Wie nog meer in ronde 1??

Whahahaaa!! Ik zie net dat Maayke er ook 1 heeft gemaakt!!! hihi wat toevallig!!

Hee Linda,

Ik kom uit zeeland, walcheren, en ik werk bij het UWV. Adviseer daar mensen wat ze het beste kunnen doen met hun uitkering of als ze ziek worden wat ze dan moeten doen.
Ook over zwangerschapsverlof adviseer ik mensen haha!
Zit momenteel alleen al 4 maanden in de ziektewet, ben aan het herstellen van een enkeloperatie.
Wil volgende maand weer eens gaan werken als het allemaal lukt met het lopen!

Jeugdzorg lijkt me wel erg leuk. Hoe oud zijn de kinderen waar je mee werkt dan? En hoeveel uur per week werk je? Blijf je die uren ook werken als er een kleine is?

Ik wacht inderdaad ook maar lekker af op mijn nod, als ik dan niet ongesteld ben dan gooi ik er wel een testje tegenaan, ga in iedergeval niet te veel hopen want dan valt het alleen maar tegen denk ik.

Liefs

Hee kwebbel,

Khad er inderdaad ook net een gemaakt haha!
Maar die van jou ziet er goed uit ook, kijk maar welke we gebruiken.

Liefs

Druk hier

maaike.. mag ik je vragen om de tekst te eventueel te kopieren  en dan te plakken.. Ik weet niet of er meer last van heb.. maar vind het heel lastig om de groene tekst te lezen... ook omdat het normaal de citaat kleur is

Je kunt ook twee vensters openen.. (extra tablad) en dan kun je terug kijken kun je 1 bericht maken en hoef je niet de hele tijd voor iederen een appart bericht te maken..
Nog een tip.. als je dan lang over een bericht doet ook weer kopieren voor je hem verzend.. als je hem dan kwijt ben omdat de pagina verlopen is.. kun je hem zo weer plakken.. hoef je niet opnieuw te beginnen..

Ik hoop dat je me geen zeur vind.. maar als je het zo doet kun je de tekst ook allerlei kleurtjes geven.. hihihi leuker nog (als het maar geen groen is hahahah)

Liefs Jazzie

Ziet er goed uit Kwebbel!

Maar ik stem voor de roze! (ook omdat maaike hem gemaakt heeft ) aan haar de eer..!

liefs Jazzie

hallo meiden,

ben ook nieuw hier...en zit in de 1e ronde!
Na 10 jaar pil deze maand gestopt met pil (of beter gezegd nuvaring)! 14 augustus ongesteld geworden en heb werkelijk geen idee hoe mijn cyclus is!! had geen geduld om te wachten op de volgende menstruatie.

Ben benieuwd!! verwacht er maar niet te veel van...

groetjes

Hee Jazzie,

Is goed, zal er proberen op te letten, of ik er altijd aan denk weet ik niet maar zal het proberen haha!
Vind je geen zeur hoor, heb er zelf geen last van maar zal het idd wel een ander kleurtje geven.

Goeie tip om 2 vensters te openen, want ik wist echt niet meer hoe ik anders op iedereen moest reageren, wel een idee ja! Gohh leer nog een hoop van je haha!

Liefs Maaike
Ennuh bedankt dat je op mijn lijstje hebt gestemd

Hee Polleke,

Welkom hier bij ons haha!
Ook de eerste ronde, spannend! Voor jullie eerste wondertje?
14 augustus ff denken als we uitgaan van een cyclus van 28 dagen dan zou je op  11 september je NOD hebben, kan natuurlijk zijn dat je een wat langere cyclus hebt maar daar even van uitgaand haha!

Hoe oud ben je, waar kom je vandaan en wat voor werk doe je? Zo heel kruisverhoor haha!
Heb je al enig idee of je zwanger bent?

Liefs

Terug
Bovenaan