Wie nog meer in ronde 1??

Hallo allemaal,

Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen. en ben werkzaam als logopedist.
Ik werk op het moment full-time (40 uur) maar heb er nog niet echt bij stil gestaan voor "erna".
Ik ben nog aan het ontpillen dus een echte NOD is nog niet echt van toepassing.
Wij zitten zeg maar in ronde 0.
hihhihihihi
Zodra ik een NOD weet laat ik het weten hoor.
Groetjes en succes aan iedereen "klus ze".
Missy

hee hallo allemaal,
Ik had mij op pagina 1 al voorgesteld   maar jee wat een berichten allemaal, super toch dat we allemaal ons ei bij elkaar kwijt kunnen,
Ik lees ook dat veel mensen al kwaaltjes hebben en ik wil jullie natuurlijk niet allemaal teleurstellen maar ik weet na 16 rondes dat je lichaam je ook heel goed voor de gek kan houden dus wacht nou eerst effe de nod dag af, heb al zoveel teleurstellingen gehad en dan wist ik voor 99,9 procent zeker dat ik zwanger was, dus niet! Ik hoop echt wel voor ons allemaal dat we deze maand allemaal ZWANGER mogen zijn. Mijn klusperiode moet nog beginnen vandaag, ik ga wel weer tempraturen omdat mijn menstruatie onregelmatig is en als ik zie dat ie hoger wordt kan ik er vanuit gaan dat de nod dag( liever niet natuurlijk) 14 dagen later komt.

Succes lieve allemaal.

Liefs Esther

Hoi meiden,

Wat een mooie lijstjes allemaal! In dit tempo kletsen hebben we het topic snel vol!

Ik heb ff een vraagje.
Eergister dus soort van ongesteld geworden maar begin nu al te twijfelen.
Het is echt maar heel erg weinig!  Sorry voor de details maar als het was allemaal een soort bruinige smurrie. Echt bloederig  zoals normaal gesproken  is het in ieder geval niet. Zou  dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Afgelopen maand was ik al niet zo netjes met de pil meer. Paar keer vergeten en te laat ingenomen. Maar wanneer zou je dan een test kunnen doen ofzo?

Over het voorstellen ik werk op een verzekeringskantoor voor 32 uur. Als ik zwanger zou zijn dan zou ons kindje 3 dagen naar t KDV gaan. Mijn vriend werkt 36 uur over 4 dagen dus dan zouden we de dagen wisselen. We hebben nu altijd samen 3 dagen lang weekend omdat we de maandag ook samen vrij zijn. Dus daar hebben we al over nagedacht.

We hebben het nog tegen niemand gezegd dat we proberen zwanger te worden. Misschien dat ik het mijn zusje wel vertel. Ik weet toevallig dat zij ook bezig zijn om zwanger te worden maar ik vraag er eigenlijk nooit naar omdat ik niet opdringerig wil zijn. We horen het goede nieuws vanzelf wel ;)
Mijn ouders daarintegen staan echt te trappelen om een kleinkind. Die zouden t echt helemaal geweldig vinden. Mijn schoonouders zouden wel verbaasd zijn omdat we nog vrij jong zijn maar denk dat ze het ook wel leuk zouden vinden.

In onze vriendengroep zijn mijn zusje en ik een beetje de voorlopers qua baan, huisje, samenwonen.. Dus hoop dat we straks samen zwanger zijn! Dat lijkt me heel bijzonder!

Ik ga de volgende keer proberen om apart op jullie te reageren!

Liefs bloem..

Heey Dames,

Zo het word nog lekker weer zeg, was gewoon warm in de stad vandaag! Morgen wordt het ook lekker weer en zondag, wie weet lekker BBQ-en!

@Missy1979:
Okee zodra je je NOD weet laat je het maar ff weten, dan zetten we jouw NOD ook in het lijstje!
Maar jullie zijn wel echt bezig al voor een kleintje? Of wachten jullie eerst totdat je één keer 'echt' ongesteld bent geworden?

@Esther0303:
Ik geloof inderdaad dat je lichaam je helemaal voor de gek kan houden, daarom zou het me ook niet verbazen hoor als ik deze maand niet zwanger zou zijn, denk dat die kwaaltjes eerder afkomstig zijn van de pil dan van een zwangerschap, maar goed je weet nooit natuurlijk!
Dat tempraturen hoe werkt dat eigelijk?

@Bloempjuh1985:
Het zou inderdaad goed kunnen hoor dat het een innesteling is geweest. Maar je hebt je NOD net gehad toch? Ik weet niet hoelang na de bevruchting een innestelingsbloeding plaats hoort te vinden, lijkt mij dat het wel erg laat zou zijn, maar t zou goed kunnen natuurlijk!
Ohh dat is inderdaad ideaal dat jullie altijd lang weekend hebben samen, helemaal als jullie dalijk een kleintje hebben!
Wij hebben het geluk dat mijn vriend nachtdiensten werkt, hij werkt 3 nachten achter elkaar, dan komtie de nacht uit op zaterdagochtend 8 uur en dan heeftie zaterdag overdag en de zondag vrij, dan gaatie zondag weer de nacht in en heeftie woensdagochtend om 8 uur weekend. En 1 keer in de 2 weken moetie dan nog een ochtend werken van 6 tot 12. Dus wat dat betreft is het echt ideaal als we straks een kleintje hebben! Ik werk 30 uur in de week, werk 6 uur per dag, vind dat meer als genoeg en straks als we een kleintje hebben ga ik 24 uur werken, is het minimale wat er gewerkt kan worden op mijn werk.
2 goeie vrienden van ons weten dat we zwanger willen worden, mijn ouders en schoonouders, zusje,  schoonzusje en mijn beste vriendin. Ik merk alleen wel dat mijn zusje en beste vriendin de hele godganse dag vragen: "En ben je al zwanger?" daar word ik wel een beetje moe van, maar goed dat had ik van te voren kunnen weten haha!

Liefs Maaike.

Hoihoi!

Esther je hebt helemaal gelijk! Je mag jezelf niet gek maken wanneer je iets voelt, want het hoeft niets te betekenen. Dat is iets wat ik zelf de afgelopen maand ook heb geleerd. Voelde ook vanalles en werd niet ongesteld...bij de dokter de deur platgelopen en werd vervolgens na 49 dagen toch ongesteld (en nee, echt niet zwanger geweest).
Ondanks dat wij nu ook voor de 1e maand echt serieus aan het proberen zijn, weet ik nu al dat ik me niets moet verbeelden totdat de test positief is! Ben al meer dan een jaar van de pil af en heb heel wat maandjes lopen dubben, dus ken wat de cyclus betreft de klappen van de zweep wel.  
Neemt niet weg dat het ontzettend spannend is en  ik  denk dat het heel moeilijk is om  de  hoop op een zwangerschap  uit je hoofd  te zetten (zoals vaak geadviseerd wordt als je er teveel mee bezig bent). Het dénken dat je zwanger kan zijn wel...dat is een kwestie van reeel zijn en weten dat ten eerste kwaaltjes helemaal niet hoeven op te treden en ten tweede, dat als je kwaaltjes hebt, dit ook van de a.s.  ongi kan komen (zeker bij ontpillen). Het is een beetje van je persoon afhankelijk of je reeel kan denken, maar zou het wel proberen. Er wordt gezegd dat stress en piekeren een zwangerschap tegenwerkt.

Nou meiden, tis weer een heel verhaal geworden! Ben ik altijd wel goed in, haaah!

Tot vanavond (ofzo).

groetjes

Oww wat is het gezellig hier!! En allemaal zo herkenbaar!! Ook ik dacht afgelopen maand er overtuigd van te zijn zwanger te zijn, had zoveel kwaaltjes, alhoewel we toen nog niet voor het echie bezig waren hoor!!
Nu mt ik dus nog maar 2 dagen wachten en weet het ECHT niet!! Ik vind het wel weer super spannend...pff!! Ik ben vannacht en de afgelopen dagen best misselijk geweest en heb ook gevoelige tepels.. hmm, ik weet het echt niet. Je zult zien dat ik gewoon ongi wordt...
Nog ff over het voorstellen: ik ben inmiddels een fulltime huismama!!! En ik vind het heeeeeerlijk, het is echt genieten hoor!! Ik heb eerst wel gewerkt nadat mijn zoontje werd geboren maar om meerdere redenen ben ik gestopt en ik moet zeggen dat ik het niet mis.
Helemaal met het vooruitzicht straks als er wel een kleine is niet het gevoel hebben dat je weer aan het werk moet en hoe het dan moet met oppas enzo. Ook was mijn zoontje een (bijna) huilbaby en zaten we pas in een ritme toen ik weer aan het werk moest.. nou ik zal zeggen dat dat ook niet fijn was!! Nu heb ik er heerlijk alle tijd voor, zelfs als hij/zij weer zoveel zal huilen zal ik er toch beter tegen kunnen denk ik omdat je niks verder hoeft!!
Nou ik ga ff gtst kijken, doeii

Heej Kwebbel80.

Is zeker een gezellig groepje aant worden hier, wat je zegt ook allemaal erg herkenbaar!
Nog maar 2 dagen, superr joh.. ff afwachten dan! Laat je het ons wel gelijk weten als je goed nieuws hebt, en als het slecht nieuws is ook natuurlijk!

Lekker joh fulltime huismama, als je die luxe hebt echt super! Ik ga gewoon 24 uur werken als we een kindje hebben. Mijn vriend werkt nachtdiensten dus is overdag altijd bij het kindje, ideaal dus!

Nog plannen voor het weekend?
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan