Goede morgen allemaal dames,
@ jazzie:
Ah die testen die ik nu besteld heb heb je normaal gesproken ook de volgende dag in huis, maar vanwege de vakantie hebben ze nu een ander schema of zoiets!
Ik ben wel benieuwd of het goeie testen zijn, we zullen zien!
@ teddyboy:
Ik heb me al aangemeld op hyves hoor! Super leuk idee. Ik wacht totdat ik word geaccepteerd haha! Leuk!
@mamailse:
Welkom bij ons clubje haha!
Leuk hoor een dochtertje van 2, en nu gaan jullie voor de 2e.. super!
Iedereen heeft hier een beetje dezelfde kwaaltjes, hopen dat we allemaal geluk hebben maar zal wel erggg toevallig zijn, jah of het is gewoon een vruchtbaar topic natuurlijk hihi!
@druifje1:
Jah er word behoorlijk wat gebabbelt hier, kmoest daarnet ook ff bijlezen hoor!
Het lijkt mij inderdaad ook moeilijk om in te schatten of je zwanger bent of niet, ben zo bang dat je een hoop kwaaltjes voelt maar dat je die alleen maar voelt omdat je ze wilt voelen.. Denk dat we het beste maar kunnen wachten tot we kunnen testen, dan hebben we tenminste zekerheid!
Ik snap dat je liever niet bekend maakt waar je vandaan komt! Ik kom uit Walcheren maar houd daar verder ook mijn mond over haha, wie weet als we inderdaad zwanger zijn kunnen we weleens gaan onthullen waar we precies wonen, wie weet kennen we elkaar wel haha!
Nou ik hoop dat jullie geluk hebben en dat jullie zwanger zijn deze maand, wat zou dat leuk zijn zeg! Houd je ons wel op de hoogte?
Nou meiden kga ff lekker bakje koffie drinken, straks ff naar de markt toe en naar de fysiotherapie, nog boodschappen. Kortom weer een druk dagje!
Voor de meiden die werken vandaag, werkse, en tot vanavond!
Liefs Maaike