Wie nog meer in ronde 1??

Ja pas maar op deze dame wil ALLES van je weten
hihihi

Oo.. wat ben ik blij dat je het goed opvat.. Het is echt niet persoonlijk.. maar vind dit al veel fijner lezen.. En vet gedrukt! helemaal top hahahaha

Haha jah hier willen we inderdaad alles van iedereen weten!
Dus pas op als je vraagt of je mee mag kletsen haha

Jah ik dacht, grote dikke letters leest dan helemaal goed, dus vandaar!
Nee even alle gekheid op een stokje, ben blij dat je het hebt gezegd anders had k over een jaar nog steeds op dezelfde manier de tekst geplaatst haha!

Ga je nog wat leuks doen vant weekend Jazzie?

Liefs Maaike

hey Maaike,

ben 28 en kom uit noord-brabant!

Ik moet wel lachen want iedereen denkt ineens van alles te voelen, waaronder ik haha! Denk dat het toeval is maar heb wat meer last van m'n maag en gerommel in m'n buik, maar misschien heb ik wel een griepje haha...lijkt me iets te vroeg om dingen te kunnen waarnemen, gezien inderdaad 11 september NOD is...maar ja blijven hopen!!

wel leuk om zo met iedereen ervaringen uit te wisselen!! hadden onze moeders vroeger niet haha..

maarre hoe voel jij je? sorry heb niet alles gelezen, dus waarschijnlijk heb je het al 10x verteld haha...

groetjes

Het wordt wel mooi weer..
maar nog geen plannen moeten even kijken hoe het loopt..
(ik zal op sommigen dingen niet reageren.. omdat hoe moeilijk ik het ook vind om niet teveel te zeggen.. want vind het wel leuk.. probeer ik toch soms nog wat anoniem te blijven..)

zou het zo jammer vinden als andere al weten dat ik zwanger wil worden of ben.. wil ze graag verrassen..

Liefs Jazzie

@ polleke:
Zo jah iedereen heeft hier dezelfde kwaaltjes, denk dat we ons er toch maar bij neer moeten gaan leggen dat het waarschijnlijk komt door het ontpillen. Anders zou iedereen hier nu zwanger zijn, lijkt me een beetje TE toevallig.. Zou wel gaaf zijn als het zo zou zijn haha!

Ik heb sinds vorige week enorm pijnlijke tepels, mijn borsten is niks mis mee echt puur mijn tepels die kan ik niet aanraken want het doet gewoon pijn! Verder gerommel in mijn buik, krampen, darmen die rommelen, beetje zwaar gevoel in mijn buik. Vermoeidheid heb k veel last van, werd vanochtend om half 12 wakker en was om 5 uur alweer zo duf als een konijn, hoofdpijn, misselijk sinds een dag of 2, en getver die hondenbrokken van die hond ruiken als kots! Bahh..

Waar heb jij zo al last van dan?

Is inderdaad wel fijn hoor dat we hier met zn allen lekker kunnen babbelen, net wat je zegt onze moeders hadden dit vroeger niet! Vind het wel fijn hoor want zo word manlief ook niet helemaal gek van me want tis de laatste weken niet anders dan babypraatjes haha!

@ Jazzie:
Ik snap het als je liever niet teveel kwijt wilt zodat je niet herkent kunt worden. De meeste vrienden en familieleden weten het al van ons. We wouden 2 jaar geleden al aan een kleine beginnen maar ik heb enorm gestunteld met mijn enkel en ben de laatste 3 jaar 8 keer geopereerd dus was het voor ons onverstandig om dan aan een kleintje te beginnen, maar mensen wisten het dat we heel graag kindjes wouden en nu we groen licht hebben gekregen konden we dit uit opwinding eigelijk niet voor ons houden, we hebben het wel geprobeerd maar al met al hebben we dit 2 dagen volgehoduen haha!

Het word zeker mooi weer van het weekend, althans dat is wat er afgegeven is. Wij hebben ook nog niet erg veel plannen. Misschien maar BBQ-en nu heb eindelijk eens mooi weer is, en misschien ff lekker met de hond naar het bos toe!

Liefs Maaike

hey maaike,

wanneer is jouw NOD??

Ik zeg wel 11 sept, maar dat is meer de gedachte van 28 dagen, heb geen idee of het werkelijk zo loopt..misschien is m'n cyclus wel langer...

ja ben ook blij dat dit er is, mijn vriend zegt ook dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar ja je kent het wel als je er eenmaal voor gaat....vind het ook wel beetje eng hoor, t is best heftig...

Het enige wat me opvalt is dat gerommel in m'n buik...en het zuur, maar daar heb ik normaal gesproken ook wel last van...kortom lekker afwachten...

gr.

Hee polleke,

Mijn NOD heb ik op 7 september, maar das inderdaad ook maar met het idee dat ik een cyclus van 28 dagen heb hoor, dus zeker weten doe ik het ook niet. We zien het wel haha! Heb ik in iedergeval wel een excuus om te testen als mijn menstruatie uitblijft hihi!

Mannen zijn wat dat betreft wel erg nuchter hoor, ja je moet er niet zoveel mee bezig zijn, maar dat is makkelijk gezegd als gedaan, de hormonen gieren door je lijf heen, je wilt dolgraag een kindje en dan moet je maar even een knop omdraaien om die gevoelens uit te zetten. Tsjah helaas, kon dat maar af en toe! Kvind het ook allemaal wel erg spannend, af en toe twijfel ik ook wel of ik dit aankan en of we er goed op voorbereid zijn allemaal, maar ja volgensmij is dat wel normaal dat je je toch wel een beetje onzeker voelt.

Jah we kunnen helaas niks anders als afwachten, duurt alleen nog zolang, de dagen duren zo ontzettend lang, lijkt geen eind aan te komen! En het duurt nog ruim 1 week voordat ik eindelijk kan testen! Krijg volgende week mijn testen binnen, misschien dat ik dan vrijdagavond al wel een testje ga doen, kan tenslotte 4 dagen voor mijn NOD al testen staat er bij die testen vermeld op het internet, maar ga wel proberen om zo lang mogelijk te wachten hoor haha!
Wanneer wil jij gaan testen dan, en heb je al testen gekocht??

Liefs

..moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet aan gedacht heb! ik denk dat ik de NOD afwacht! Ben benieuwd...hou me op de hoogte, want het schiet al op voor je!! spannend!!

liefs

Terug
Bovenaan