Wie nog meer in ronde 1??

dag polleke de eerste ronde is als je stopt met de pil en dan ongi en dan klussen dus je wacht zeg maar geen natuurlijke ongi af ik heb trouwens steeds meer pijn in mij onderbuik voornamelijk rechts maar heb volgens mij me eisprong toch gehad vorig weekend ik moet 7 sept ongi worden dus heel raar allemaal

hee maaike nog een weekje dan kunnen testen echt spannend he en hoe voel je je heb je de testen al in huis groetjes

Naam
Leeftijd        
Kindje
Ronde
NOD

Missy1979
  29
1
1
onbekend

Kwebbel80
  27
2
1
31 augustus

Bloempje25
  25
1
1
1 september

Nikita1234                    
   21    
1                  
1
5 september

Teddyboy            
25                          
2                    
1                    
7 september

Maaike1987
21
1
1
7 september

Liefding63        
?
2
1
7 september

Lindapruisscher
23
1
1
9 september

Jazzie
25
2
1
17 september

Bloempjuh1985        
23
1
1
24 september

Druifje 1        
23
1
2
+/- 30 sept.

Hoop dat ie is gelukt!

Nou, zoals jullie zien heb ik mezelf maar weer onderaan het lijstje gezet.
Gisterenavond kreeg ik een beetje roze afscheiding en vandaag is het donkerbruin , dus verwacht dat de duivels vandaag of morgen komen. Wel vreemd dat ik opeens geen ongikrampen meer heb, haha! Maar verder niet getreurd hier hoor, ik ben blij dat t dit keer geen 40 dagen is (maar nog steeds wel teveel naar mn zin: 32 dagen) en we kunnen er straks weer tegenaan! Duivels moeten alleen nog even doorzetten....

Ga nu genieten van het weertje

Liefs

Ohja, ik heb een +/- voor mn NOD gezet, omdat ik niet precies weet hoe lang mn cyclus is. Kan paar dagen schelen en wil me niet vastpinnen op 1 datum!

x

Hallo Dames,

Wat een weertje toch vandaag he, niet TE warm, gewoon lekker aangenaam, dit hebben we nou praktisch de hele zomer gemist!!

Ben beetje depri vandaag, wil zo graag naar het concert van Madonna a.s. dinsdag, maar dat gaat helaas niet!!! Dus nu mocht ik van manlief 2 dvd's kopen jippiee... beetje afleiding! Lekker van die zwijmelfilms, van die kostuumdrama's, die zijn niet aan te slepen hier

@polleke1979:
Ik hou er ook maar meer rekening mee dat het in de eerste ronde niet gelijk raak is, kan wel natuurlijk maar het zou wel erggg snel zijn! Wachten lekker onze NOD af, en dan kunnen we er eventueel een testje tegenaan gooien maar verwacht wel dat de rooie duiveltjes langs zullen komen!
Ik ging er wel altijd van uit dat zodra je gestopt bent met de pil dat dat ronde 1 is.

@liefding63:
Jaja nog een weekje, ben benieuwd!!!
Moet zeggen dat ik me wel goed voel eigelijk, alle kwaaltjes zijn een beetje aan het afnemen, af en toe voel ik nog weleens wat maar denk dat het te maken heeft gehad met mijn eisprong en dat ik volgende week zondag gewoon ongesteld ga worden. Hoe voel jij je op het moment?

@Druifje1:
Balen joh dat je ongesteld bent geworden, maar je weet wel waar je aantoe bent!
Kan me voorstellen dat je allang blij bent dat je geen cyclus van 50 dagen hebt!
Nou op naar de volgende ronde dan maar!

Liefs Maaike.

Super late reactie van mij, maar ben erg druk geweest de laatste dagen, dus erg weinig op internet.
Heb morgen dus mijn NOD, maar ga nog niet gelijk testen. Had van de week gevoel dat er een aantal dingen veranderden bij mij, maar het is minder geworden. Had al niet het gevoel dat ik zwanger was, maar nu helemaal niet meer. Dit wordt de 1e keer dat ik weet uit mezelf ongesteld wordt, dus daarom ga ik ook niet gelijk testen, wie weet is mijn cyclus veel langer. Dus wacht tot ik het niet meer uithoud.
Ik merk dat ik er de laatste 1,5 week veel minder mee bezig ben en ook minder op internet lees enzo. Daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Want de dagen duurden mij daarvoor veel te lang!
Nou ik ben benieuwd of de 1e zwangere in dit groepje zich deze maand al meld..!
Succes allemaal!

hallo!!

Nou ik ben vandaag ongi geworden.....boehoehoeeee!! Tuuuuurlijk had ik het wel verwacht dat ik gewoon ongi zou worden, maar toch! Ik ben wel teleurgesteld, maar ach.. tis ook pas de eerste ronde he?? Zou wel heeeeel mooi zijn geweest..
Maar jah, op naar de volgende ronde!
Hoest verder met jullie??? Wat een weer ineens he? Al wordt het morgen gelijk weer minder..hmm..dan ist vast gedaan met de zomer!! Hopelijk hebben we allemaal volgende zomer een kleintje in onze armen..of in onze buik!!!!

Nou meiden de groetjes maar weer!

Groetjes Kwebbel80

Terug
Bovenaan