Wie nog meer in ronde 1??

Ja ik hou je zeker op de hoogte, maar ik verwacht er niet teveel van hoor!
Maar ja die kwaaltjes maken me zo onzeker want t lijkt wel erg veel op zwangerschapskwaaltjes, maar jah tis misschien ook alleen maar dat ik ze voel omdat ik het wil voelen,ik weet het niet meer!
Nog plannen voor het weekend?
Liefs

Ik kruip trouwens lekker mijn bedje in. Spreek jullie morgen weer!
Slaap lekker alvast voor iedereen!
Liefs en tot morgen!

je kunt ook bij sensitest testen bestellen 3stuks voor 5 euro of zo..
en je hebt ze de volgende dag al in huis..

Dat zijn een hoop operaties aan je enkel zeg.. heftig..
Kan me voorstellen dat je dan een gat in de lucht spring als het eindelijk kan!

Liefs Jazzie

wat zijn er veel mensen!! wat leuk...
ik heb een hyves gestart(vind het soms zo moeilijk,overzicht..., dus als jullie het leuk vinden meld je dan aan!!
de hyves is voor niemand zichtbaar... dus voor je familie is het lekker geheim.en vrienden...

moet ik wel de link erbij zetten natuurlijk!!! heel slim...
http://zwangerworden-08.hyves.nl/

Hallo meiden van de eerste ronde, wat gezellig is het   hier.
Ik zal me even voorstellen, ben al mama van een dochtertje van 2 en we zijn nu bezig voor een tweede kindje. We zitten in ronde 1 en 7 sept is mijn ongi-dag.
Nog even wachten dus, maar voel me wel raar. Pijn in buik, gevoelige tepels en moe.
Maar in één keer raak lijkt me wel erg snel....
En misschien dat ik er teveel mee bezig ben dus het allemaal graag wil voelen.
Hoop dat we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden.
Ik leef met jullie mee!
Liefs Ilse

Goedemorgen  allemaal!

Pfoe, wat een berichtjes! Moest even een paar minuten bijlezen en moet zeggen dat ik nog steeds niet thuis ben in de namen en bijbehorende verhalen. Maar dat komt wel denk ik.
Spannend he, eerste ronde? En dan dat ontpillen er nog bij. Gelukkig ben ik daar al vanaf, nu nog opnieuw  regelmatig ongesteld worden (of zwanger natuurlijk )!
Het lijkt me erg moeilijk in te schatten of je zwanger bent ja of nee. Door de hormonen kan je echt gekke dingen voelen en van anderen hoor ik ook heel vaak dat ze een ongi-gevoel hadden toen ze zwanger bleken te zijn. Dus ja, je kan 2 kanten op denken.
Ergens geloof ik wel in intuitie, dat je gewoon "weet" dat je zwanger bent, een soort ingeving of gedachte. Maar tja, dat kan je je ook  inbeelden! Beste remedie is en blijft testen.

Ik woon op de Bevelanden en blijf liever ook verder anoniem. Vind het wel fijn zo.
Als we straks allemaal zwanger zijn zien we wel verder, hihi!
Hier nog steeds pijnlijke borsten (erg fijn met slapen ) en af en toe steken en ongi gevoel. Het is wel een beetje verwarrend, want ik heb geen idee wanneer ik zou kunnen testen. Waarschijnlijk wacht ik tot 40 of 45 dagen. Ajjjj, dat duurt nog 1,5 week. Maar ik hou het wel vol. Wie weet ben ik dan al lang ongesteld geworden!
Heb wel vanaf mn ongi tot nu om de dag geklust, dus alle kans lijkt me.

Nou, ga weer ff aan het werk!

Doei doei

Goede morgen allemaal dames,

@ jazzie:
Ah die testen die ik nu besteld heb heb je normaal gesproken ook de volgende dag in huis, maar vanwege de vakantie hebben ze nu een ander schema of zoiets!
Ik ben wel benieuwd of het goeie testen zijn, we zullen zien!

@ teddyboy:
Ik heb me al aangemeld op hyves hoor! Super leuk idee. Ik wacht totdat ik word geaccepteerd haha! Leuk!

@mamailse:
Welkom bij ons clubje haha!
Leuk hoor een dochtertje van 2, en nu gaan jullie voor de 2e.. super!
Iedereen heeft hier een beetje dezelfde kwaaltjes, hopen dat we allemaal geluk hebben maar zal wel erggg toevallig zijn, jah of het is gewoon een vruchtbaar topic natuurlijk hihi!

@druifje1:
Jah er word behoorlijk wat gebabbelt hier, kmoest daarnet ook ff bijlezen hoor!
Het lijkt mij inderdaad ook moeilijk om in te schatten of je zwanger bent of niet, ben zo bang dat je een hoop kwaaltjes voelt maar dat je die alleen maar voelt omdat je ze wilt voelen.. Denk dat we het beste maar kunnen wachten tot we kunnen testen, dan hebben we tenminste zekerheid!
Ik snap dat je liever niet bekend maakt waar je vandaan komt! Ik kom uit Walcheren maar houd daar verder ook mijn mond over haha, wie weet als we inderdaad zwanger zijn kunnen we weleens gaan onthullen waar we precies wonen, wie weet kennen we elkaar wel haha!
Nou ik hoop dat jullie geluk hebben en dat jullie zwanger zijn deze maand, wat zou dat leuk zijn zeg! Houd je ons wel op de hoogte?

Nou meiden kga ff lekker bakje koffie drinken, straks ff naar de markt toe en naar de fysiotherapie, nog boodschappen. Kortom weer een druk dagje!
Voor de meiden die werken vandaag, werkse, en tot vanavond!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan