Wie nog meer in ronde 1??

quote: polleke1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2008 22:01:49'));

hello girls,

spannend de nod's komen eraan! nog ff wachten voor mij...11 september verwacht ik mijn nod! maar zeker weten doe ik het niet...blijf rare dingen voelen, met name de darmen!!

heb overigens geen testen in huis of besteld, wacht het eerst allemaal ff af...

hoe voelen jullie je momenteel?

iedereen nog een fijne avond..

groetjes

Hoi Polleke,

Ja erg spannend van alle NOD's leuk dat ze zo dicht bij elkaar zitten. Ik voelde eerst van alles maar nu niets meer. Dus we zullen nog wel niet zwanger zijn. Ik heb ook nog geen test besteld. De neiging is er wel, maar ik ga proberen rustig af te wachten.

Groetjes Linda

hallo
ik ben pien en ben 33 jaar moeder van 2 kindjes en gaan voor een derde
mijn nod is 9 september
en dit is de 1e ronde dat we er voor gaan
mag ik mee kletsen???

groetjes pien

Hallo, ik ben 'Poeh',33 en  mama van 4 kids (16, 11, 7 en 3) en wij zitten in ronde 1 voor een 5e. Voel me qua hoeveelheid kinderen nergens echt thuis op de forum, maar zit wel net als jullie in ronde 1. Dus denk dat dat toch wel het zelfde voelt.
Mijn NOD is 13 september, zou ik ook mee mogen kletsen?

Groetjes

Hoi!!

Hai Pien en Poeh (klinkt wel leuk samen ;-) ) Ik vind het prima hoor, dat jullie meekletsen! Waarom zou dat niet mogen?! Jullie zijn allebei wel een beetje ouder dan  de rest van de  meiden hier, maar  misschien is dat ook wel leuk  voor de afwisseling in reacties en denkwijze (zal ongetwijfeld een verschil tussen zitten).  
Poeh,  het 5e kindje!! Wow, heb bewondering voor je. Lijkt me echt heel erg druk met 3 nog vrij jonge kinderen. Of helpen je oudsten dan een handje mee? Denk je dat zij het ook leuk vinden nog een kleine spruit erbij?! En hoe doe je dat in jullie huis? Slapen de kindjes samen of hebben ze allemaal een eigen kamer?

Suus, ik hoop ook dat het weer net zo snel gaat als bij je zoontje! Zou fantastisch zijn natuurlijk. Wie weet deze maand al!? Spannendddd

Nou, verder maar weer afwachten he. Tis een hele NOD week straks, haha! Erg toevallig he! Pien en Poeh, willen jullie ook op het lijstje? Dan ff de NOD doorgeven!

Liefs x

Oh sorry, poeh en pien, had t niet goed gelezen!
Jullie NOD's staan er al. Misschien wil iemand het lijstje even opnieuw maken.
Ik snap niks van die tabellen die verschijnen...

xx

naam                                  
leeftijd
kindje
ronde
nod        

bloempje25            
 25
1
1
1  sept        

nikita        
 21
1
1
7 sept

teddyboy
 25
2
1
7 sept

maaike1987
 21
1
1
7 sept

liefding63
 ?
2
1
7 sept

lindapruisscher
23              
1                  
 1              
9    sept      

pien
33
3
1
9 sept

poeh5
33
5
1
13 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

suusmama
34
2
1
19 sept

bloempjuh1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80                  
27              
2                  
2                
28    sept

druifje1
23
1
2
30 sept

missy1979
29
1
1
?

Jeetje meiden wat schrijven jullie veel!
Allemaal een lekker weekend gehad?

Zal straks proberen om alles bij te lezen..

Had voor de zekerheid zaterdag een test gedaan en die was negatief dus gaan er deze maand maar vol tegen aan!

Vanmiddag is het iets rustiger op mijn werk dus zal dan op iedereen reageren!

Voor de nieuwe: Welkom!

Groetjes, Bloempjuh

Terug
Bovenaan