Hee polleke,
Mijn NOD heb ik op 7 september, maar das inderdaad ook maar met het idee dat ik een cyclus van 28 dagen heb hoor, dus zeker weten doe ik het ook niet. We zien het wel haha! Heb ik in iedergeval wel een excuus om te testen als mijn menstruatie uitblijft hihi!
Mannen zijn wat dat betreft wel erg nuchter hoor, ja je moet er niet zoveel mee bezig zijn, maar dat is makkelijk gezegd als gedaan, de hormonen gieren door je lijf heen, je wilt dolgraag een kindje en dan moet je maar even een knop omdraaien om die gevoelens uit te zetten. Tsjah helaas, kon dat maar af en toe! Kvind het ook allemaal wel erg spannend, af en toe twijfel ik ook wel of ik dit aankan en of we er goed op voorbereid zijn allemaal, maar ja volgensmij is dat wel normaal dat je je toch wel een beetje onzeker voelt.
Jah we kunnen helaas niks anders als afwachten, duurt alleen nog zolang, de dagen duren zo ontzettend lang, lijkt geen eind aan te komen! En het duurt nog ruim 1 week voordat ik eindelijk kan testen! Krijg volgende week mijn testen binnen, misschien dat ik dan vrijdagavond al wel een testje ga doen, kan tenslotte 4 dagen voor mijn NOD al testen staat er bij die testen vermeld op het internet, maar ga wel proberen om zo lang mogelijk te wachten hoor haha!
Wanneer wil jij gaan testen dan, en heb je al testen gekocht??
Liefs