Wie nog meer in ronde 1??

Druifje.. Ik snap je vraag niet helemaal .. maar misschien toch wel.
Dus ga proberen een antwoord te geven.
Ik heb 5 maanden over gedaan om zwanger te worden van mijn zoontje.. en in die vier maanden voor ik zwanger was.. voelde ik van alles.
En in de maand dat ik zwanger was niks. En dan is elke zwangerschap ook nog eens anders...
ik heb voor mezelf gewoon geleerd.. wacht nu maar die test af want je lijf houd je voor de gek.
Ach ik heb het vertrouwen wel dat het goedkomt .. en verwacht echt niet dat het nu wel in 1 keer raak is..
Komt goed..
Rustig blijven hihihihi(makkelijker gezegd dan gedaan hihhihi)

Liefs Jazzie

He Jazzie,

Je had het goed begrepen hoor, dank voor je antwoord!
Gek he dat je dan in de maand dat je zwanger werd ineens niets voelde. Was het ook zo dat je er toen niet mee bezig was?
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan om er niet aan te denken, maar  toch moet je jezelf er op instellen. Ik probeer dat ook wel, want had mezelf in de zomer ook helemaal gek gemaakt en testte 2x negatief. Dat wil ik niet meer, hahaha!
Als ik nu test istie positief heb ik me voorgenomen! Ik wacht net zo lang tot ik het zeker weet (hmz, kan dat?) Naja, scheelt me in ieder geval geld ;) hihi

xxx

Ik was er die maand anders mee bezig denk ik..
andere dingen liepen lekker dus had afleiding..
En ik moest van manlief sowieso wachten tot ik vier dagen overtijd was hihihihi..
Dus ja.. ik testen en ik liep van de wc naar de kamer.. en ik keek.. maar was nog geen minuut voorbij.. en toen stond er al zwanger!! ik was geshokt! zouden samen testen. hihihi.. toch nog btje alleen gedaan hahaha..

Ja negatieve testen zijn erg teleurstellend.. en verpesten je hele humeur.

Liefs Jazzie

Hoii..

Ik heb de testen beteld op testjezelf.nu je hebt er verschillende maar die 6 voor 10,99 waren de goedkoopste. Krijg ze deze week binnen als het goed is!
Hopen dat de rooie duiveltjes zondag uitblijven, we zullen het zien!
Verder alles goed met iedereen, nog veranderingen?

Liefs Maaike

Naam
Leeftijd        
Kindje
Ronde
NOD

Missy1979
  29
1
1
onbekend

Kwebbel80
  27
2
2
28 september

Bloempje25
  25
1
1
1 september

Nikita1234                    
   21    
1                  
1
5 september

Teddyboy            
25                          
2                    
1                    
7 september

Maaike1987
21
1
1
7 september

Liefding63        
?
2
1
7 september

Lindapruisscher
23
1
1
9 september

Jazzie
25
2
1
17 september

Bloempjuh1985        
23
1
1
24 september

Druifje 1        
23
1
2
+/- 30 sept.

SuusMama
34
2
1
19 sept

Ha allemaal,

Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik kom hier nog niet zo lang en heb nog niet zo vaak gereageerd. Ik hoop net als jullie snel zwanger te raken. Ik heb al een zoontje van bijna 3 en toen was het in ronde 2 raak. Ik ga er nu maar vanuit dat het niet zo snel zal gaan en dat het wellicht langer zal gaan duren, maar natuurlijk hoop ik iets anders.

Ik leef met jullie mee.

Groetjes Suus

hello girls,

spannend de nod's komen eraan! nog ff wachten voor mij...11 september verwacht ik mijn nod! maar zeker weten doe ik het niet...blijf rare dingen voelen, met name de darmen!!

heb overigens geen testen in huis of besteld, wacht het eerst allemaal ff af...

hoe voelen jullie je momenteel?

iedereen nog een fijne avond..

groetjes

quote: SuusMama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2008 20:23:51'));

Ha allemaal,

Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik kom hier nog niet zo lang en heb nog niet zo vaak gereageerd. Ik hoop net als jullie snel zwanger te raken. Ik heb al een zoontje van bijna 3 en toen was het in ronde 2 raak. Ik ga er nu maar vanuit dat het niet zo snel zal gaan en dat het wellicht langer zal gaan duren, maar natuurlijk hoop ik iets anders.

Ik leef met jullie mee.

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Welkom bij deze gezellige club :) Zitten jullie ook in ronde 1? Wat snel van je vorige zwangerschap. Dat had mijn schoonzusje ook. Bij deze 2e was het in de 4e maand raak. Voor ons is dit de eerste dus alles is nieuw. Volgende week is mijn NOD dus afwachten. Maar ik verwacht het ook niet hoor, wel erg snel.. Maar hopen doe ik zeker wel. Jij ook veel succes

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan