Heey Dames,
Zo het word nog lekker weer zeg, was gewoon warm in de stad vandaag! Morgen wordt het ook lekker weer en zondag, wie weet lekker BBQ-en!
@Missy1979:
Okee zodra je je NOD weet laat je het maar ff weten, dan zetten we jouw NOD ook in het lijstje!
Maar jullie zijn wel echt bezig al voor een kleintje? Of wachten jullie eerst totdat je één keer 'echt' ongesteld bent geworden?
@Esther0303:
Ik geloof inderdaad dat je lichaam je helemaal voor de gek kan houden, daarom zou het me ook niet verbazen hoor als ik deze maand niet zwanger zou zijn, denk dat die kwaaltjes eerder afkomstig zijn van de pil dan van een zwangerschap, maar goed je weet nooit natuurlijk!
Dat tempraturen hoe werkt dat eigelijk?
@Bloempjuh1985:
Het zou inderdaad goed kunnen hoor dat het een innesteling is geweest. Maar je hebt je NOD net gehad toch? Ik weet niet hoelang na de bevruchting een innestelingsbloeding plaats hoort te vinden, lijkt mij dat het wel erg laat zou zijn, maar t zou goed kunnen natuurlijk!
Ohh dat is inderdaad ideaal dat jullie altijd lang weekend hebben samen, helemaal als jullie dalijk een kleintje hebben!
Wij hebben het geluk dat mijn vriend nachtdiensten werkt, hij werkt 3 nachten achter elkaar, dan komtie de nacht uit op zaterdagochtend 8 uur en dan heeftie zaterdag overdag en de zondag vrij, dan gaatie zondag weer de nacht in en heeftie woensdagochtend om 8 uur weekend. En 1 keer in de 2 weken moetie dan nog een ochtend werken van 6 tot 12. Dus wat dat betreft is het echt ideaal als we straks een kleintje hebben! Ik werk 30 uur in de week, werk 6 uur per dag, vind dat meer als genoeg en straks als we een kleintje hebben ga ik 24 uur werken, is het minimale wat er gewerkt kan worden op mijn werk.
2 goeie vrienden van ons weten dat we zwanger willen worden, mijn ouders en schoonouders, zusje, schoonzusje en mijn beste vriendin. Ik merk alleen wel dat mijn zusje en beste vriendin de hele godganse dag vragen: "En ben je al zwanger?" daar word ik wel een beetje moe van, maar goed dat had ik van te voren kunnen weten haha!
Liefs Maaike.