Wie nog meer in ronde 1??

Naam
Leeftijd        
Kindje
Ronde
NOD

Missy1979
  29
1
1
onbekend

Kwebbel80
  27
2
2
28 september

Bloempje25
  25
1
1
1 september

Nikita1234                    
   21    
1                  
1
5 september

Teddyboy            
25                          
2                    
1                    
7 september

Maaike1987
21
1
1
7 september

Liefding63        
?
2
1
7 september

Lindapruisscher
23
1
1
9 september

Jazzie
25
2
1
17 september

Bloempjuh1985        
23
1
1
24 september

Druifje 1        
23
1
2
+/- 30 sept.

ik krijg mezelf alleen ff niet op de onderste plaats.. maar hoor nu dus op de 1 na onderste plaats te staan.

Ooo jammer de eerste  hebben zich bij sommigen al aangemeld!

Meiden... ja het duurt ook wel lang die wachtweken...
Hier nog wachtend op ei en in de klustijd.. dus..

Liefs Jazzie

Hoi Maaike en alle andere meiden!!

Wat een gezelligheid hier en wat een herkenbaarheid. Ik weet niet wat ik heb maar ik heb al een aantal dat ik bruine afscheiding heb. Sorry voor het gore. Ik had een tijd dat ik steken had ik mijn buik en een zeurende nu nergens meer last van. Geen idee wat het is iemand van jullie wel?? Het is begonnen op de dag van mijn eisprong. Ik hoop dat een van jullie weet waar het aan ligt.

En Maaike ik werk nu 32 uur in de week. Vanaf volgend jaar is dat 23 uur en dat blijf ik ook doen als ik zwanger ben en het kindje er is. De kinderen waarmee ik werk zijn in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar... Het werk dat jij doet klinkt ook wel erg leuk. Grappig dat je mensen informeert over hun zwangerschapsverlof..

Ladies geniet nog even van het lekkere weer en het weekend. Gaan wij hier ook doen

Groetjes Linda

hai maaike ik voel me ook goed ik heb alleen gevoelige tepels en gister en vandaag een beetje een zeurend gevoel in mij onder buik maar we wachten maar af groetjes

Hallo Dames,

Fijn weekend gehad iedereen? Wij wel, daarnet gezellig uit eten geweest, lekker wezen wokken dus was weer een gezellig avondje!

Nou ik denk dat wij ook niet zwanger zijn, de kwaaltjes beginnen langzaam af te zwakken, alhoewel de pijnlijke tepels nog steeds blijven.. We zien het allemaal wel!

Het is inderdaad wel leuk om mensen te informeren over het zwangerschapsverlof, maar af en toe hoor je ook wel erge verhalen, mensen die een miskraam hebben gekregen of een kindje wat veelste vroeg geboren is, is best hard zo nu en dan!

Wat balen meiden dat de rode duiveltjes gearriveerd zijn, nou op naar een nieuwe ronde met volop nieuwe kansen!

Liefs

Hallo Dames,

Het is rustig vandaag op ons topic, maar ff berichtje geplaats want we stonden alweer op pagina 2.
Nog wat leuks gedaan vandaag of moest iedereen werken?
Nou tot vanavond waarschijnlijk!!

Liefs

Hoihoi!

Was ik weer eens! Nu goed ongi geworden: Jeee!! Ben er toch wel weer blij mee, want nu weet ik dat het wel goed zit. Dus ik probeer nu alle twijfels over mn lijf maar de deur uit te doen en deze maand onbezorgd klussen hihi!

Wat spannend allemaal die NOD's komende week! Hoop dat er veel streepjes mogen verschijnen op de tests. Maaike, welke tests heb jij besteld? Want 6 voor 11 euro is niet veel!
Jazzie, herken je niet vanalles van je eerste zwangerschap? Dat je toen bijv. ook op bepaalde dagen buikpijn had of misselijk was? Want dat lijkt me eigenlijk toch ook wel slopend hoor...dan weet je precies wat je kan voelen en áls je dat dan ook voelt...pffff...zou helemaal zenuwachtig zijn!   5 Maanden proberen  is op zich niet buitensporig lang, maar je hebt gelijk dat je hoopt dat het nu eerder is! Dat zou iedereen doen denk ik! Tis je goed recht meid!

Jeetje Esther, al 16 maanden. De moed zou me in de schoenen zinken! Ben je al bij een arts geweest? Hoop echt voor je dat je gauw zwanger wordt. Is het jullie eerste kindje?

Liefs x

Terug
Bovenaan