ik nog nooit eerder gehad en zeker niet met de bekende menstruatieklachten vooraf.
Volgens de app nu tracker is mijn NOD morgen maar de vorige 2 maanden was ik steeds 1 dag eerder (dus dat 29) ongesteld nu dus niet.
Ik test pas al de menstruatie echt uitblijft. Durf het niet te hopen maar als ik dit over 2 dagen nog altijd heb dan zou het zomaar eens kunnen.
We wachten maar (on)geduldig af. Ik hou jullie op de hoogte.
P.s: vriendlief vindt het allemaal nog niet zo spannend als ik (rete irritant!!)

Spannend pluisjemuisje!    Heel herkenbaar ik heb ook zo een vriendlief die niet begrijpt dat het spannend is. Hij zegt dan steeds je bent nog maar net gestopt met de pil dus je moet je nu nog niet druk maken..... jaa makkelijker gezegd dan gedaan!! Stiekem weet ik wel dat hij gelijk heeft. Maar als je graag iets wil.....

Pluisjemuisje dat klinkt echt goed! En ik snap je zooo goed, ik heb ook zo'n man die er veeel te relaxt in staat wat mij betreft, ik vind het ook veel spannender!! Had jij nou ook positieve ovulatietest op 2 december? 
Hier nog steeds niks. Die tikkeltje bruine afscheiding was gister dus maar een heel klein beetje en sindsdien niks meer, deze ochtend ook niet. Zit nu op 14 dpo met die positieve ovulatietest 2 december. Verder nog gevoelige borsten en ook mijn rusthartslag is nog iets hoger dan voor de ovulatie, net als de afgelopen dagen. Ik heb wel de hele tijd het gevoel ongesteld te gaan worden maar als ik dan kijk is het alleen maar afscheiding... dat is voor mij wel echt anders dan normaal gesproken, al was dat bij jou KKKK dus geen goed teken. 
Ben benieuwd wat er vandaag verder gaat gebeuren! 

@AlisaAimee haha gelukkig ben ik niet de enige. En ik weet idd ook dat hij wel een beetje gelijk heeft. En ergens ook wel fijn dat 1 nuchter is ipv 2 kippen zonder koppen ?

@runbabyrun ik doe geen ovu testen. Wil er geen druk op zetten. Dus ik kijk in de my tracker app wanneer mijn ovulatiedag is en in die week maken we het extra gezellig. Ik wil pas met ovutesten starten als we langer dan 7 rondes bezig zijn en het niet lukt. Ik herken wat je schrijft dat je denkt ongesteld te moeten worden maar dat het niet komt en je veel afscheiding hebt. Ik had dat ook gisteren wanneer ik iets voelde 'druppelen' dacht ik, ja daar is toch de ongesteldheid maar eenmaal op de wc was er niks en ook niets eens een andere kleur bij het afvegen. Ook iets wat ik niet herken van eerdere cyclussen. Jouw NOD is ook vandaag toch? Wat is je plan qua testen?
Ik vind het zo spannend. Ik denk toch dat wanneer het vanochtend niet doorzet ik ga testen vandaag, dit is gewoon niet vol te houden.

Ik lees op internet dat je tegenwoordig niet per se met ochtendurine hoeft te testen behalve bij een sensitieve test die je 5 dagen voor je menstruatie kunt doen. Wat doen jullie? Wel met ochtendurine testen of gewoon midden op de dag? Ik vang vandaag voor de zekerheid wat ochtendurine op dan heb kan ik zodra de test in huis is en mijn vriend thuiskomt (afgesproken om samen te testen als ik over tijd ben) met de ochtendurine testen en met de meest recente urine mocht t nodig zijn.
Ik kan het bijna niet geloven maar dit is de eerste keer dat ik niet volgens planning ongesteld wordt. Het zou een mooi kerstcadeau zijn maar ik hou mezelf (zover dat kan) voor dat het niks is en ik vandaag of morgen toch ongesteld wordt. Beetje zelfbescherming denk ik.

Ga testen vandaag meiden!!  Hahaha ik ben zo nieueschierig!  Hoop zo dat jullie beide zwanger zijn, al zou ik dan wel een beetje jaloers zijn haha maar geeft mij weer hoop!! 
Ik doe al sinds ronde 2 ovulatietesten dus hebben wel seks op juiste momenten maar helaas geeft dat dus ook geen garantie. En door mijn onregelmatige cyclus gaan wij nu maar ronde 6. Dus op zich mag ik nog niet klagen. Maar omdat het 8 maanden al is dan voelt het langer haha. Maaaar ben nu alweer wat bekomen haha was echt aan het balen. Maar nu denk ik gewoon op naar een gezellige kerst met lekkere drankjes en heerlijk eten en dan in nieuwe jaar weer met goede moed ertegenaan

Hoi allemaal. 
Ik ben sinds juli begonnen samen met mijn vriend na stoppen vd pil. Ik begin dit verhaaltje heel optimistisch! Mijn cyclus was prachtig, 24 tot 26 dagen heel regelmatig! Afgelopen oktober hadden wij een positieve test in onze handen, zo blij!
Vervolgens 2 fantastisch mooie echo's gehad met kloppend hartje, o zo trots! Helaas sloeg het noodlot toe, 2 dagen na de 2e echo verloor ik bruin verlies en de dag erna rood. Meteen nieuwe echo gehad en helaas tot mijn allergrootste verdriet is het hartje gestopt met kloppen. Op dit moment zit ik dus midden in een miskraam en moet het vruchtje enz nog uit mij komen. 

@Pluisjemuisje
Oeh spannend zeg.. Ben zo benieuwd en hoop zo voor je dat je een positieve test in handen hebt! Mijn vriend zei gisteren nog; voor mij is het best zwart wit, dus je bent zwanger of niet.. Wij als vrouwen zijn er constant mee bezig, je houdt rekening met bepaalde dingen,planning etc. dus het is ook gewoon anders!
@runbabyrun 
Nog geen gekke dingen? Hier ook nog niks van enige menstruatie te bekennen, vandaag wel minder eetlust, moe maar ja wat wil je in deze donkere dagen denk ik dan. Hoop natuurlijk wel dat het dan écht raak ik deze ronde maar wel in mn achterhoofd altijd voorbereid op een teleurstelling 

Hoi meiden,

Vandaag zwangerschapstesten gehaald en vanmiddag getest en jawel hoor het is raak! Zo bizar en eigenlijk nog onwerkelijk. Paar uur later nog een test gedaan en ook deze is positief.
Morgenvroeg test ik nog met een CB test gewoon om het zeker te weten.

Jeetje vind het heel bizar. Vind het wel lastig om hier te schrijven want ik weet hoe graag jullie dit ook willen. Ik merkte altijd dat wanneer ik las dat iemand zwanger is of je hoort zoiets in je omgeving er een steek van jaloezie door me heen gaat. Maar ik wil jullie toch op de hoogte brengen. Nu hopen dat alles goed blijft gaan :)

@Aapje wat ontzettend vervelend om te lezen. Dit gun je niemand. Ik wens jou en je partner veel sterkte in kracht toe!

Ik zal nog blijven meelezen ben natuurlijk benieuwd naar jullie uitslagen! Heel veel succes allemaal, ik duim voor jullie ?

Terug
Bovenaan