Hallo Dames,
Wat een weertje toch vandaag he, niet TE warm, gewoon lekker aangenaam, dit hebben we nou praktisch de hele zomer gemist!!
Ben beetje depri vandaag, wil zo graag naar het concert van Madonna a.s. dinsdag, maar dat gaat helaas niet!!! Dus nu mocht ik van manlief 2 dvd's kopen jippiee... beetje afleiding! Lekker van die zwijmelfilms, van die kostuumdrama's, die zijn niet aan te slepen hier
@polleke1979:
Ik hou er ook maar meer rekening mee dat het in de eerste ronde niet gelijk raak is, kan wel natuurlijk maar het zou wel erggg snel zijn! Wachten lekker onze NOD af, en dan kunnen we er eventueel een testje tegenaan gooien maar verwacht wel dat de rooie duiveltjes langs zullen komen!
Ik ging er wel altijd van uit dat zodra je gestopt bent met de pil dat dat ronde 1 is.
@liefding63:
Jaja nog een weekje, ben benieuwd!!!
Moet zeggen dat ik me wel goed voel eigelijk, alle kwaaltjes zijn een beetje aan het afnemen, af en toe voel ik nog weleens wat maar denk dat het te maken heeft gehad met mijn eisprong en dat ik volgende week zondag gewoon ongesteld ga worden. Hoe voel jij je op het moment?
@Druifje1:
Balen joh dat je ongesteld bent geworden, maar je weet wel waar je aantoe bent!
Kan me voorstellen dat je allang blij bent dat je geen cyclus van 50 dagen hebt!
Nou op naar de volgende ronde dan maar!
Liefs Maaike.