Wie nog meer in ronde 1??

Ik ga het zeeeker laten weten!! Wordt met de minuut nieuwsgieriger hihi..
En ook al wordt ik ongi, weet ik temminste wel waar ik aan toe ben en kan ik me op de volgende ronde richten.
Ik ben op het moment een film aant kijken met mn hubbie maar hij is me veeeeels te eng..brr!! Ik spiek zo nu en dan ff maar kijk liever naar het scherm van de laptop hihi...
Morgen met zoonlief naar de dierentuin.. En jij? Nog plannen?
Je had trouwens een mooi schema gemaakt hoor!!
Mooi overzichtelijk!
Groetjes!!

Kan me voorstellen dat je met de minuut nieuwschieriger word haha!
Ja is ook zo hoor, ookal word je ongesteld dan weet je tenminste waar je aantoe bent, in onzekerheid leven is ook niet alles tenslotte!

Ik ben ook film aant kijken, Johnny Englisch maar moet zeggen dat ik mijn laptop wat intressanter vind op dit moment, enge films vind ik nooit zoveel, vooral niet als ik de nacht alleen moet doorbrengen, geef me dan maar lekker een tekenfilm ofzo!

Nou we hadden volgensmij wat geplant voor morgen of met iemand afgesproken maar ben het gewoon vergeten.. Nou komt er morgenavond een vriendin maar volgensmij hadden we een andere afspraak.
Leukk joh de dierentuin, welke ga je? Wij zijn in Januari nog bij Arnhem naar de dierentuin geweest, burgers zoo als ik me niet vergis. We waren daar toen een weekje op vakantie, dus gelijk dagje dierentuin gedaan, wat is dat toch leuk altijd he!

Bedankt dat je het schema mooi vind, kzal het alleen zo nu en dan een beetje aan moeten passen maar goed ik zie wel hoe ik dat doe, en anders maakt iemand anders het maar als het niet lukt haha!

Nou misschien spreken we elkaar straks weer, en anders alvast weltruste!
Liefs

Ja dat ken ik hoor, die enge films als je alleen thuis bent vreeeeselijk!! Ik ben ook geen held ook niet als manlief naast me zit hahaha!!
We hadden deze film geleend van de bieb, nou ben blij als ie weer weg kan haha!

We gaan naar klein dierentuintje, speciaal voor de hele kleintjes. Is ook prima, want dan kan ons kleine boefje daarna lekker gaan slapen in zn eigen bedje, vind ik altijd wel belangrijk.
Dus jij hebt nu al last van vergeetachtigheid haha, typisch zwangerschapskwaaltje hoor! Is bij mij nooit meer over gegaan!!
Nou ik kijk weer heeel ffies verder, tot zo!

Vroeger keek ik altijd de ene thriller/horror na de andere, maar tegenwoordig liever kinderfilms want kben opeens overal bang voor, vooral als je dan alleen bent dan hoor je weer allerlei dingen. Als manlief er is vind k er ook nix aan hoor, zit k altijd in het hoekje van onze hoekbank met kussens voor mijn gezicht haha!

Ohh ook leuk klein dierentuintje, gewoon bij jullie in de buurt dan? Is zeker lekker hoor als de kleine dan lekker in zijn eigen bedje kan slapen!

Jah kheb wel een beetje last van vergeetachtigheid, maar ja daarin tegen heeft manlief er ook last van, dus mja kdenk niet dat het zwangerschapsverschijnselen zijn.

Liefs en tot zo!

Zoo alweer op pagina 4!! Gaat hard... doe je goed hoor!!
Nou de film is afgelopen, pfoeee... het eind was gelukkig niet zo slecht als wat ik eerst dacht.. was idd een thriller en ook ik kan daar tegenwoordig niet meer zo goed tegen haha! Wij worden ook ouder hihi..
Nou maar ik ga zo mn bedje opzoeken, ben moeee!! vannacht slechte nacht gehad, zoonlief was niet zo lekker dus vandaar...
Nou jij ook weltrusten voor strakkies he? Doegieee

Ja slaap lekker! Hopen dat de kleine dit nacht wel lekker doorslaapt anders ben je morgen een wrak joh als je naar de dierentuin moet hihi!
Tot morgen waarschijnlijk!
Liefs

Mogge meiden,

Nou heerlijk zonnig dagje in het vooruitzicht!! lekker genieten dus...

Wilde nog ff terugkomen op de kwaaltjes...heb steeds sterker het gevoel dat ik er de 1e rond niet zoveel van moet verwachten! Gezien dit bijna niet voorkomt...tenminste als je de schema's bij andere onderwerpen ziet..Maarre je weet het nooit!

Wat ik me sowieso afvraag: wat is nu precies de 1e ronde? de eerste ongestelheid na de pil...of de eerste ongesteldheid zonder de pil..?

T is allemaal best spannend gezien er nu in m'n omgeving steeds meer mensen mee bezig zijn...en je kunt het er eigenlijk met niemand over hebben!! dus heerlijk dat je hier alles kunt vragen en voorleggen...

nou meiden fijn weekend allemaal

Terug
Bovenaan